XX0 | CD26 | DPO 9
Nå har jeg fått det negative ut av systemet, og skal prøve å fokusere på det positive igjen. Minne meg selv på at ALT skjer for en grunn. Istedenfor å irriterer seg over å måtte stå over en PP kan jeg heller forberede meg til neste PP. Se fremover!
Denne uka vil forsvinne i oppussing og avsluttes med en velfortjent hyttetur i helga. Da er plutselig neste uke der, og jeg kan begynne å sette i stand en velkomstfest til tanta. Jeg skal ta henne i mot med åpne armer
Forhåpentligvis kommer hun tidsnok til festen!
Etter en hyggelig gjenforening forteller jeg tanta at dette egentlig var en avskjedsfest og jeg ikke ønsker å se henne igjen på et år.
Da kan forberedelsene begynne for PP3
Ingenting skal overlates til tilfeldighetene denne gangen! Vil fortsette å tempe, samt bruke ELstrimler og CB digital ELtest. Solvipect skal handles inn og nippes av fra CD 10. Conceive plus glidemiddel skal brukes rundt de viktigste dagene.
Utgangspunktet er EL på CD 17, men aksjer skal legges hver dag rundt EL. Stemmer FF sine beregninger faller EL på siste dagen mannen er hjemme, så hele den uken vil det legges aksjer! Heldigvis er ikke mannen vond å be da det har vært lite sex pga kondommen(hans valg) og han maser allerede om å slippe hatten som vi så fint kaller den
Føler meg litt gal som har strategien klar til punkt og prikke, men da har jeg gjort mitt. Denne prøvepausen har tært mer på meg enn jeg kunne se for meg, og gjort meg usedvanlig dedikert til neste PP. Når lillebror og en veldig god venninne attpåtil blir uplanlagt gravid i samme periode, stikker det litt.