Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Så gøy med livaktige drømmer! Eller, kanskje ikke like gøy alltid, men.. Personlig synes jeg det er spennende å huske drømmene, spesielt de rare. I går natt tror jeg, drømte jeg om zombier, en pratsom katt og fullt av slemminger. Flytende hus og kyllinger på loftet. Men kan være jeg blir litt rar av søvnmangelen og [emoji28]

Jeg tror du kjenner liv, om du mistenker det er det :) kjempeherlig! :D det er gjerne ikke mer enn små dult når du er såpass på vei. Etterhvert blir de tydeligere, sånn at du blir 100% sikker :)

Blir spennende å se ang guttefølelse :D

Magen har grodd seg fiiin og god [emoji7]

Gøyere at jeg husker drømmene, og synes det er fascinerende hvordan hjernen fungerer, hvordan den prosesserer tanker og bekymringer. Hahaha, det må jo absolutt være en gøyal drøm :hilarious:

Ja, selv om det er likt så er det samtidig så forskjellig fra det jeg har følt før. Er jo ikke helt utenkelig eller unormalt heller på denne tiden selv for førstegangs :)

Ja, blir spennende å se om magefølelsen stemmer! Blir spennende å se om det blir gutt på alle tre(innbiller meg at LilleLykke og hadde en tanke om gutt). Jeg må bare vente 1,5 uke :nailbiting:
 
Gøyere at jeg husker drømmene, og synes det er fascinerende hvordan hjernen fungerer, hvordan den prosesserer tanker og bekymringer. Hahaha, det må jo absolutt være en gøyal drøm :hilarious:

Ja, selv om det er likt så er det samtidig så forskjellig fra det jeg har følt før. Er jo ikke helt utenkelig eller unormalt heller på denne tiden selv for førstegangs :)

Ja, blir spennende å se om magefølelsen stemmer! Blir spennende å se om det blir gutt på alle tre(innbiller meg at LilleLykke og hadde en tanke om gutt). Jeg må bare vente 1,5 uke :nailbiting:

Ja, altså.. Jeg forstår hva trillingdrømmen prøver å si deg. Men mine drømmer er i blant så helt bak mål, må MASSIV drømmetolkning til.
Det er dog ikke typisk for graviditeten, jeg har helt syke drømmer til tider. Kreativ hjerne.

Nei, tror så absolutt du kjenner det, om du føler NOE! :) magefølelsen sier sikkert spark, og..? Så, tipper på det er det.

Ja, jeg har god tro på magefølelser jeg da! [emoji14]
Kunne malt blå biler jeg allerede, f.eks [emoji23]
Får se i morgen her, i alle fall! Så får du oppdatere når det er din tur :D
 
Ja, altså.. Jeg forstår hva trillingdrømmen prøver å si deg. Men mine drømmer er i blant så helt bak mål, må MASSIV drømmetolkning til.
Det er dog ikke typisk for graviditeten, jeg har helt syke drømmer til tider. Kreativ hjerne.

Nei, tror så absolutt du kjenner det, om du føler NOE! :) magefølelsen sier sikkert spark, og..? Så, tipper på det er det.

Ja, jeg har god tro på magefølelser jeg da! [emoji14]
Kunne malt blå biler jeg allerede, f.eks [emoji23]
Får se i morgen her, i alle fall! Så får du oppdatere når det er din tur :D

Haha, ja det eksemplet du gav meg var jo veldig variert! Elsker den delen med kyllinger på lofte! Haha, jeg drømmer en del, men husker de sjeldent. Med mindre det er mareritt, de setter seg...

Ja, føler jeg både kjenner dult aka spark og romstering av og til, foreløpig bare når jeg ligger. Så tror egentlig mer og mer at det er babyen ❤ Jeg kikker bevisst bare på guttetøy når jeg ser på nett og i butikk. Føler det nesten er bortkasta å kikke på jentetøy :hilarious: Ja, får leve på du og LilleLykkes OUL til det blir min tur :rolleyes:
 
Haha, ja det eksemplet du gav meg var jo veldig variert! Elsker den delen med kyllinger på lofte! Haha, jeg drømmer en del, men husker de sjeldent. Med mindre det er mareritt, de setter seg...

