Altså, jeg fikk aldri varsel om at du har svart, også har jeg glemt sv å sjekke dagboken din! Her er det mye dom har skjedd! Så interessant dagbok du har, og så gøy at du fant el! Du er mye flinkere å lete enn meg!
Og SÅ søt samboeren din er, *smelt!*
Min "frir" til meg hver gang han er over en viss promille, sånn litt på tull, og begynner å snakke om at det må være så perfekt og at han må planlegge det ferdig osv. Vet ikke hvor han har fått den høye lista fra jeg, men om vi skal vente til han finner ut av det perfekte frieriet så blir det Halloween-style bryllup med skjelett brud tror jeg.
Ja, jeg får så mange miksa signaler akkurat nå at jeg holder på å bli GAL Enten er jeg gravid, eller så får jeg TR, eller så har jeg el. Og sambo har jobbet så mye overtid at han har fått manflu, får ikke skvist ut en eneste aksje der nei!
Jeg var en vinterbaby Alltid koselig med november-bursdag. Det jeg har tenkt mest på er at jeg ikke vil ha baby midt i fellesferien. Det kan vell ikke være noe gøy å ha bursdag når alle har reist bort? Vet ikke jeg, men blir ikke å ta pause med prøvinga for det. Om den ikke vil komme nå så får den bare ha det så godt, da blir det fellesferie-bursdag da!
Og ass. Butikksjef er ingen spøk! Ting forandrer seg så utrolig fort. Du kan gjøre akkurat det du vil!
Ja, varslene er litt rare noen ganger. Jeg tenker hva er vel bedre enn å bruke dødtiden positivt? Når jeg får for meg noe, går jeg ALL in. Ingenting overlates til tilfeldighetene
Haha, så det for meg #trægemanfolk Hvor lenge har dere vært sammen? Ja, han glimter til i blant! Han har faktisk sagt han elsker mrg hver dag utenom 1 siden han satt seg det målet
Det er det verste, og ikke få det klare svaret! Du kan trøste deg med at du snart vil finne ut av det, selv lm ventetidene er jævelig. Min får og skikkelig manflu og er så stakkarslig.
Jeg har bursdag i sommermånedene Kjipeste var at jeg aldri har blitt sunget for av klassen Men fikk da alltid tid til en feiring :
Er veldig spent selv på om jeg kommer til å prøve å forhindre det, tror det heller blir til at jeg ikke prøver så hardt.
Ja, synes det er ganske stas. Mangler bare en fast kontrakt nå så kan jeg puste ut litt! Synes jobben er givende på mange måter, men slitsom og lønna er nok ikke verdt det i det lange løp. Håper på å diskutert meg til lønnsforhøyelse når jeg kanskje får fast. For det er jeg faktisk verd!