PP3 | CD 4
Da ser det ut til at tanta holder på å pakke sakene sine, siste gang på en gooood stund forhåpentligvis. Her er hun ikke velkommen lenger
Må si jeg har en mye lettere mensen etter ppilleslutt, veldig fornøyd med det egentlig! Gikk fra å blø ganske kraftig i et par dager, samt medium i 2-3 og hadde vel mensen i 5-6 dager. Nå derimot er det 2 dager med medium og 2 dager med lett. I dag (dag 4) har jeg ikke brukt kopp eller bind, bare litt rosa på papiret!
Ellers er det lite å melde! Bruker mye tid til å tenke/gruble på om han er hjemme, akkurat som om det skulle hatt en innvirkning på det
Skulle ønske jeg kunne se frem i tid, så jeg vet hva jeg kan forvente meg. Kommer nok til å bli superskuffa hvis han er bortreist og vi "går glipp av" enda en sjanse. Heldigvis ser det stille ut foreløpig, og da han sjekket idag var han ikke satt opp på noe enda. Håper det fortsetter slik
Prøver å fortelle meg selv at det ikke er verdens undergang hvis han ikke er hjemme. Neste forventet EL en uke etter han kommer hjem fra turen sin i midten av november, og da har han gått av. Så da gir vi alt da hvis sjansen skulle gå fra oss denne gangen. Husk å tenke positivt ❤