Ja, men jeg begynte å teste cd10 og utover og da hadde jeg hatt EL for lenge siden. Fikk aldri noen positive EL tester , så nå skjønner jeg hvorforBrukte du eggløsningstester? Bedre å bli satt frem enn bak i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men jeg begynte å teste cd10 og utover og da hadde jeg hatt EL for lenge siden. Fikk aldri noen positive EL tester , så nå skjønner jeg hvorforBrukte du eggløsningstester? Bedre å bli satt frem enn bak i alle fall
Fortsatt tidlig! Jeg har trua <3PP4 | CD 27 | 10 DPO
God morgen spente BV-jenter, og velkommen til andre luken i Frk1991 Adventskalender ❤ Nå er dere vel spente på hva som skjuler seg bak dagens luke? Det blir ikke helt riktig enda!
Var ganske pessimistisk i går. Sammenlignet grafen min med andre lignende grafer i FF som var gravide. Alle hadde fått positiv 7-9 DPO. Vet det er for tidlig å gi opp, men hadde i det minste håpet på en svak, svak strek til nå.
VildeL påpekte imidlertid en ting i går, som gav meg et ørlite håp! EL ble satt til første dag av 3 positiv dager. Jeg mener testene sier CD 18, og først så det ut til tempen skulle sette EL til CD 19. Så jeg kan "bare" være 8/9 DPO. Stoler mest på tempen, men feilmargin der og er små før resultatet blir feil. Om ikke g-testen blir positiv, blir det uansett spennende å finne ut når jeg hadde EL!
Når det er sagt, så kan vi kikke på dagens graf:Vis vedlegget 209961
Holder seg høy å fin, men sammenlignet med de andre så ser det ikke lovende ut:
Vis vedlegget 209962
Nå til det dere har ventet på, og bak dagens luke skjuler det seg:
Vis vedlegget 209963
En test som er hvit som sne
PP4 | CD 27 | 10 DPO
God morgen spente BV-jenter, og velkommen til andre luken i Frk1991 Adventskalender [emoji173] Nå er dere vel spente på hva som skjuler seg bak dagens luke? Det blir ikke helt riktig enda!
Var ganske pessimistisk i går. Sammenlignet grafen min med andre lignende grafer i FF som var gravide. Alle hadde fått positiv 7-9 DPO. Vet det er for tidlig å gi opp, men hadde i det minste håpet på en svak, svak strek til nå.
VildeL påpekte imidlertid en ting i går, som gav meg et ørlite håp! EL ble satt til første dag av 3 positiv dager. Jeg mener testene sier CD 18, og først så det ut til tempen skulle sette EL til CD 19. Så jeg kan "bare" være 8/9 DPO. Stoler mest på tempen, men feilmargin der og er små før resultatet blir feil. Om ikke g-testen blir positiv, blir det uansett spennende å finne ut når jeg hadde EL!
Når det er sagt, så kan vi kikke på dagens graf:Vis vedlegget 209961
Holder seg høy å fin, men sammenlignet med de andre så ser det ikke lovende ut:
Vis vedlegget 209962
Nå til det dere har ventet på, og bak dagens luke skjuler det seg:
Vis vedlegget 209963
En test som er hvit som sne
Aldri gøy med blendahvite tester, men som de andre sier - det er enda tidlig! *krysse fingrene*
Er så fascinert hvordan du temper og måler og grafer og står på
Det er noe på den nederste testen. Håper den blir sterkerePP4 | CD 28 | DPO 11 | IKM
God morgen og god helg flotte BV-jenter Hva tror dere skjuler seg bak tredje luke i Frk1991 adventskalender? Det får dere vite om litt, men først må vi ta dagens graf:
Vis vedlegget 210079
Dagens positive nyhet er jo at tempen ikke falt i dag
Sammenlignet med de andre grafene:
Vis vedlegget 210082
Dagens negativ nyhet er at vi ikke er helt i mål enda, da jeg fikk tanta påbesøk 12 DPO i september. Blir spennende å se om tante kommer på besøk i løpet av helga, eller om ho har dratt på jordomseiling.
