Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

PP4 | CD 27 | 10 DPO

God morgen spente BV-jenter, og velkommen til andre luken i Frk1991 Adventskalender ❤ Nå er dere vel spente på hva som skjuler seg bak dagens luke? Det blir ikke helt riktig enda!

Var ganske pessimistisk i går. Sammenlignet grafen min med andre lignende grafer i FF som var gravide. Alle hadde fått positiv 7-9 DPO. Vet det er for tidlig å gi opp, men hadde i det minste håpet på en svak, svak strek til nå.

VildeL påpekte imidlertid en ting i går, som gav meg et ørlite håp! EL ble satt til første dag av 3 positiv dager. Jeg mener testene sier CD 18, og først så det ut til tempen skulle sette EL til CD 19. Så jeg kan "bare" være 8/9 DPO. Stoler mest på tempen, men feilmargin der og er små før resultatet blir feil. Om ikke g-testen blir positiv, blir det uansett spennende å finne ut når jeg hadde EL!

Når det er sagt, så kan vi kikke på dagens graf:IMG_20161202_074905.png
Holder seg høy å fin, men sammenlignet med de andre så ser det ikke lovende ut:
IMG_20161202_075021.png

Nå til det dere har ventet på, og bak dagens luke skjuler det seg:
IMG_20161202_080425.png
En test som er hvit som sne :shifty:

PP4 | CD 27 | 10 DPO

God morgen spente BV-jenter, og velkommen til andre luken i Frk1991 Adventskalender ❤ Nå er dere vel spente på hva som skjuler seg bak dagens luke? Det blir ikke helt riktig enda!

Var ganske pessimistisk i går. Sammenlignet grafen min med andre lignende grafer i FF som var gravide. Alle hadde fått positiv 7-9 DPO. Vet det er for tidlig å gi opp, men hadde i det minste håpet på en svak, svak strek til nå.

VildeL påpekte imidlertid en ting i går, som gav meg et ørlite håp! EL ble satt til første dag av 3 positiv dager. Jeg mener testene sier CD 18, og først så det ut til tempen skulle sette EL til CD 19. Så jeg kan "bare" være 8/9 DPO. Stoler mest på tempen, men feilmargin der og er små før resultatet blir feil. Om ikke g-testen blir positiv, blir det uansett spennende å finne ut når jeg hadde EL!

Når det er sagt, så kan vi kikke på dagens graf:Vis vedlegget 209961
Vis vedlegget 209962

Vis vedlegget 209963
Fortsatt tidlig! Jeg har trua <3

PP4 | CD 27 | 10 DPO

God morgen spente BV-jenter, og velkommen til andre luken i Frk1991 Adventskalender [emoji173] Nå er dere vel spente på hva som skjuler seg bak dagens luke? Det blir ikke helt riktig enda!

Når det er sagt, så kan vi kikke på dagens graf:Vis vedlegget 209961
Vis vedlegget 209962

Vis vedlegget 209963

Så spennende det er å åpne denne kalenderen!! Grafen ser jo veldig fin ut og temp er høyere. Lover godt synes nå jeg. Jeg synes også at testen godt kunne vist et annet resultat nå, men den vil vel bare holde deg og oss på pinebenken enda litt til! :)

Aldri gøy med blendahvite tester, men som de andre sier - det er enda tidlig! *krysse fingrene*
Er så fascinert hvordan du temper og måler og grafer og står på :)

Aldri gøy med blendahvite tester, men som de andre sier - det er enda tidlig! *krysse fingrene*
Er så fascinert hvordan du temper og måler og grafer og står på :)

Ja, IKM morra ifølge FF :o Blir spennende å se hva helgen bringer :) takk for det, jeg er dedikert når jeg får for meg noe :hilarious:

PP4 | CD 28 | DPO 11 | IKM

God morgen og god helg flotte BV-jenter :) Hva tror dere skjuler seg bak tredje luke i Frk1991 adventskalender? Det får dere vite om litt, men først må vi ta dagens graf:
IMG_20161203_093536.png
Dagens positive nyhet er jo at tempen ikke falt i dag :D

Sammenlignet med de andre grafene:
IMG_20161203_092904.png
Dagens negativ nyhet er at vi ikke er helt i mål enda, da jeg fikk tanta påbesøk 12 DPO i september. Blir spennende å se om tante kommer på besøk i løpet av helga, eller om ho har dratt på jordomseiling.

NÅ er dere vel spente hva som skjuler seg bak dagens luke?
IMG_20161203_085949.png
Den er ikke blenda hvert fall, men synes det ligner mer en skyggestrek da den er så tynn. Måtte ta to stk for å være sikker:
IMG_20161203_094406.png
IMG_20161203_094659.png
Tror du ikke det er "noe" på den andre testen og?! Foreløpig blir de avskrevet som skygge, til det motsatte er bevist!

Hva tenker dere jenter?

Jeg tenker at jeg hvert fall ser noe på det 3 bilde fra toppen! Og jeg ser aldri noe når noen ser noe :p Skyggestrek og sånn har jeg ikke peiling på hvordan fungerer. Sååå spennende!! :D

Mente test nr 3, så ikke at de var på samme bilde. Oog ser også på den som er konvertert!

God morgen og god helg flotte BV-jenter :) Hva tror dere skjuler seg bak tredje luke i Frk1991 adventskalender? Det får dere vite om litt, men først må vi ta dagens graf:
Vis vedlegget 210079

Vis vedlegget 210082
Dagens negativ nyhet er at vi ikke er helt i mål enda, da jeg fikk tanta påbesøk 12 DPO i september. Blir spennende å se om tante kommer på besøk i løpet av helga, eller om ho har dratt på jordomseiling.

