trallemamma
Gift med forumet
Alltid moro å se tester med 2 streker på, og spesielt når det er stigning!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inspirert av Lille Lykkes bilde her om dagen, her er mitt oppblåst mage bilde Vis vedlegget 210989
Jeg har mye oppblåst mage, og tuller ofte med Food baby. Dette er imidlertid ekstremt, jeg får ikke til å presse ut magen en gang.
Hihihi, herlig! Det der er ingen foodbaby nei Gleder du deg til den blir tydelig gravidmage? Jeg syns mellomfasen er litt kjip - man kan mistolkes til bare å ha lagt litt på seg ??? Digg når den bare popper skikkelig ut og man kan vise den frem.
Fin oppblåstmage da!Inspirert av Lille Lykkes bilde her om dagen, her er mitt oppblåst mage bilde Vis vedlegget 210989
Jeg har mye oppblåst mage, og tuller ofte med Food baby. Dette er imidlertid ekstremt, jeg får ikke til å presse ut magen en gang.
Fin oppblåstmage da!
La min inn på skjult, vet ikke helt om jeg tør legge ut håndtakene mine synlig i dagboka [emoji23]
Blir deilig når det blir gode gravidmager, og ikke bare luft ♡
Du ser jo kjempesøt ut da ♡Takk
Oioi, da må jeg gå å snike i skjult! Haha, vurderte det ei stund selv, men tenkte pytt pytt
Jaaaa, som jeg gleder meg [emoji173]
Du ser jo kjempesøt ut da ♡
Lille magen ♡♡
Blir superbra!
Ikke denne gang nei [emoji173] inni der skjuler det seg en minispire [emoji173] Ja, jeg elsker gravidmager! Selv om jeg alltid har fryktet fødsel, har jeg alltid gledet meg til svangerskapet og gå oppleve det å gå gravid. Jeg blir nok en av de som kommer til å vise frem magen masse, mem blir vel etter den mellomfasen har passert. Har hatt så vondt av venninne mine som har følt seg så utilpass (er selvfølgelig veldig forståelig).
Ligger i egen tråd Haha. Kan dytte det opp etterpå.Du altså [emoji173] Enn å bli så glad for kommentar på en oppblåst mage fant ikke bilde ditt Må sjekke gjennom alle trådene nå for å finne det!
Ligger i egen tråd Haha. Kan dytte det opp etterpå.
Oppblåste mager er litt koselige da. Er jo gravide mager det også, selv om det ikke er babymage [emoji28]
Anbefaler deg å gå på fødselsforberedende kurs! Jeg liker Lamazemetoden spesielt godt, fordi metoden gir deg kontroll på hva som skjer og også inkluderer partneren i det som skjer. Jeg fødte første uten noe kurs og det var definitivt den vanskeligste fødselen. Hadde alt for lite kontroll følte jeg.
[emoji14]Fant den! Jeg regnet med jeg hadde lite å si i den tråden så den har flydd meg forbi! Ja, er liksom nesten som en smakebit på gravidmage før vi får det [emoji173]
Takk for råd [emoji173] Aner virkelig ikke hvor frykten kommer fra, men har vært der fra jeg var ganske ung. Tror både meg og gubben burde dra på et sånt kurs!
Ojojoj så morro å se! Gratulerer<3
4+4 | 4 dager til ❤ begynner å slå | 31
dager til TUL
I dag er det akkurat en måned til TUL ❤ håper tiden går fort I dag tok jeg den nest siste stavtesten min, har en igjen som jeg skal ta om 4 dager(22 DPO). Siste test blir en digital 5+3/5+4.
Den øverste testen er 11 DPO, den andre er 14 DPO, og den nederste er 18 DPO ❤ Tatt rundt 5 min:
Vis vedlegget 211056
Etter 20 min ca ❤
Vis vedlegget 211057
Fine stigningen ❤
Tenkte å skrive litt om symptomene mine:
Har ikke merket så mye til de berømte ømme puppene, men nå er det definitivt noe på gang.. Jeg merker til og med forskjell fra jeg stod opp for en time siden og nå. Luktesansen er nok også blitt ganske skjerpet, og er mindre tolerant for lukter. Trøtt og sliten før jeg i det hele tatt gjør noe. Vondt i korsryggen, spesielt etter jobb. Kvalm hvis jeg blir sulten. Oppblåst til tider som dere kunne se i går
Håper og ønsker at dere alle får en fin helg. Jeg skal på jobb om ikke så lenge