Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Herligfred for en koselig heiagjeng ❤ Jeg håper bare ikke det er hodet mitt som tuller med meg :/ Blir vel 1.desember, da jeg kun er 7 DPO i dag :)
❤ Hodet kan virkelig lure oss, men jeg tror også på magefølelsen. Blir i alle fall utrolig nervepirrende det her! :)

God morgen, Frk1991 :) Jeg skal ikke mase, bare si "hei" og At jeg tenker på deg :)
God morgen til deg og solstråla ❤ Takk for det :) dagens graf kommer om ikke så alt for lenge :) bildet dere venter på kommer i morgen, føler det blir ekstra koselig å starte på 1.des. Frk1991 og Kristinawe sin adventskalender :D
Hehe samme her :p er så spent :) iiiihh
Takk for det :) Bilde kommer i morgen :D Blir frk1991 og kristinawe sin adventskalender :D graviditetstester bak de første lukene, uvisst i resten

PP4 | CD 25 | DPO 8

Dagens graf ❤IMG_20161130_082854.png
Tempen holder seg fin og høy, så det er bra! Sammenlignet med de andre så er jeg ikke like optimistisk :pIMG_20161130_082934.png

I går var ikke magefølelsen noe god og hodet preget av negative tanker. Prøver å forholde meg nøytral, men enkelte dager er vanskeligere enn andre. Prøver å fokusere på at i slutten av uka sitter jeg enten med positiv test eller har tantebesøk, jeg får svar innen en halv uke!

I dag er jeg småkvalm, og virker som jeg blir det hvis jeg er sulten. Jeg skipper som regel frokosten uten problem, men i dag er jeg sulten!

Ellers hadde jeg strekk/stråling i lysken når jeg gikk til bussen, og føler hodet mitt er tungt.

I morgen blir det spennende, for da er det 1.desember og første luke skal åpnes!

PP4 | CD 25 | DPO 8

Dagens graf ❤Vis vedlegget 209655
Tempen holder seg fin og høy, så det er bra! Sammenlignet med de andre så er jeg ikke like optimistisk :pVis vedlegget 209656

I går var ikke magefølelsen noe god og hodet preget av negative tanker. Prøver å forholde meg nøytral, men enkelte dager er vanskeligere enn andre. Prøver å fokusere på at i slutten av uka sitter jeg enten med positiv test eller har tantebesøk, jeg får svar innen en halv uke!

I dag er jeg småkvalm, og virker som jeg blir det hvis jeg er sulten. Jeg skipper som regel frokosten uten problem, men i dag er jeg sulten!

Ellers hadde jeg strekk/stråling i lysken når jeg gikk til bussen, og føler hodet mitt er tungt.

I morgen blir det spennende, for da er det 1.desember og første luke skal åpnes!

Gleder meg til i morgen :) Har trua ❤️ Spennendes symptomer ;)

Dette er så utrolig spennende! Nå er det virkelig din tur og så fine graf og mange fine symptomer. Håper testene ikke holder deg på pinebenken, men gir deg to fine streker imorgen :) <3

PP4 | CD 25 | DPO 8

Tempen holder seg fin og høy, så det er bra! Sammenlignet med de andre så er jeg ikke like optimistisk :pVis vedlegget 209656

Grafen ser bra ut! :) Hvordan var oktober sammenlignet? September var i hvert fall betraktelig lavere.

Dette er så utrolig spennende! Nå er det virkelig din tur og så fine graf og mange fine symptomer. Håper testene ikke holder deg på pinebenken, men gir deg to fine streker imorgen :) <3

Tusen takk for fine ord ❤

God morgen til deg og solstråla ❤ Takk for det :) dagens graf kommer om ikke så alt for lenge :) bildet dere venter på kommer i morgen, føler det blir ekstra koselig å starte på 1.des. Frk1991 og Kristinawe sin adventskalender :D

Takk for det :) Bilde kommer i morgen :D Blir frk1991 og kristinawe sin adventskalender :D graviditetstester bak de første lukene, uvisst i resten

Snakk om å holde oss på pinebenken, da :p :D

Jeg har faktisk skikkelig godfølelse på at dere begge er gravide ❤️ Magefølelsen min stemmer alltid!

PP4 | CD 25 | DPO 8

Jeg ønsker deg lykke til i morgen og håper så på at du slår følge inn i august!

Snakk om å holde oss på pinebenken, da :p :D

Jeg har faktisk skikkelig godfølelse på at dere begge er gravide ❤️ Magefølelsen min stemmer alltid!

Jeg ønsker deg lykke til i morgen og håper så på at du slår følge inn i august!

Tusen takk begge to for positive tanker, lykkr ønskninger og gode magefølelser ❤

Jeg er jo veldig varm av natur, men har jo følt meg ekstra varm i det siste. I dag kommenterte mannens at jeg var GLOVARM, men ikke var varm i panna/ansiktet (feber). Dette er noe han sjeldent kommenterer da det er obviouse at jeg er varm, men nå er jeg tydeligvis mer varm enn vanlig :eek::nailbiting:

Dette er spennende!! ❤

Åå, gleder meg til test!!d:D

PP4 | CD 25 | DPO 9

1.desember er allerede her, kan dere tro det? Og vet dere hva det betyr?

VELKOMMEN til Frk1991 adventskalender!
Dere er vel spent på hva som skjuler seg bak første luke i adventskalenderen?

Først må vi se på et par andre ting. Vi kan jo starte med en litt skummel kalender:
IMG_20161201_085857.png
FF har beregnet 10 dager lutealfasen denne gangen, så IKM er faretruende nærme.

Den daglige grafen er det ikke noe å utsette på hvert fall:
IMG_20161201_085842.png

Sammenlignet med de andre så har den definitivt holdt seg på et mye jevnere og høyere nivå enn de to andre syklusene:
IMG_20161201_085948.png

På morgenen i dag har jeg vært veldig varm mens jeg har sminka meg, og jeg sminker meg stortsett i undertøyet. CF er fortsatt creamy, men i går synes jeg den kanskje var begynt å bøi litt tørr og tenkte at kanskje tanta var på veg. I dag på morraen var den creamy og våt samtidig! Veldig snedig.

Så nå har jeg vel holdt det lenge på pinebenken, bak første luke i adventskalenderen gjemmer det seg en:
IMG_20161201_090823.png
Blendatest med blitz
IMG_20161201_090723.png
Blendatest uten blitz!

Back
Topp