Ja, føler jeg både kjenner dult aka spark og romstering av og til, foreløpig bare når jeg ligger. Så tror egentlig mer og mer at det er babyen [emoji173] Jeg kikker bevisst bare på guttetøy når jeg ser på nett og i butikk. Føler det nesten er bortkasta å kikke på jentetøy :hilarious: Ja, får leve på du og LilleLykkes OUL til det blir min tur :rolleyes:

Vel, altså. Jeg skulle rømme fra zombiene, og alle jeg kjente var blitt smitta... Kom meg på taket og brøt meg inn et vindu til loftet - og der var det all slags dyr, kyllinger /geit osv.. Og til slutt en rød, feit katt som pratet. Og så havnet huset på vannet. Fløt rundt, også kom det pirater..
Sånn, for å gå inn på det i kortversjon [emoji14] sååå.. Rare drømmer, men de henger sammen på en merkelig måte.

Jeg kjenner det best når jeg ligger (på rygg eller mage), eller sitter. Så, høres bra ut!

Haha, kjenner følelsen... Ikke vits i å tenke på jentenavn heller. Bortkastet energi [emoji14]
 
Gøyere at jeg husker drømmene, og synes det er fascinerende hvordan hjernen fungerer, hvordan den prosesserer tanker og bekymringer. Hahaha, det må jo absolutt være en gøyal drøm :hilarious:

Ja, selv om det er likt så er det samtidig så forskjellig fra det jeg har følt før. Er jo ikke helt utenkelig eller unormalt heller på denne tiden selv for førstegangs :)

Ja, blir spennende å se om magefølelsen stemmer! Blir spennende å se om det blir gutt på alle tre(innbiller meg at LilleLykke og hadde en tanke om gutt). Jeg må bare vente 1,5 uke :nailbiting:

Ja, altså.. Jeg forstår hva trillingdrømmen prøver å si deg. Men mine drømmer er i blant så helt bak mål, må MASSIV drømmetolkning til.
Det er dog ikke typisk for graviditeten, jeg har helt syke drømmer til tider. Kreativ hjerne.

Nei, tror så absolutt du kjenner det, om du føler NOE! :) magefølelsen sier sikkert spark, og..? Så, tipper på det er det.

Ja, jeg har god tro på magefølelser jeg da! [emoji14]
Kunne malt blå biler jeg allerede, f.eks [emoji23]
Får se i morgen her, i alle fall! Så får du oppdatere når det er din tur :D
Jeg er SÅ spent på hva som skjuler seg inni magene våre! [emoji16] Det ser jo ikke ut til at det ble tvillingbestilling på oss, men hvem vet for deg, Frk.1991! ;)
 
17+0 ❤ 8 dager til OUL

Det er torsdag, og det som er fint med torsdag er at det betyr NY uke ❤ Nå er jeg plutselig 17 uker på veg, hvor ble det av tiden? OUL er vare en liten drøy uke unna, tenk neste fredag får vi vite om vi venter en liten prins eller prinsesse :dummy::nailbiting::dummy1: Magefølelsen på gutt er like sterk, noe den har vært helt siden den kom rundt 4+0. Tar meg selv i og kun kikke på guttetøy for eksempel :rolleyes:

Gleder meg til å få vite kjønn, så jeg for alvor kan begynne shoppingen og strikkingen :angelic: Ikke minst kan vi begynne å diskutere navn, da vi foreløpig ikke har orket å legge så mye tanke i det før vi vet kjønn.

Ellers har jeg begynt å kjenne bevegelse fra knøtte i ca en liten ukes tid. Litt usikker i begynnelsen, men etter hvert som dagene går er jeg bare blitt mer sikker i min sak. Foreløpig er det romstering og små dult jeg kjenner, og kjenner det kun når jeg ligger (eller en sjelden gang når jeg sitter).

Legger ved bilde av dagens mage ❤IMG_20170309_102534.png
 
17+0 [emoji173] 8 dager til OUL

Det er torsdag, og det som er fint med torsdag er at det betyr NY uke [emoji173] Nå er jeg plutselig 17 uker på veg, hvor ble det av tiden? OUL er vare en liten drøy uke unna, tenk neste fredag får vi vite om vi venter en liten prins eller prinsesse :dummy::nailbiting::dummy1: Magefølelsen på gutt er like sterk, noe den har vært helt siden den kom rundt 4+0. Tar meg selv i og kun kikke på guttetøy for eksempel :rolleyes:

Gleder meg til å få vite kjønn, så jeg for alvor kan begynne shoppingen og strikkingen :angelic: Ikke minst kan vi begynne å diskutere navn, da vi foreløpig ikke har orket å legge så mye tanke i det før vi vet kjønn.

