Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Gratulerer så mye med ei lita frøken[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer så mye med prinsessa i magen[emoji177][emoji166] Fantastisk følelse på UL å se babyen og få høre alt ser bra ut [emoji177]
 
Gratulerer så mye med en liten jente [emoji173][emoji173]
 
18+6 ❤

Liten oppdatering fra meg :) Rart at det allerede er en ny uke i morra! Herlig å bli satt frem. :DIMG_20170319_191506.png
150 dager igjen til termin, om 9 dager så er jeg halvveis, HVOR sykt er ikke det?

I dag kjente jeg dult/spark på utsiden for første gang ❤ Det er en herlig følelse, og gleder meg til de blir sterkere og til mannen kan kjenne det :)
 
18+6 [emoji173]

Liten oppdatering fra meg :) Rart at det allerede er en ny uke i morra! Herlig å bli satt frem. :DVis vedlegget 221032
150 dager igjen til termin, om 9 dager så er jeg halvveis, HVOR sykt er ikke det?

I dag kjente jeg dult/spark på utsiden for første gang [emoji173] Det er en herlig følelse, og gleder meg til de blir sterkere og til mannen kan kjenne det :)
Så herlig! [emoji1][emoji122][emoji122] Og ja tenk hvor tiden kommer til å rase avsted nå! [emoji27] Erfaringsvis så er de siste to månedene mest "ventemåneder", så det er bare å henge i å få gjort det man klarer ferdig fra nå av og ut mai [emoji28] Det er min plan i alle fall, men så skjer det jo mye annet at her sitter vi vel igjen med det meste å gjøre til sommeren! [emoji16] Hvordan er formen din nå? Og hvordan går omstillingsprosessen? Du kan bare glede deg, jeg fikk jente første svangerskap og jeg er så lykkelig for at jeg har ei jente [emoji173] Neste var jo gutt så det var helt perfekt, og denne ser også ut til å være gutt, så her blir det en egen liten guttebande ;) Vi jentene må bare stålsett oss [emoji23][emoji4][emoji7]
Ønsker deg ei god uke!
 
18+6 [emoji173]

Liten oppdatering fra meg :) Rart at det allerede er en ny uke i morra! Herlig å bli satt frem. :DVis vedlegget 221032
150 dager igjen til termin, om 9 dager så er jeg halvveis, HVOR sykt er ikke det?

I dag kjente jeg dult/spark på utsiden for første gang [emoji173] Det er en herlig følelse, og gleder meg til de blir sterkere og til mannen kan kjenne det :)

Så godt å se at du fortsatt oppdaterer, synes det er fantastisk å følge deg! Lykke til fremover og nyt tiden :-D ♡
 
Så herlig! [emoji1][emoji122][emoji122] Og ja tenk hvor tiden kommer til å rase avsted nå! [emoji27] Erfaringsvis så er de siste to månedene mest "ventemåneder", så det er bare å henge i å få gjort det man klarer ferdig fra nå av og ut mai [emoji28] Det er min plan i alle fall, men så skjer det jo mye annet at her sitter vi vel igjen med det meste å gjøre til sommeren! [emoji16] Hvordan er formen din nå? Og hvordan går omstillingsprosessen? Du kan bare glede deg, jeg fikk jente første svangerskap og jeg er så lykkelig for at jeg har ei jente [emoji173] Neste var jo gutt så det var helt perfekt, og denne ser også ut til å være gutt, så her blir det en egen liten guttebande ;) Vi jentene må bare stålsett oss [emoji23][emoji4][emoji7]
Ønsker deg ei god uke!

Ja, man tenker man har så god tid, men plutselig så er fødselen i gang! Spent på hvor fort våren kommer til å rase forbi med resten av oppussingen som gjenstår, flytting, salg av leilighet og alt annet som dukker opp :nailbiting:

Formen er bra, blir bare fort sliten og trøtt, men er så uendelig glad for å slippe kvalmen! Føler meg som en nytt menneske. Bekkenet er ikke alltid helt enig, men tar en dag om gangen. Første mål er påske, så får jeg ta en vurdering om å sykemelde meg gradvis etter det for å klare og være lengst mulig i jobb :)