Vis vedlegget 210083
Den er ikke blenda hvert fall, men synes det ligner mer en skyggestrek da den er så tynn. Måtte ta to stk for å være sikker:
Vis vedlegget 210085
Vis vedlegget 210086
Tror du ikke det er "noe" på den andre testen og?! Foreløpig blir de avskrevet som skygge, til det motsatte er bevist!

Hva tenker dere jenter?
Det er noe på den nederste testen. Håper den blir sterkere :D

Vis vedlegget 210079

Vis vedlegget 210082

Vis vedlegget 210083
Vis vedlegget 210085
Vis vedlegget 210086

Hva tenker dere jenter?

Dette blir spennende:)

Vis vedlegget 210079

Vis vedlegget 210082

Vis vedlegget 210083
Vis vedlegget 210085
Vis vedlegget 210086

Hva tenker dere jenter?

Jippi!!!!! JEG tar det som et tegn på at du er gravid jeg! :)) :)) Åh, så arti! Selvsagt med et liiiite forbehold, men likevel. Alt tyder ibretnibg graviiiid! ;)

Oioioi!! Jeg kan definitivt se noe på den ene strimmeltesten :O så sinnsykt spennende det blir!!

Hallo, her er det noe på begge!!!! You so preg sier bare jeg :p Utrooolig spennende i morgen nå da! Hohoho good jul til deg tipper jeg altså, tror du får det du ønsker deg til jul i år :D

Jeg tenker at jeg hvert fall ser noe på det 3 bilde fra toppen! Og jeg ser aldri noe når noen ser noe :p Skyggestrek og sånn har jeg ikke peiling på hvordan fungerer. Sååå spennende!! :D

Mente test nr 3, så ikke at de var på samme bilde. Oog ser også på den som er konvertert!
Det er noe på den nederste testen. Håper den blir sterkere :D
Dette blir spennende:)
Jippi!!!!! JEG tar det som et tegn på at du er gravid jeg! :)) :)) Åh, så arti! Selvsagt med et liiiite forbehold, men likevel. Alt tyder ibretnibg graviiiid! ;)
Oioioi!! Jeg kan definitivt se noe på den ene strimmeltesten :O så sinnsykt spennende det blir!!
Jeg har verden dårligst streksyn men jeg ser NOE på den øverste! :)
Hallo, her er det noe på begge!!!! You so preg sier bare jeg :p Utrooolig spennende i morgen nå da! Hohoho good jul til deg tipper jeg altså, tror du får det du ønsker deg til jul i år :D

Så artig at alle sammen ser noe, det tyder jo på at jeg ikke er gal eller ønsketenkning. Da er det i såfall en hel haug med andre som er like gal :hilarious:

Herregud, gleder meg til å se på testene når jeg kommer hjem :eek:

Kan du ikke ramse opp litt symptomer som du har kjent på daa? :)

Er jo tidlig, men er et par ting jeg har bitt meg merke i. Litt vondt i hodet flere dager på rad, selv om jeg har drukke normalt. Stråling/strekk i lysken flere dager på rad. I dag ble kvalmen hakket verre (men jeg tror det kan være psykisk), vanlig med kvalme i DPO da. Mer sliten/trøtt, kommer tidligere på dagen, gjesper mye, legger meg tidlig og sovner fort (bruker alltid tid på å sovne). Vond korsrygg/rygg, men kan skyldes andre ting. GLOVARM, mannen har kommentert det. Veldig irritert, spesielt i dag. Så, ja er et par ting, men kan jo være av andre grunner og!

Er jo tidlig, men er et par ting jeg har bitt meg merke i. Litt vondt i hodet flere dager på rad, selv om jeg har drukke normalt. Stråling/strekk i lysken flere dager på rad. I dag ble kvalmen hakket verre (men jeg tror det kan være psykisk), vanlig med kvalme i DPO da. Mer sliten/trøtt, kommer tidligere på dagen, gjesper mye, legger meg tidlig og sovner fort (bruker alltid tid på å sovne). Vond korsrygg/rygg, men kan skyldes andre ting. GLOVARM, mannen har kommentert det. Veldig irritert, spesielt i dag. Så, ja er et par ting, men kan jo være av andre grunner og!

Dette høres ikke ukjent ut altså! ;) Jeg tror du er gravid.

Dette høres ikke ukjent ut altså! ;) Jeg tror du er gravid.

Du må slutte å få meg til å stå å smile som en idiot :hilarious: Dro hjem før i dag, føler meg ikke bra. Kjempevarm, kollegene mine kjente på meg og mente jeg hadde feber (nå fryser jeg, men er bikkjekaldt ute). Er også skikkelig uggen og SUPERIRRITERT. Smålikka litt for meg selv over både på det ene og det andre

Du må slutte å få meg til å stå å smile som en idiot :hilarious: Dro hjem før i dag, føler meg ikke bra. Kjempevarm, kollegene mine kjente på meg og mente jeg hadde feber (nå fryser jeg, men er bikkjekaldt ute). Er også skikkelig uggen og SUPERIRRITERT. Smålikka litt for meg selv over både på det ene og det andre

Ååå, la oss bare håpe at dette skyldes graviditet for det er som sagt veldig kjent i alle fall! Jeg har nervene (spesielt de som går på irritasjon) helt utenpå! Men jeg vet heldigvis av erfaring at det gjevner seg ut etter hvert. Det vet heldigvis mannen også!
Har du kikka på testene igjen? (Dumt spørsmål - såklart du har!!! :-P)

Back
Topp