Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Jeg har så tro på denne pp for deg! :))

Ja, blir spennende å se! Leter så "gæli" etter tegn, så tar det jeg finner med en klype salt. "Er puppene ømme?" *Kjenne etter* Neei, ikke merkbart ømme en gang. "Hmm, puppene kjennes større ut... Kanskje det rundt brystvortene er større og mørkere?" *Går inn på badet for å sjekke i speilet* "Neeei, ikke det nei..."

Jeg kjenner forhåpningene for denne PPen er skyhøy :eek:

Ja, blir spennende å se! Leter så "gæli" etter tegn, så tar det jeg finner med en klype salt. "Er puppene ømme?" *Kjenne etter* Neei, ikke merkbart ømme en gang. "Hmm, puppene kjennes større ut... Kanskje det rundt brystvortene er større og mørkere?" *Går inn på badet for å sjekke i speilet* "Neeei, ikke det nei..."

Jeg kjenner forhåpningene for denne PPen er skyhøy :eek:
Jeg sier som jeg nettopp skrev til Blue at det er jo så enorme ytterkanter mtp om man er gravid eller ikke at det lett kan sammenlignes med det amerikanske valget! Om man bytter Hillary med Sanders og setter han opp mot Trumf :-P Har troa på en Sanders for deg jeg ;)

Jeg sier som jeg nettopp skrev til Blue at det er jo så enorme ytterkanter mtp om man er gravid eller ikke at det lett kan sammenlignes med det amerikanske valget! Om man bytter Hillary med Sanders og setter han opp mot Trumf :p Har troa på en Sanders for deg jeg ;)

Haha, du er god ❤ Prøver å trøste meg med at jeg mest sannsynlig vet i løpet av uka som kommer. Tiden går uansett syyykt trægt! #utålmodig

PP4 | CD 23 | DPO 6

Dagens graf:
IMG_20161128_073629.png

Googlet gravid grafer og virket som man hadde et nivå med temp før befruktning og et nivå med temp etter. Det stemmer jo bra foreløpig :)

Sånn ser grafen ut sammenlignet med de andre.
Fikk jo feber forrige gang jeg var i DPO, så der stoppet målingen opp. Spennende å se om tempen holder seg høy fremover :o
IMG_20161128_074750.png

Wooop, wooop! Må jo bare bli baby❤️

Skikkelig sliten i korsryggen :eek: Jeg jobbet litt i huset i går, og da bruker jeg nok andre muskler enn jeg er vandt til, så det kan være så enkelt som det. Uansett en merkelig følelse, og at det er så sentrert. Vanligvis er det i selskap med vond rygg eller hofter.

Veldig trøtt og sliten, og klokka er bare 16.30, gjesper som en galing. Sov nok ikke så dypt i natt, og ble vekket av mannen i 4 tiden som la seg og tempealarmen 5.30

Ellers er det lite å melde foreløpig :)

Skikkelig sliten i korsryggen :eek: Jeg jobbet litt i huset i går, og da bruker jeg nok andre muskler enn jeg er vandt til, så det kan være så enkelt som det. Uansett en merkelig følelse, og at det er så sentrert. Vanligvis er det i selskap med vond rygg eller hofter.

Veldig trøtt og sliten, og klokka er bare 16.30, gjesper som en galing. Sov nok ikke så dypt i natt, og ble vekket av mannen i 4 tiden som la seg og tempealarmen 5.30

Ååå, jeg håper sååå!

Det er jeg også :o våkner hver morgen og har grusomt vondt i korsryggen. Slitsomt! Men om det betyr spire er det jo sååå verdt det❤️

Back
Topp