Så gøy med livaktige drømmer! Eller, kanskje ikke like gøy alltid, men.. Personlig synes jeg det er spennende å huske drømmene, spesielt de rare. I går natt tror jeg, drømte jeg om zombier, en pratsom katt og fullt av slemminger. Flytende hus og kyllinger på loftet. Men kan være jeg blir litt rar av søvnmangelen og [emoji28]
Jeg tror du kjenner liv, om du mistenker det er det kjempeherlig! det er gjerne ikke mer enn små dult når du er såpass på vei. Etterhvert blir de tydeligere, sånn at du blir 100% sikker
Blir spennende å se ang guttefølelse
Magen har grodd seg fiiin og god [emoji7]
Gøyere at jeg husker drømmene, og synes det er fascinerende hvordan hjernen fungerer, hvordan den prosesserer tanker og bekymringer. Hahaha, det må jo absolutt være en gøyal drøm
Ja, selv om det er likt så er det samtidig så forskjellig fra det jeg har følt før. Er jo ikke helt utenkelig eller unormalt heller på denne tiden selv for førstegangs
Ja, blir spennende å se om magefølelsen stemmer! Blir spennende å se om det blir gutt på alle tre(innbiller meg at LilleLykke og hadde en tanke om gutt). Jeg må bare vente 1,5 uke