Er stadig her inne og ser på om du har oppdatert Vanskelig for heiagjengen også å vente helt til i morrrrrra! :'-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er stadig her inne og ser på om du har oppdatert Vanskelig for heiagjengen også å vente helt til i morrrrrra! :'-)
Klar for ny test imorgen! Håper jeg får joinet deg med strekene mine
Haha, da er vi fler
Klar for ny test imorgen! Håper jeg får joinet deg med strekene mine
Har ikke peiling, føler masse og ingenting. Stikk der nede fra tid til annen, og økt schoolglue-utflod. Føler meg gravid innimellom, og andre ganger ikke. Får vondt i magen av tanken på morgendagen. Er så redd for negativJaaa!!! Kom igjen augustboom!! Har du noen følelse? Symptomer?
Haha, dere altså [emoji173] beste BV-jenter! Tror dere det er for tidlig med digital i morra? Vurderer digital hvis den har økt, men sidene det er økning fra i går, tviler jeg det er noe vits før mandag!
Har ikke peiling, føler masse og ingenting. Stikk der nede fra tid til annen, og økt schoolglue-utflod. Føler meg gravid innimellom, og andre ganger ikke. Får vondt i magen av tanken på morgendagen. Er så redd for negativ
Jeg aner ikke! Fikk ikke tatt digital selv siden de bare aldri kom i posten :-/ Men jeg fikk epost i går om at de sender nye. Så jeg vet ikke hvor tidlig de egentlig slår ut.
Takk, skal ikke spre negativitet i den fine dagboken din heller her skal de spres glede, og gleder meg til stigning på testene dine imorgen!Om den er negativ så er ikke håpet ute, ikke sant? ❤ Jeg har fått sytråd streker 11 DPO! Håper du får fine streker i morra, så du slipper å bekymre deg ❤
Haha, dere altså ❤ beste BV-jenter! Tror dere det er for tidlig med digital i morra? Vurderer digital hvis den har økt, men sidene det er økning fra i går, tviler jeg det er noe vits før mandag!
Takk, skal ikke spre negativitet i den fine dagboken din heller her skal de spres glede, og gleder meg til stigning på testene dine imorgen!
Se an testen i morgen først? Ei jeg var i IKM-tråd med fikk positiv digital på bare bittelitt sterkere enn det der.
Good morning!!!!! Nå gleeeder vi oss
Har du ikke våkna ENDA? Fuglene synger, og vi tar det heeelt med ro
iiiiihhh gleder meeeeg