Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig! [emoji1][emoji122][emoji122] Og ja tenk hvor tiden kommer til å rase avsted nå! [emoji27] Erfaringsvis så er de siste to månedene mest "ventemåneder", så det er bare å henge i å få gjort det man klarer ferdig fra nå av og ut mai [emoji28] Det er min plan i alle fall, men så skjer det jo mye annet at her sitter vi vel igjen med det meste å gjøre til sommeren! [emoji16] Hvordan er formen din nå? Og hvordan går omstillingsprosessen? Du kan bare glede deg, jeg fikk jente første svangerskap og jeg er så lykkelig for at jeg har ei jente [emoji173] Neste var jo gutt så det var helt perfekt, og denne ser også ut til å være gutt, så her blir det en egen liten guttebande Vi jentene må bare stålsett oss [emoji23][emoji4][emoji7]18+6 [emoji173]
Liten oppdatering fra meg Rart at det allerede er en ny uke i morra! Herlig å bli satt frem. Vis vedlegget 221032
150 dager igjen til termin, om 9 dager så er jeg halvveis, HVOR sykt er ikke det?
I dag kjente jeg dult/spark på utsiden for første gang [emoji173] Det er en herlig følelse, og gleder meg til de blir sterkere og til mannen kan kjenne det
18+6 [emoji173]
Liten oppdatering fra meg Rart at det allerede er en ny uke i morra! Herlig å bli satt frem. Vis vedlegget 221032
150 dager igjen til termin, om 9 dager så er jeg halvveis, HVOR sykt er ikke det?
I dag kjente jeg dult/spark på utsiden for første gang [emoji173] Det er en herlig følelse, og gleder meg til de blir sterkere og til mannen kan kjenne det
Så herlig! [emoji1][emoji122][emoji122] Og ja tenk hvor tiden kommer til å rase avsted nå! [emoji27] Erfaringsvis så er de siste to månedene mest "ventemåneder", så det er bare å henge i å få gjort det man klarer ferdig fra nå av og ut mai [emoji28] Det er min plan i alle fall, men så skjer det jo mye annet at her sitter vi vel igjen med det meste å gjøre til sommeren! [emoji16] Hvordan er formen din nå? Og hvordan går omstillingsprosessen? Du kan bare glede deg, jeg fikk jente første svangerskap og jeg er så lykkelig for at jeg har ei jente [emoji173] Neste var jo gutt så det var helt perfekt, og denne ser også ut til å være gutt, så her blir det en egen liten guttebande Vi jentene må bare stålsett oss [emoji23][emoji4][emoji7]
Ønsker deg ei god uke!
Så godt å se at du fortsatt oppdaterer, synes det er fantastisk å følge deg! Lykke til fremover og nyt tiden :-D ♡
Hurra for ny uke [emoji173]️
Fælt med sånne drittdager.. Håper det går bedre nå? [emoji173]️
Fikk du ordnet det i dag?Ja, hadde en veldig fin medarbeidersamtale til tross for at det ble kluss. Så har jeg så fine og blide folk rundt meg, så det hjelper på [emoji173] Rakk ikke å ringe helsestasjonen, men får prøve igjen i morgen!
Fikk du ordnet det i dag?
Hm.. Dårlig da! Her ordner de alltid neste kontroll når vi først er der.. Og tett oppfølging. Får kontroll hver 4. Uke [emoji14]Var stappfult og fikk beskjed om å ringe myye tidligere neste gang. Så blir kun lege denne ganga [emoji14] takk som spør [emoji173]️
Hm.. Dårlig da! Her ordner de alltid neste kontroll når vi først er der.. Og tett oppfølging. Får kontroll hver 4. Uke [emoji14]
Menmen. Legen funker vel!
Det som er viktigst er jo å få sjekket at alt er i orden. Legen kan gjøre sånt han og
Godt det da verre hvis dere ikke kom særlig overens ..Tror det er veldig få helsestasjoner i Trondheim ift innbyggere dessverre. Heldigvis har jeg veldig god tone med legen min Dame og har barn selv, så ikke helt ukjent for ho det jeg får gjennom. Så ser ikke på det som noe problem, så får jeg prøve JM neste gang