Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å! Håper håper håper på en spire!
Testet i dag?
Goood morgen (ikke spent i det hele tatt!)
Hååper du har fått noe mer svar i dag! Er fryktelig kjipt å henge sånn uti uvissheten :/
Sovet helt til nå, og ligger enda i senga. Nå må jeg jo nesten teste siden dere er jo like spente som meg. Herlige jenter på BV ❤
Huff, det hørtes vanskelig ut. Håper virkelig det treffer for dere fort <3 Skjønner at sånt kan skape en del bekymringer. Masse lykke til på testen i morgen!
Hei! Skjønner at det må være kjempefrustrerende med turnusen til mannen din. Selv er jeg småstressa bare fordi jeg er borte pp etter denne. Og det er én pp! Håper først og fremst det likevel klaffer denne pp for deg, og om det ikke gjør det så treffer dere forhåpentligvis hver pp likevel! Krysser for deg!
Neeei... Kjipt! Hva jobber du med?Så feil på planen, ikke fri likevel. NEDTUR!
Neeei... Kjipt! Hva jobber du med?
Syklusdag 30 | IKM 17/13
Idag våknet jeg med såre nipler (verre en tidligere), kvalmen er tilbake og korsryggen er rar fra morgen av. De andre dagene har jeg vært på kvelden.
Dette er dagens test... Jeg tror jeg innbiller meg den streken... Kan det være skyggestrek? Jeg jubler ikke helt enda, men tankene mine går i "hundreogførtihelvete".
Vis vedlegget 193803
Jeg skimter!! Spennende
Syklusdag 30 | IKM 17/13
Idag våknet jeg med såre nipler (verre en tidligere), kvalmen er tilbake og korsryggen er rar fra morgen av. De andre dagene har jeg vært på kvelden.
Dette er dagens test... Jeg tror jeg innbiller meg den streken... Kan det være skyggestrek? Jeg jubler ikke helt enda, men tankene mine går i "hundreogførtihelvete".
Vis vedlegget 193803
Syklusdag 30 | IKM 17/13
Vis vedlegget 193803