Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Høres ut som 2017 kommer til å bli tidenes år for deg! :) Krysser fingrene for at jobben er i boks! Blir det flere intervjuer eller får du svar på om du får den når de tar kontakt neste gang?

Takk for det ❤ Vil tippe det blir 2.gangsintervju og med HRsjefen(hun som var på intervju) og sjefen, men virket som det var veeeldig få som kom til å komme videre. Så det lover jo godt! Har også tidligere hatt telefonintervju og samtale på 2 andre jobber jeg håper å høre fra snart. :) Hadde vært deilig å slippe å bekymre meg over det økonomiske.

Åååh, så spennende med jobben! Krysser fingrene for at du straks sitter med fast jobb da ♡

Kjenner veldig på denne testemanien, endte opp med å ta en stavtest i stad. Liten blanding av alt jeg føler jeg har "mista" kontrollen nå som jeg ikke temper lengre, det er deprimerende å teste med One Step, litt pga CF var et ørlite hint av rosa i dag og jeg har menslignende smerter.

Men også litt av det eneste minuset med dette flotte forumet, at man ser hvor vanlig det er å miste. Så mange hjerteskjærende historier fra flotte BV-jenter. Kjenner på den frykten, selv om jeg ikke bør kaste bort tid på å bekymre meg. Det er jo ikke for uten grunn kroppen støter det bort, det er jo ofte fordi det ikke er levedyktig, som er en mager trøst. Det er uansett ikke noe jeg kunne gjort annerledes for å unngå det.

Uansett så ble jeg heldigvis godt fornøyd med testens utfall ❤ Øverst 11 DPO M og nederst 14 DPO E/K, bildet tatt etter 5 min.
IMG_20161206_190253.png

Jeg var skikkelig nervøs ift intervjuet. Trodde det kom til å bli hardt om beinet, men kildene noen sier jeg gjorde en kjempebra inntrykk. Blir spennende å se, og kanskje har jeg fastjobb innen jul.

Det er den siste brikken som mangler i puslespillet. Da blir 2017 tidenes år med:

- Dele den store nyheten til venner og familie i januar
- Forhåpentligvis oppstart i ny jobb 1.februar
- Får jeg ny jobb, blir det innkjøp av bil
- Innflytting i nyoppusset hus i april/mai
- Spire i magen som ventes i august
- Storkose meg i permisjon resten av året

Dette er så herlig, Frk1991! :)) Dette skal du se går bra!

Da ble jeg og mannen enig om å bestille time til TUL ❤ Vi bestilte time 10.januar og da er jeg 9+0. Enda en milepæl og noe å se fram til på nyåret :)
Første milepæl: 4+0 Check! ✔
Andre milepæl: 5+0
Tredje milepæl: 8+0
Fjerde milepæl: 9+0 TUL❤
Femte milepæl: 12+0

Last edited:
Åååh, jeg vil bare ROPE ut til alle sammen at jeg er gravid. Var på nippet til å fortelle det til en kollega i hele dag. Holdt meg heldigvis. Hvordan skal dette gå?! I morgen er jeg 1/3 av grensen vi har satt oss.

Tenkte imidlertid å si det til kollegene mine på julebord i januar, da er jeg mellom 10-11 uker. Regner med jeg kanskje har vært i laber form så da er det greit å forklare seg. Sjefen får nok vite det før :)

Heldigvis har jeg en alliert til førstkommende julebord, som er om ca 2 uker, som passer på at maten blir godt nok stekt og at jeg får alkoholfri drikke :angelic:

Ellers blir jeg nok kun å teste en gang hver dag, for å følge med stigning. Har bestilt to digitale tester, og den første ryker når jeg får de i posten :) håper på 2-3 ❤ Så blir siste digitale tatt rundt 5+0 og forhåpentligvis står det 3+, og da slutter jeg nok å teste helt :)
Alt dette er bare en herlig tid altså :Heartred Magisk! Bare et lite tips hvis du vil ha 3+ på digital; vent til 5+3, da får de fleste 3+, før det får veldig mange 2-3.... :-)

Alt dette er bare en herlig tid altså :Heartred Magisk! Bare et lite tips hvis du vil ha 3+ på digital; vent til 5+3, da får de fleste 3+, før det får veldig mange 2-3.... :)

Will do :) Holder på å lage en ovsersikt over når de forskjellige fikk 1-2,2-3 og 3+ :)

4+1 | 1 uke til ❤ begynner å slå | 34 dager til TUL

I dag var jeg kjempetrøtt når jeg stod opp, legger meg alt for sent om kvelden, så har bare meg selv å takke. Så har jeg så sinnsykt lyst på iskaffe når jeg er trøtt, men tenkte å prøve og la være og drikkke det.

