Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Ååå, la oss bare håpe at dette skyldes graviditet for det er som sagt veldig kjent i alle fall! Jeg har nervene (spesielt de som går på irritasjon) helt utenpå! Men jeg vet heldigvis av erfaring at det gjevner seg ut etter hvert. Det vet heldigvis mannen også!
Har du kikka på testene igjen? (Dumt spørsmål - såklart du har!!! :p)

Selvfølgelig har jeg det ;)

Update på testene: har kikket på de etter de er tørket, attpå tatt enda en test på ettermiddagsurin. Streken ingen så på stavtesten er MYE tydeligere, og jeg har fått strek på en tredje test. ❤ Skjer dette virkelig? "Is this real life?"
IMG_20161203_153317.png IMG_20161203_154317.png
Ny test:IMG_20161203_153844.png
IMG_20161203_154247.png

Ææ, så spennende! :smiley-bounce012
Ååååhh jeg seeeer :)
Du er gravid ❤️

Det er et virrvarr med følelser inni meg. Føles helt uvirkelig! Holder tilbake jubelen enda, blir nok litt mer letta når jeg får positiv digital ❤ Snoket litt i adventskalenderen og det passer å gi mannen en digital på tirsdag (trenger nok papir til å pakke den inn i :hilarious:). Håper det er lenge nok til at den slår ut ❤

[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] Det er helt uvirkelig! Lurer på om jeg må bestille flere tester, for blir ikke akkurat noe mindre testegal av dette!

Herlighet - jeg blir jo nesten like spent som på mine egne tester når de var sånn! Måtte inn her igjen å se på testene dine enda en gang :)) [emoji173]

Herlighet - jeg blir jo nesten like spent som på mine egne tester når de var sånn! Måtte inn her igjen å se på testene dine enda en gang :)) [emoji173]

Du er god ❤ Er å ser på dem i dagboka og på badet. Mannen lurte på i stad om det var noe bebis i magen, klarte å holde masken! Sa bare det var for tidlig enda, kanskje det var bebis, kanskje det ikke var :angelic: He's in for a surprise ❤

Det er jo strek på alle! 11 dpo? Digital imorgen? :D

Woho! Blir spennende å se testene fremover! :D :D

Back
Topp