HurrraaaaaaaSå glad jeg ble
Hurra! Gratulerer masse!
Tusen takk dere ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurrraaaaaaaSå glad jeg ble
Hurra! Gratulerer masse!
ÅÅåååh, Frk1991!! Nå ble jeg så glad på dine og deres vegne! ❤ Gratulerer så mye!
Åååh, jeg vil bare ROPE ut til alle sammen at jeg er gravid. Var på nippet til å fortelle det til en kollega i hele dag. Holdt meg heldigvis. Hvordan skal dette gå?! I morgen er jeg 1/3 av grensen vi har satt oss.
Tenkte imidlertid å si det til kollegene mine på julebord i januar, da er jeg mellom 10-11 uker. Regner med jeg kanskje har vært i laber form så da er det greit å forklare seg. Sjefen får nok vite det før
Heldigvis har jeg en alliert til førstkommende julebord, som er om ca 2 uker, som passer på at maten blir godt nok stekt og at jeg får alkoholfri drikke
Ellers blir jeg nok kun å teste en gang hver dag, for å følge med stigning. Har bestilt to digitale tester, og den første ryker når jeg får de i posten håper på 2-3 ❤ Så blir siste digitale tatt rundt 5+0 og forhåpentligvis står det 3+, og da slutter jeg nok å teste helt
Det skjønner jeg godt! Begynner det å synke inn?
Såå gøy at det var din tur nå, jeg sa jo det
Ååååååå så utrolig koselig!!!!!
Jeg har ikke vært her inne på en stund nå. Gratulerer så mye!
P.S. Nå som du har fått positiv test så kaaan det være en fordel å legge bort det termometeret og spare deg selv om unødvendig eventuell hodebry Hvis du skjønte
Fikk forresten time til fastlegen 13.desember og skal undersøke om utredning i forhold til Zikavirus. Håper mannen også får prioritert en blodprøve, men ikke sikkert de er villig til det. I morra er det bare en uke til legetimen [emoji173]
Gratulerer så mye med spire i magen<3 Har du tips å komme med, så legg gjerne igjen enten her eller k dagboken min.. Utålmodig prøver etter å ha hoppet inn i pp15 nå
Nok en gang, gratulerer! Dette var gøy å lese!<3 Blir spennende å følge deg videre nå
Så bra at du fikk ordna dette!! Syns det skal bli tul også, jeg.
Haha! Jeg tror liksom ikke helt jeg er gravid, tror siste temp blir i morra da jeg er 4+0
Den kan finne på å hoppe litt selv om man er gravid og uten at det trenger å være noe galt...ergo unødvendige bekymringer. Så du må bare fortsette, men ha det i bakhodet
Jeg var skikkelig nervøs ift intervjuet. Trodde det kom til å bli hardt om beinet, men kildene noen sier jeg gjorde en kjempebra inntrykk. Blir spennende å se, og kanskje har jeg fastjobb innen jul.
Det er den siste brikken som mangler i puslespillet. Da blir 2017 tidenes år med:
- Dele den store nyheten til venner og familie i januar
- Forhåpentligvis oppstart i ny jobb 1.februar
- Får jeg ny jobb, blir det innkjøp av bil
- Innflytting i nyoppusset hus i april/mai
- Spire i magen som ventes i august
- Storkose meg i permisjon resten av året