Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Synes også jeg skimtet noe, og jeg ser aldriiiii strekene... Tok negativfilter på bildet, men klarte desverre ikke se noen strek da :(
Krysser fingrene for sterkere strek og at tr holder seg borte!

Må være strek der ja! Ser den såvidt med negativt filter også :) og andre filtere i Photoshop-appen min.

Synes jeg ser strek :D


Skimter definitivt en strek.
Herlighet så spennende!

Krysser tarmer og tær for deg :-*

Jeg skimter også strek! :woot:

Da kan det umulig bare være meg når det er så mange som ser den. Er det noen vits å ta en ny test i kveld, eller skal jeg vente til i morgen? :O
 
Ja takk begge deler sier nå jeg :p Bare pass på at du ikke drikker så mye før du tar testen.
 
Ja takk begge deler sier nå jeg :p Bare pass på at du ikke drikker så mye før du tar testen.

Haha, liker innstillinga di! Var på do kl 15, så tenker å prøve å vente til kl 20-21. Denne dagen er rar!
 
Klokka går virkelig sakte nå :p
 
Syklusdag 30 | DPO* 17/13 (ser jeg har skrevet IKM tidligere).

Tror det er DPO 13 som stemmer og at EL skjedde 16.august. Aksjer ble lagt 12., 13. og 16.august. IKM er i morgen!

Startet dagen med en mulig strek på testen tatt med morgenenurin. Våknet kvalm, vond korsrygg og såre nipler. Har hatt veldig vondt i nedre mageregion, men kjennes annerle ut. Kjennes ut som noe tøyes/strekkes.

Ikke et snev av mensen å se, noe som jeg føler er veldig rart. Pleier å spotte litt før med brun utflod først. Kom ofte et par dager før mensen satt i for fult når jeg gikk på pilla (før jeg var ferdig med brette).

Tok ny test på 5 timers urin, syns jeg skimter en strek til, og blir spennende å følge utviklingen fremover. Blir strekene sterkere eller kommer tanta på besøk?IMG_20160829_203233.png
 
Syklusdag 30 | IKM 17/13

Idag våknet jeg med såre nipler (verre en tidligere), kvalmen er tilbake og korsryggen er rar fra morgen av. De andre dagene har jeg vært på kvelden.

Dette er dagens test... Jeg tror jeg innbiller meg den streken... Kan det være skyggestrek? Jeg jubler ikke helt enda, men tankene mine går i "hundreogførtihelvete".
Vis vedlegget 193803

Kan se noe der :) spennende da!
 

Gleder meg til å sti opp imorgen og se test :D

Herlige BV-jenter ❤ Håper på sterkere strek i morgen ❤ Dette er så ufattelig spennende. Er det virkelig vår tur etter 2 usle PP'er?

Kjempesliten, så har funnet senga. Sambo spurte om jeg hadde sovet når han kom hjem for jeg så veldig trøtt ut!:rolleyes:

Oppdatering kommer i morgen ❤ God natt så lenge!
 
Back
Topp