Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Det er svigermor som hadde ordna adventskalenderen vår (#bortskjemt), så tenkte det var en lur plass å legge den. Vi hadde egentlig litt dårlig tid, så prøvde å spille cool og få han til å åpne den.

Han: Du kan åpne den!.
Jeg bare :banghead: : Det er din tur, rett skal være rett! Han: Ta å åpne du!
Jeg: Nei, da får vi åpne etter selskapet
Han: Tenk om det er noe vi trenger på turen.

Etter litt så åpner han den, kikker litt og skjønner ikke helt. "Er dette ekte?" "Ja!" Så fikk jeg en klem ❤ Han trodde først det var en hint fra mora om at ho ville ha flere barnebarn :hilarious:

❤️❤️

Det er svigermor som hadde ordna adventskalenderen vår (#bortskjemt), så tenkte det var en lur plass å legge den. Vi hadde egentlig litt dårlig tid, så prøvde å spille cool og få han til å åpne den.

Han: Du kan åpne den!.
Jeg bare :banghead: : Det er din tur, rett skal være rett! Han: Ta å åpne du!
Jeg: Nei, da får vi åpne etter selskapet
Han: Tenk om det er noe vi trenger på turen.

Etter litt så åpner han den, kikker litt og skjønner ikke helt. "Er dette ekte?" "Ja!" Så fikk jeg en klem ❤ Han trodde først det var en hint fra mora om at ho ville ha flere barnebarn :hilarious:
Hahaha! Fantastisk! :hilarious: Triller noen tårer her, såå glad på deres vegne! <3 Kos dere masse ikveld :)

Så gøy! ;) Tenker dere er i hundre nå! :) Og liker ekstra godt at dette skjedde til rett tid for dere! Graviditet: check! :))

Så gøy! ;) Tenker dere er i hundre nå! :) Og liker ekstra godt at dette skjedde til rett tid for dere! Graviditet: check! :))
Bare jobb som gjenstår nå, og flytte inn i huset på våren, så er alt perfekt ❤ Nå må vi imidlertid pusse opp et rom mer enn vi i utgangspunktet hadde tenkt ❤

Gratulerer så mye med baby i magen :D

Jaaaa! Gratulerer! hahahah! for en artig måte å fortelle mannen det på :D

Herregud, er du også gravid!! Nå ble jeg glad!! Så utrolig bra!

:smiley-bounce016

Gratulerer så mye fine du! Unner deg det virkelig!!:Heartpink:Heartred

Herregud, er du også gravid!! Nå ble jeg glad!! Så utrolig bra!

:smiley-bounce016

Gratulerer så mye fine du! Unner deg det virkelig!!:Heartpink:Heartred

Ja, bekreftet med 1-2 på digital i dag (som jeg så du fikk med deg!). Er litt uvirkelig hele greia, men vi er uendelig spente ❤ Tusen takk ❤ Kommer til å luske her helt til alle jeg har følgt en stund har flyttet til en termingruppe! Deg blant annet ❤

Åååå du er jo definitivt gravid ja!!! Ingen tvil idag :hello2 Gratulerer så mye!!!!!! Og herlig at mannen og du nå har den gleden sammen :) Nyt tida og kos dere med hemmeligheten!

Åååå du er jo definitivt gravid ja!!! Ingen tvil idag :hello2 Gratulerer så mye!!!!!! Og herlig at mannen og du nå har den gleden sammen :) Nyt tida og kos dere med hemmeligheten!

Takk for det ❤ Det skal vi, ingen veg tilbake når katta er ute av sekken!

CD 30 | 13 DPO | 2 dager over IKM | 3+6

God morgen ❤ Dette blir en spennende uke! Jeg skal på jobbintervju i morra, og er både spent og nervøs! Så skal jeg forhåpentligvis høre tilbake fra de to andre jobbene jeg har vært på intervju/samtale til. Mannen går på for siste gang i morgen, og kommer til å jobbe lange dager fremover og mulig bli sendt rundt til alle verdens hjørner. Jeg håper å følge en positiv utvikling på min lille spire!

I dag steg tempen littegrann, og det gjør meg litt tryggere på at det kommer forhåpentligvis til å gå bra. IMG_20161205_101738.png

Tok en g-test i dag og, og er stigning fra samme merke, men en ørlite svakere fra den i går kveld med ulikt merke. Tar det med knusende ro, da det fort kan variere litt på merkene, og de andre er jo tørka :)
IMG_20161205_102419.png IMG_20161205_102437.png

Jeg har starta prosessen med å få flyttet dagboka, da jeg ikke ønsker å ta vekk fokus fra de andre i prøvegruppa. Synes det er litt tidlig, men samtidig så er det i verste fall bare å flytte den tilbake. Selv om jeg håper det ikke blir nødvendig!

Ønsker dere alle en flott dag ❤

Back
Topp