Ellers har jeg begynt å kjenne bevegelse fra knøtte i ca en liten ukes tid. Litt usikker i begynnelsen, men etter hvert som dagene går er jeg bare blitt mer sikker i min sak. Foreløpig er det romstering og små dult jeg kjenner, og kjenner det kun når jeg ligger (eller en sjelden gang når jeg sitter).

Legger ved bilde av dagens mage [emoji173]Vis vedlegget 220408
Tenk det! [emoji1] 17 uker allerede. Gleder meg jeg også til dere får vite kjønn. Blir det guttekubben Grom dette her mon tro, eller gjemmer det seg ei lita frøken i magen din? :)
 
Tenk det! [emoji1] 17 uker allerede. Gleder meg jeg også til dere får vite kjønn. Blir det guttekubben Grom dette her mon tro, eller gjemmer det seg ei lita frøken i magen din? :)

Ja, nesten litt uvirkelig, bare litt over 3 uker til jeg er halvveis! Blir så spennende å finne ut ❤ Masse som skjer på jobb de neste dagene, og så skal vi på hyttetur i helgen, så uken kommer nok til å rase forbi :)
 
Åh, så spennende det blir! Tiden går virkelig fort. Man må nyte tiden som gravid altså. For man savner magen veldig fort[emoji23]

Fine magen[emoji173]️
 
Åh, så spennende det blir! Tiden går virkelig fort. Man må nyte tiden som gravid altså. For man savner magen veldig fort[emoji23]

Fine magen[emoji173]️

Ja, helt sykt hvor fort den går. Hører flere si det, så selv når jeg blir skikkelig stor og drittlei, så skal jeg prøve å nyte det ❤
 
17+4 ❤ 4 dager til OUL

Hatt en kjempefin helg, hvor jeg virkelig har fått koblet av, noe som var much needed. Vi har kost oss i godt selskap med masse god mat. Det gav absolutt mersmak og nå gleder jeg meg bare til påska, da blir det en hel uke fri! Det har vært noen lange og tøffe måneder i ny jobb og ny stilling, og i tillegg til det å være gravid.

Ellers er OUL på fredag, noe jeg har gledet meg veldig til. Nå ser det imidlertid ut som mannen kanskje ikke kan være med, delvis pga jobb og delvis fordi han vil ut å reise. Det har satt en demper på hele greia... Så blir spennende å se hvem som faktisk ender opp med å dele et av de større øyeblikkene i livet mitt.

Nå romsterer og sparker lillegull ❤ Så skal ta å nyte dette øyeblikket.
 
Godt du har fått slappet av og kommet litt til hektene igjen [emoji173]️
Blir spennende å høre på fredag! :)
 
Godt at helgen ble fin [emoji4][emoji4] Vel fortjent! Håper mannen din likevel blir med. Det er jo en av de største opplevelsene i livet vil jeg si, og så fint å dele det med sin kjære uansett hva som skjer. Men, blir han ikke med så må du bare prøve å glede deg likevel, og ta med noen du stoler veldig på og kan være deg selv sammen med.
 
Så bra at du fikk en rolig og fin helg[emoji4]
Så dumt at mannen muligens ikke kan bli med... Håper at han får blitt med uansett[emoji173]️ Men går det ikke, blir det nok stort uansett!
 
Godt du har fått slappet av og kommet litt til hektene igjen [emoji173]️
Blir spennende å høre på fredag! :)

Veldig godt ❤Er så spent selv, gleder meg til å se lillegull og håper alt er som det skal :)

Godt at helgen ble fin [emoji4][emoji4] Vel fortjent! Håper mannen din likevel blir med. Det er jo en av de største opplevelsene i livet vil jeg si, og så fint å dele det med sin kjære uansett hva som skjer. Men, blir han ikke med så må du bare prøve å glede deg likevel, og ta med noen du stoler veldig på og kan være deg selv sammen med.
Takk for det ❤ Er det jeg synes er så trist, at han går glipp av en så stor opplevelse. Det er imidlertid et valg han må leve med i såfall, ikke jeg. Prøver så godt å finne gleden likevel ❤ Ja, har både en søster som er villig til å fly fra Sørlandet og en god venninne som er 12 uker lengre på veg som holder av dagen. Så får vi håpe det ordner seg til slutt uansett. :) Har jo uansett verdens beste heiagjeng på BV ❤