NÅ er dere vel spente hva som skjuler seg bak dagens luke?
Vis vedlegget 210083
Den er ikke blenda hvert fall, men synes det ligner mer en skyggestrek da den er så tynn. Måtte ta to stk for å være sikker:
Vis vedlegget 210085
Vis vedlegget 210086
Tror du ikke det er "noe" på den andre testen og?! Foreløpig blir de avskrevet som skygge, til det motsatte er bevist!
Hva tenker dere jenter?
PP4 | CD 28 | DPO 11 | IKM
God morgen og god helg flotte BV-jenter Hva tror dere skjuler seg bak tredje luke i Frk1991 adventskalender? Det får dere vite om litt, men først må vi ta dagens graf:
Vis vedlegget 210079
Vis vedlegget 210082
Dagens negativ nyhet er at vi ikke er helt i mål enda, da jeg fikk tanta påbesøk 12 DPO i september. Blir spennende å se om tante kommer på besøk i løpet av helga, eller om ho har dratt på jordomseiling.
Vis vedlegget 210083
Den er ikke blenda hvert fall, men synes det ligner mer en skyggestrek da den er så tynn. Måtte ta to stk for å være sikker:
Vis vedlegget 210085
Vis vedlegget 210086
Tror du ikke det er "noe" på den andre testen og?! Foreløpig blir de avskrevet som skygge, til det motsatte er bevist!
Hva tenker dere jenter?
PP4 | CD 28 | DPO 11 | IKM
Vis vedlegget 210079
Vis vedlegget 210082
Vis vedlegget 210083
Vis vedlegget 210085
Vis vedlegget 210086
Hva tenker dere jenter?
Jeg tenker at jeg hvert fall ser noe på det 3 bilde fra toppen! Og jeg ser aldri noe når noen ser noe Skyggestrek og sånn har jeg ikke peiling på hvordan fungerer. Sååå spennende!!
Mente test nr 3, så ikke at de var på samme bilde. Oog ser også på den som er konvertert!
Det er noe på den nederste testen. Håper den blir sterkere
Dette blir spennende
Jippi!!!!! JEG tar det som et tegn på at du er gravid jeg! ) ) Åh, så arti! Selvsagt med et liiiite forbehold, men likevel. Alt tyder ibretnibg graviiiid!
Oioioi!! Jeg kan definitivt se noe på den ene strimmeltesten :O så sinnsykt spennende det blir!!
Jeg har verden dårligst streksyn men jeg ser NOE på den øverste!
Hallo, her er det noe på begge!!!! You so preg sier bare jeg Utrooolig spennende i morgen nå da! Hohoho good jul til deg tipper jeg altså, tror du får det du ønsker deg til jul i år
Kan du ikke ramse opp litt symptomer som du har kjent på daa?
Er jo tidlig, men er et par ting jeg har bitt meg merke i. Litt vondt i hodet flere dager på rad, selv om jeg har drukke normalt. Stråling/strekk i lysken flere dager på rad. I dag ble kvalmen hakket verre (men jeg tror det kan være psykisk), vanlig med kvalme i DPO da. Mer sliten/trøtt, kommer tidligere på dagen, gjesper mye, legger meg tidlig og sovner fort (bruker alltid tid på å sovne). Vond korsrygg/rygg, men kan skyldes andre ting. GLOVARM, mannen har kommentert det. Veldig irritert, spesielt i dag. Så, ja er et par ting, men kan jo være av andre grunner og!
Dette høres ikke ukjent ut altså! Jeg tror du er gravid.
Du må slutte å få meg til å stå å smile som en idiot Dro hjem før i dag, føler meg ikke bra. Kjempevarm, kollegene mine kjente på meg og mente jeg hadde feber (nå fryser jeg, men er bikkjekaldt ute). Er også skikkelig uggen og SUPERIRRITERT. Smålikka litt for meg selv over både på det ene og det andre