HERRE MIN JULE(ADVENTS)DAG!!!! Dette er bare foooor spennende ja, jeg klarer ikke holde ut dette her og thrilleren fortsetter.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De symptomene hadde jeg og,spesielt den tyngdefornemmelsen! Så det stemmer jooooMenslignende smerter/tunghetsfølelse i nedre mageregionen
Jeg også!De symptomene hadde jeg og,spesielt den tyngdefornemmelsen! Så det stemmer joooo
❤PP4 | CD 24 | 7 DPO
De to-tre siste morgenene så har jeg vært glovarm når jeg våkner. Kan begynne på kvelden og kjenne meg små varm på kvelden, men verst på morgenen. I går måtte jeg ha på AC på jobb for jeg var så varm, men ho andre frøys skikkelig så måtte slå den av.
Jeg er til vanlig veldig varm for andre, men pleier ikke å merke selv jeg er varm.
Tempen holder seg høy og fin:
Vis vedlegget 209424
Prøver ikke å håpe jeg er gravid eller avskrive at jeg ikke er det. Holder meg nøytral til jeg enten får en positiv test eller tanta
Så spennende! Fin vekst på grafen! Håper på at det er en liten spire hos deg<3PP4 | CD 24 | 7 DPO
De to-tre siste morgenene så har jeg vært glovarm når jeg våkner. Kan begynne på kvelden og kjenne meg små varm på kvelden, men verst på morgenen. I går måtte jeg ha på AC på jobb for jeg var så varm, men ho andre frøys skikkelig så måtte slå den av.
Jeg er til vanlig veldig varm for andre, men pleier ikke å merke selv jeg er varm.
Tempen holder seg høy og fin:
Vis vedlegget 209424
Prøver ikke å håpe jeg er gravid eller avskrive at jeg ikke er det. Holder meg nøytral til jeg enten får en positiv test eller tanta
Kjempefin graf! jeg har det akkurat sånn med tempen jeg også, føler meg skikkelig varm og andre fryser på jobb. Har håndverkere her og når de lar døra stå oppe litt er det såå godt hååper på bebis
Herligfred! Jeg går å gjesper og gjesper på jobb. Er trøtt allerede kl 19?! Jeg sov til og med lenge i natt, og var ikke oppe spesielt tidlig heller. De siste dagene har jeg lagt meg før leggetid og sovna ganske kjapt. Vanligvis ligger jeg å vrir meg til mannen legger seg, men har sovna uten problem. *prøve å ikke få noen forhåpninger*
Me too! Og hodepina vil ikke gi seg
Her har det vært action de siste dagene ja! Krysser fingrene for positiv test om noen dager!!
Heia heia satser på positiv test her snart
Bare å vente på to streker nå altså!
Iiiii, jeg er så spent på dine vegne!
Jeg også gleder meg til 2 streker imorgen altså