Så bra at du fikk en rolig og fin helg[emoji4]
Så dumt at mannen muligens ikke kan bli med... Håper at han får blitt med uansett[emoji173]️ Men går det ikke, blir det nok stort uansett!
Var godt for sjel og kropp! :D Ja, det blir nok stort uansett, og det er jo han som velger å gå glipp av det, ikke jeg. Håper det blir en fin opplevelse, med eller uten mannen :)
 
17+6 ❤ 1,5 dage til OUL

Om 1,5 døgn så er på (eller eventuelt ferdig med) ultralyd. Det er så SYKT å tenke på... Om 36 t så får vi møte lillegull igjen, forhåpentligvis få gode nyheter på at alt ser bra ut, og som en bonus får vi vite om det er en prins eller en prinsesse! Jeg har jo alltid hatt en sterk følelse på gutt, men blir glad uansett hva det blir.

Her ser det ut som mannen endelig har tatt til vett ❤ Fått utsatt et oppdrag noen timer så han kan dra dit etter OUL. Han virker også mer gira en tidligere, spesielt på hvilken kjønn vi venter.

I dag brukte vi kanskje en time på å diskutere navn, og har kortet ned listen min jeg hadde fra før ganske godt, samt lagt til et par. Foreløpig har vi 11 guttenavn og 9 jentenavn, men er vel egentlig bare et av hver vi begge liker veldig godt :)

Hva tror/tipper du jeg får? Jente eller gutt? :D

Gutt: III
Jente: I

Håper den siste tiden som gjenstår flyr av sted ❤
 
Last edited:
17+6 ❤ 1,5 dage til OUL

Om 1,5 døgn så er på (eller eventuelt ferdig med) ultralyd. Det er så SYKT å tenke på... Om 36 t så får vi møte lillegull igjen, forhåpentligvis få gode nyheter på at alt ser bra ut, og som en bonus får vi vite om det er en prins eller en prinsesse! Jeg har jo alltid hatt en sterk følelse på gutt, men blir glad uansett hva det blir.

Her ser det ut som mannen endelig har tatt til vett ❤ Fått utsatt et oppdrag noen timer så han kan dra dit etter OUL. Han virker også mer gira en tidligere, spesielt på hvilken kjønn vi venter.

I dag brukte vi kanskje en time på å diskutere navn, og har kortet ned listen min jeg hadde fra før ganske godt, samt lagt til et par. Foreløpig har vi 11 guttenavn og 9 jentenavn, men er vel egentlig bare et av hver vi begge liker veldig godt :)

Hva tror/tipper du jeg får? Jente eller gutt? :D

Håper den siste tiden som gjenstår flyr av sted ❤

Såå spennende! :) Lykke til ❤

Jeg tror, som jeg har gjort i endel uker allerede, gutt :)
 
17+6 ❤ 1,5 dage til OUL

Om 1,5 døgn så er på (eller eventuelt ferdig med) ultralyd. Det er så SYKT å tenke på... Om 36 t så får vi møte lillegull igjen, forhåpentligvis få gode nyheter på at alt ser bra ut, og som en bonus får vi vite om det er en prins eller en prinsesse! Jeg har jo alltid hatt en sterk følelse på gutt, men blir glad uansett hva det blir.

Her ser det ut som mannen endelig har tatt til vett ❤ Fått utsatt et oppdrag noen timer så han kan dra dit etter OUL. Han virker også mer gira en tidligere, spesielt på hvilken kjønn vi venter.

I dag brukte vi kanskje en time på å diskutere navn, og har kortet ned listen min jeg hadde fra før ganske godt, samt lagt til et par. Foreløpig har vi 11 guttenavn og 9 jentenavn, men er vel egentlig bare et av hver vi begge liker veldig godt :)

Hva tror/tipper du jeg får? Jente eller gutt? :D

Håper den siste tiden som gjenstår flyr av sted ❤
Så spennende :) Lykke til på fredag! Og bra mannen blir med og ser :)
Jeg får gå mot strømmen og si at du får jente ;)
 
Såå spennende! :) Lykke til ❤

Jeg tror, som jeg har gjort i endel uker allerede, gutt :)

Så spennende :) Lykke til på fredag! Og bra mannen blir med og ser :)
Jeg får gå mot strømmen og si at du får jente ;)

Takk begge to ❤Da holder jeg telling i orginal innlegget :D Herregud jeg skal på OUL snart! Det er så uvirkelig.
 
Back
Topp