Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Er stadig her inne og ser på om du har oppdatert :-P Vanskelig for heiagjengen også å vente helt til i morrrrrra! :'-)

Klar for ny test imorgen! Håper jeg får joinet deg med strekene mine :D

Er stadig her inne og ser på om du har oppdatert :p Vanskelig for heiagjengen også å vente helt til i morrrrrra! :'-)
Klar for ny test imorgen! Håper jeg får joinet deg med strekene mine :D
Haha, da er vi fler :p

Haha, dere altså ❤ beste BV-jenter! Tror dere det er for tidlig med digital i morra? Vurderer digital hvis den har økt, men sidene det er økning fra i går, tviler jeg det er noe vits før mandag!

Jaaa!!! Kom igjen augustboom!! Har du noen følelse? Symptomer?
Har ikke peiling, føler masse og ingenting. Stikk der nede fra tid til annen, og økt schoolglue-utflod. Føler meg gravid innimellom, og andre ganger ikke. Får vondt i magen av tanken på morgendagen. Er så redd for negativ :(

Haha, dere altså [emoji173] beste BV-jenter! Tror dere det er for tidlig med digital i morra? Vurderer digital hvis den har økt, men sidene det er økning fra i går, tviler jeg det er noe vits før mandag!

Jeg aner ikke! Fikk ikke tatt digital selv siden de bare aldri kom i posten :-/ Men jeg fikk epost i går om at de sender nye. Så jeg vet ikke hvor tidlig de egentlig slår ut.

Har ikke peiling, føler masse og ingenting. Stikk der nede fra tid til annen, og økt schoolglue-utflod. Føler meg gravid innimellom, og andre ganger ikke. Får vondt i magen av tanken på morgendagen. Er så redd for negativ :(

Om den er negativ så er ikke håpet ute, ikke sant? ❤ Jeg har fått sytråd streker 11 DPO! Håper du får fine streker i morra, så du slipper å bekymre deg ❤

Jeg aner ikke! Fikk ikke tatt digital selv siden de bare aldri kom i posten :-/ Men jeg fikk epost i går om at de sender nye. Så jeg vet ikke hvor tidlig de egentlig slår ut.

Så irriterende at det har tatt så lang tid! Årh, dette er for spennende....

Om den er negativ så er ikke håpet ute, ikke sant? ❤ Jeg har fått sytråd streker 11 DPO! Håper du får fine streker i morra, så du slipper å bekymre deg ❤
Takk, skal ikke spre negativitet i den fine dagboken din heller :D her skal de spres glede, og gleder meg til stigning på testene dine imorgen! ❤️❤️

Haha, dere altså ❤ beste BV-jenter! Tror dere det er for tidlig med digital i morra? Vurderer digital hvis den har økt, men sidene det er økning fra i går, tviler jeg det er noe vits før mandag!

Se an testen i morgen først? :) Ei jeg var i IKM-tråd med fikk positiv digital på bare bittelitt sterkere enn det der.

Takk, skal ikke spre negativitet i den fine dagboken din heller :D her skal de spres glede, og gleder meg til stigning på testene dine imorgen! ❤️❤️

Det er lov å være bekymret ❤ Håpe på det beste, forberedt på det verste!

Nå holder du oss på pinebenken her :D

PP4 | CD 29 | 12 DPO | 1 dag over IKM

God morgen spente BV-jenter! I dag er vi allerede kommet til dne 4 luken i adventskalenderen, og dere er vel spente på hva som skjuler bak dagens luke. I går ble jo plutselig en veldig spennende dag. Beklager det tok tid, men mannen er glad i å bruke god tid på doen når han kan. Tro meg, det var ille for meg og å vente.

Ja, first thing first, tempen:
IMG_20161204_102820.png
Hadde trodd det kom et hopp i dag, men den holder seg stabil. Det er uansett bedre enn et fall!!

Ja, nå skal jeg ikke pine dere noe mer, her er dagens test:
IMG_20161204_103014.png
Er heldigvis en strek der i dag og ❤ Synes dere den er tydeligere fra i går?

Bak dagens luke skjuler det seg enda en surprise ;)
IMG_20161204_103158.png

Back
Topp