16+0 [emoji173] 15 dager til OUL
I dag er det 3 måneder siden jeg stod å studerte en tørket graviditetstest i alle slags vinkler og lys. Med tusen filter på for å se om det stemte. Var det en strek jeg så? Kunne det virkelig være min tur? Lite visste jeg da, at det var starten på en, så langt, fantastisk reise. Tid for en tur ned "memory lane" [emoji173]
Vis vedlegget 219822
Tiden i for vegen, hadde vi hadde spøkt mye med babybestilling og augustboom. Lille Lykke og Lillafrosk hadde allerede flyttet inn i augustforumet, og jeg ville så gjerne følge med. Jeg hadde ordnet med Frk1991 sin adventskalenderen og hadde det veldig gøy med det konseptet.
Jeg var 10 DPO, men i ettertid viste det seg at jeg var 8 DPO (justert etter TUL). Jeg sendte bilde til Lille Lykke på PM for å få en "second opinion", og hun så det samme som meg!
Spent stod jeg opp neste morgen og tisset i koppen for hundrende gang. Nervøs stod jeg å studerte testene! Jubelen ble ikke sluppet helt, men gleden var stor å kunne vise verdens herligste BV-jenter at det var noe annet bak luke nr 3. To tester med antydning til strek, men som ble avskrev som skyggestrek til det motsatte var bevisst.
Vis vedlegget 219829
Når jeg kom hjem var det ikke noe tvil, for den testen ingen så strek på (helt hvite) hadde fått en tydelig strek. Jeg tok også en tredje test den dagen hvor jeg også fikk strek.
Vis vedlegget 219831
Vis vedlegget 219833
Søndagen 4.desember, da var jeg 12 DPO (10 DPO justert) dristet jeg meg på en digital...
Vis vedlegget 219837
Resten er historie... Har vært en bumpy ride så langt, men nå sitter jeg altså og er 16 uker på veg, 40% av svangerskapet er straks overstått, jeg skal på ultralyd om 15 dager. [emoji173]