Omstillingen går fint ❤:dummy1: Kjønn er som jeg tidligere har nevnt uviktig, men for meg har drt alltid vært enklere å finne guttenavn og gutteklær jeg liker. Har imidlertid snoket litt på wish og funnet en et par fine til prinsessa der. Så må jeg ta en tur å se igjen nå som jeg vet jeg får jente, så finner jeg forhåpentligvis noe som faller i smak :)

Takk for det, og det samme til deg ❤
 
Så godt å se at du fortsatt oppdaterer, synes det er fantastisk å følge deg! Lykke til fremover og nyt tiden :-D ♡

Takk for det ❤ Gleder meg til å følge deg, forhåpentligvis snart :D
 
Hurra for utenpåspark [emoji173]️[emoji173]️
 
19+0 ❤

Ny uke, og kryper meg stadig nærmere neste milepæl. Nå står halvveismerket for tur, som jeg når neste tirsdag.

I dag er allerede en drittdag, ingenting går min veg. Først så har jeg blandet medarbeidersamtalene, og godkjente at vi kunne ta det tidligere tidspunkt i dag, men hun hadde jo egentlig ikke samtale før neste uke. Så da måtte jeg bytte tidspunkt til hun som egentlig skulle ha i dag. Passet egentlige ganske dårlig at det ble sånn, men får gjør det beste ut av det.

Skulle ringe for å høre bestille neste kontroll hos JM, men da hadde de selvfølgelig stengt for lunsj for 10 min siden, så må se om jeg får gjort det mens jeg er på jobb. Så skulle jeg ringe å sjekke om det var i dag eller morgen kiropraktortimen var, men der er det ett eller anna med telefonen så jeg får bare høre velkomsthilsen og ingenting mer.

Humøret er på bånn, jeg er sliten før dagen har begynt. Håper dagen blir bedre utover...
 
Last edited:
Hurra for ny uke [emoji173]️
Fælt med sånne drittdager.. Håper det går bedre nå? [emoji173]️
 
Hurra for ny uke [emoji173]️
Fælt med sånne drittdager.. Håper det går bedre nå? [emoji173]️

Ja, hadde en veldig fin medarbeidersamtale til tross for at det ble kluss. Så har jeg så fine og blide folk rundt meg, så det hjelper på ❤ Rakk ikke å ringe helsestasjonen, men får prøve igjen i morgen!
 
Ja, hadde en veldig fin medarbeidersamtale til tross for at det ble kluss. Så har jeg så fine og blide folk rundt meg, så det hjelper på [emoji173] Rakk ikke å ringe helsestasjonen, men får prøve igjen i morgen!
Fikk du ordnet det i dag?
 
Var stappfult og fikk beskjed om å ringe myye tidligere neste gang. Så blir kun lege denne ganga [emoji14] takk som spør [emoji173]️
Hm.. Dårlig da! Her ordner de alltid neste kontroll når vi først er der.. Og tett oppfølging. Får kontroll hver 4. Uke [emoji14]
Menmen. Legen funker vel! :)
Det som er viktigst er jo å få sjekket at alt er i orden. Legen kan gjøre sånt han og :)
 
Hm.. Dårlig da! Her ordner de alltid neste kontroll når vi først er der.. Og tett oppfølging. Får kontroll hver 4. Uke [emoji14]
Menmen. Legen funker vel! :)
Det som er viktigst er jo å få sjekket at alt er i orden. Legen kan gjøre sånt han og :)

Tror det er veldig få helsestasjoner i Trondheim ift innbyggere dessverre. Heldigvis har jeg veldig god tone med legen min :) Dame og har barn selv, så ikke helt ukjent for ho det jeg får gjennom. Så ser ikke på det som noe problem, så får jeg prøve JM neste gang :)
 
Tror det er veldig få helsestasjoner i Trondheim ift innbyggere dessverre. Heldigvis har jeg veldig god tone med legen min :) Dame og har barn selv, så ikke helt ukjent for ho det jeg får gjennom. Så ser ikke på det som noe problem, så får jeg prøve JM neste gang :)
Godt det da :) verre hvis dere ikke kom særlig overens ..
Min er mann og spesialist i geriatri. De eldre har liite gravidplager osv [emoji23]
Men, han er snill og prøver forstå og sånt da. Og siden jeg har gjort dette før kunne jeg godt klart meg med bare legen (og google). Men.. Likevel.
 
Back
Topp