I dag er det 1 uke til hjerte begynner å slå ❤ Risikoen fra SA blir kraftig redusert i løpet av den kommemde uken. I dag er risikoen for SA 26,6%, mens om en uke er den bare 15,8%. For hver dag som går, så er det større sjanse for at det skal gå bra :)

Her er dagens test, bilde er tatt etter en halv time. Tydelig økning fra gårsdagens tørka ❤
20161207_081334.png

Litt skummelt og spennende at buksa er ubehagelig rundt magen når jeg sitter :eek: #oppblåst

Last edited:
Knis! ;) Og verre skal det bli! Jeg digger hvert et symptom jeg merker på at det er noe som skjer inni mageboligen! :))

Jeg har også veldig ligamentsmerter, og i kombinasjon med oppblåst mage og stram bukse, er ikke noe særlig behagelig! Klager ikke da, synes det er spennende å bli kjent med kroppen som gravid ❤ Fikk melding av posten at de digitale testene mine og gravidvitaminene var kommet, så jeg lurer på om jeg våger meg på en digital i morgen :o

Jeg har også veldig ligamentsmerter, og i kombinasjon med oppblåst mage og stram bukse, er ikke noe særlig behagelig! Klager ikke da, synes det er spennende å bli kjent med kroppen som gravid [emoji173] Fikk melding av posten at de digitale testene mine og gravidvitaminene var kommet, så jeg lurer på om jeg våger meg på en digital i morgen :o

Du får forte deg å få kjøpt noen gravidbukser. Ikke godt å gå med bukser som strammer når du er gravid.

Du får forte deg å få kjøpt noen gravidbukser. Ikke godt å gå med bukser som strammer når du er gravid.

Har kjøpt inn ei bukse, men hadde ikke tenkt å bruke den enda :o Må kanskje vurdere det hvis det ikke blir bedre! Ble H&M bukse, den var så fin :D

Har kjøpt inn ei bukse, men hadde ikke tenkt å bruke den enda :o Må kanskje vurdere det hvis det ikke blir bedre! Ble H&M bukse, den var så fin :D

Jeg digger gravidbuksene til H&M! Og... Må innrømme at jeg har brukt de litt i høst selv før jeg ble gravid nå :-P Jeg syns det er så deilig med den "magevarmeren" ;) Det vises jo ikke at det er ei gravidbukser, og på de buksene jeg har i alle fall så er selve magedelen ganske stram (behagelig stram), sånn at det bare er digg. Hehe.... Men ja, det er kanskje litt rart!

Jeg digger gravidbuksene til H&M! Og... Må innrømme at jeg har brukt de litt i høst selv før jeg ble gravid nå :p Jeg syns det er så deilig med den "magevarmeren" ;) Det vises jo ikke at det er ei gravidbukser, og på de buksene jeg har i alle fall så er selve magedelen ganske stram (behagelig stram), sånn at det bare er digg. Hehe.... Men ja, det er kanskje litt rart!

På den buksa jeg kjøpte gikk den magegreia så langt ned framme, så er redd jeg strekker meg etter en ting, og alle bare: what is that? :hilarious:
Jeg gleder meg til å bruke buksa, for syns den var kjempekul! Kjøpte den også i en anna farge enn jeg vanligvis går i :)

På den buksa jeg kjøpte gikk den magegreia så langt ned framme, så er redd jeg strekker meg etter en ting, og alle bare: what is that? :hilarious:
Jeg gleder meg til å bruke buksa, for syns den var kjempekul! Kjøpte den også i en anna farge enn jeg vanligvis går i :)

Ja, det gjør mine også! Men så bruker jeg alltid singlet under genser, og den går nedenfor buksekanten :-P

Heller bruke den nå enn å få merker etter stramme bukser :')

Dessuten - greit å få bruke de mest mulig. :D

Tester du fortsatt? :) Jeg er spent på hvor tydelig streken er nå :p

Ja, tester nok med strimmel og stav frem til jeg er tom (ikke så lenge til tror jeg har 3 tester igjen ). Så stopper jeg med digital når den viser 3+ :) gikk på en testesmell etter jeg så en ørliten økning på strimmel, men den digitale viste 1-2. Var ikke helt uforventet :)

Dagens strimmel test ❤Screenshot_20161208-112849.jpg

Veldig koselig at du fortsatt vil se testene mine ❤

Ja, tester nok med strimmel og stav frem til jeg er tom (ikke så lenge til tror jeg har 3 tester igjen ). Så stopper jeg med digital når den viser 3+ :) gikk på en testesmell etter jeg så en ørliten økning på strimmel, men den digitale viste 1-2. Var ikke helt uforventet :)

Dagens strimmel test [emoji173]Vis vedlegget 210794

Veldig koselig at du fortsatt vil se testene mine [emoji173]

Ja se her på den fine økningen! :)) Så bra!

Back
Topp