Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Hååper du har fått noe mer svar i dag! Er fryktelig kjipt å henge sånn uti uvissheten :/
 
Sovet helt til nå, og ligger enda i senga. Nå må jeg jo nesten teste siden dere er jo like spente som meg. Herlige jenter på BV ❤

Da krysser jeg litt ekstra nå!!!! Iiiih!!!
 
Å, nå kiler det i magen!
 
Syklusdag 29 | IKM 16/12

Da fikk jeg den 5. blendahvite testen. Er ikke noe spor av tanta enda, men kjenner jeg har såre nipler og det murer i magen. Kjennes ut som noe er på gang!
IMG_20160828_114453.png
 
Dumme babyplan-test! Håper det er testen som er lite sensitiv bare ;)
 
NÅ begynner jeg å bli møkklei, enda ikke det minste spor etter tanta. Murrer i magen og kjennes ut som ho er på vei, men NADA. Andre ting som jeg bemerker meg er såre nipler og korsryggen blir bare verre og verre (kjente det godt på tur i dag og når jeg løftet venninna min sin baby). Kjenner meg sliten og trøtt, men er det ofte på generelt basis. Har også jobbet over 40 timer denne uka (har ikke 100 % stilling).

Nå florerer det med tilbud på diverse nettsteder, og jeg får meg ikke til å bestille ELtester, temperaturmåler med to desimaler etc for mange hundre kroner før jeg vet at jeg får bruk for det.
 
Har tenkt en del i helga. For de som ikke har fått det med seg, så har sambo en jobb med turnus, hvor han er på 1 mnd og av 1 mnd. Når han er på kan han bli sendt verden rundt på kort varsel, alt fra et par dager til hele perioden.

Dette har gjort meg nervøs for at det å bli gravid kan ta mye lenger tid for oss enn "vanlige" par, da vi på papiret har halvparten av sjansen.

Lenge har jobben pratet om og hadde vel egentlig besluttet om å slutte med turnus etter sommeren, og heller gå tilbake til den gamle måten, siden markedet er trægt. Gamle måten er at de jobber vanlig og blir sendt ut på oppdrag. Begge måtene har fordeler og ulemper. Jeg har tenkt det har passet perfekt at markedet er roligere, og at han kanskje vil være mer hjemme fremover.

I går fortalte han at jobben vurderte å fortsette med turnusen ut året istedenfor, da det er nok å gjøre fremover...

Foreløpig har vi vært heldig, og truffet de to første PP'ene. På kalenderen ser det ut til EL femover faller på tiden rundt da han går av/på. Som kan være positivt og negativt, eller blandet. Er vi maks uheldig bommer vi hver gang, er vi veldig heldig så treffer vi hver gang.

Jeg kjenner imidlertid at jeg kommer til å være super bitter hver gang vi går glipp av en PP/sjanse for å bli gravid. Når det kun er 25% sjans når alt klaffer.

Det beste hadde jo vært om jeg er gravid allerede og slipper å bekymre meg over det! :angelic:
 
Huff, det hørtes vanskelig ut. Håper virkelig det treffer for dere fort <3 Skjønner at sånt kan skape en del bekymringer. Masse lykke til på testen i morgen!
 
Hei! Skjønner at det må være kjempefrustrerende med turnusen til mannen din. Selv er jeg småstressa bare fordi jeg er borte pp etter denne. Og det er én pp! Håper først og fremst det likevel klaffer denne pp for deg, og om det ikke gjør det så treffer dere forhåpentligvis hver pp likevel! Krysser for deg!
 
Huff, det hørtes vanskelig ut. Håper virkelig det treffer for dere fort <3 Skjønner at sånt kan skape en del bekymringer. Masse lykke til på testen i morgen!

Hei! Skjønner at det må være kjempefrustrerende med turnusen til mannen din. Selv er jeg småstressa bare fordi jeg er borte pp etter denne. Og det er én pp! Håper først og fremst det likevel klaffer denne pp for deg, og om det ikke gjør det så treffer dere forhåpentligvis hver pp likevel! Krysser for deg!

Takk for gode ord ❤ Straks en ny og travel uke på jobb. Håper tiden går fort og jeg blir klokere på hvilke vei livet mitt tar, både privat og på jobb. Positivt denne uka er at jeg har frihelg, noe som er sjeldent kost hos meg! Ny test i morgen, men har ikke så høye forhåpninger :p
 
Så feil på planen, ikke fri likevel. NEDTUR!
 
Neeei... Kjipt! Hva jobber du med?

Er ass.butikksjef i en butikk :) Få ansatte så man har bare fri to lørdager i mnd, men hender ofte jeg må trø til og da forsvinner fort en lørdag. Har fri to lørdager på rad etterpå da, så det blir luksus! Med mindre noe dukker opp da :eek:
 
Syklusdag 30 | IKM 17/13

Idag våknet jeg med såre nipler (verre en tidligere), kvalmen er tilbake og korsryggen er rar fra morgen av. De andre dagene har jeg vært på kvelden.

Dette er dagens test... Jeg tror jeg innbiller meg den streken... Kan det være skyggestrek? Jeg jubler ikke helt enda, men tankene mine går i "hundreogførtihelvete".
IMG_20160829_073821.png
 
Syklusdag 30 | IKM 17/13

Idag våknet jeg med såre nipler (verre en tidligere), kvalmen er tilbake og korsryggen er rar fra morgen av. De andre dagene har jeg vært på kvelden.

Dette er dagens test... Jeg tror jeg innbiller meg den streken... Kan det være skyggestrek? Jeg jubler ikke helt enda, men tankene mine går i "hundreogførtihelvete".
Vis vedlegget 193803

Jeg skimter!! Spennende :D
 
Syklusdag 30 | IKM 17/13

Idag våknet jeg med såre nipler (verre en tidligere), kvalmen er tilbake og korsryggen er rar fra morgen av. De andre dagene har jeg vært på kvelden.

Dette er dagens test... Jeg tror jeg innbiller meg den streken... Kan det være skyggestrek? Jeg jubler ikke helt enda, men tankene mine går i "hundreogførtihelvete".
Vis vedlegget 193803

Synes også jeg skimtet noe, og jeg ser aldriiiii strekene... Tok negativfilter på bildet, men klarte desverre ikke se noen strek da :(
Krysser fingrene for sterkere strek og at tr holder seg borte!
 
Må være strek der ja! Ser den såvidt med negativt filter også :) og andre filtere i Photoshop-appen min.
 
Syklusdag 30 | IKM 17/13

Idag våknet jeg med såre nipler (verre en tidligere), kvalmen er tilbake og korsryggen er rar fra morgen av. De andre dagene har jeg vært på kvelden.

Dette er dagens test... Jeg tror jeg innbiller meg den streken... Kan det være skyggestrek? Jeg jubler ikke helt enda, men tankene mine går i "hundreogførtihelvete".
Vis vedlegget 193803

Synes jeg ser strek :D
 
Back
Topp