Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Mulig at urinen var mer utvannet?
Blir uansett spennende å følge med på temperaturen de nærmeste dagene da!

Mulig at urinen var mer utvannet?
Blir uansett spennende å følge med på temperaturen de nærmeste dagene da!

Mulig det var det, den uansett ikke like konsentrert. Holdt meg i 6-7 timer på ettermiddagstesten, og 4 t på kveldstesten.

Oppdatering om temp kommer straks :)

XX0 | CD 15

God morgen flotte BV-jenter! Håper dere nyter helga :) Jeg er på veg til jobb, men har heldigvis en kort valgt, så det går nok fort.

I dag målte temperaturen 36.29, som betyr grafen fikk et hopp i temperaturen. Kan ikke helt stole på den dessverre, for mannen var ute i går, ble mye seinere enn han sa. Når han kommer hjem så begynner han å forhandle om aksjer, men jeg måtte takket nei et par ganger før han gav seg. Tror dette var 4 timer før tempingen, så det skal gå bra, men kan godt være jeg var urolig pga dette. Sånn ser den i hvert fall ut:

IMG_20160924_083227.png

Det som er litt kjipt er at jeg skal drikke i kveld, og kommer nok hjem seinere så jeg ikke rekker de 3 timene. Men tempen skal vel stige over 3 dager, så da skal jeg få en forhøyet temp på mandag. Blir spennende å se :D

Jeg har hatt en del kremete utflod, seinest i går morges, men i dag (og seinere på dagen igår) var den blitt watery. Etter jeg la inn tempen var trafikklyset fortsatt slik: IMG_20160924_083244.png

Etter jeg la inn watery utflod, derimot:
IMG_20160924_083300.png

ELtesten var en del sterkere på morgene i dag enn i går kveld, men er en del mer konsentrert. Sånn ble det hvertfall etter de var tørket:
IMG_20160924_084152.png

Fortsetter nok med ELtest en stund fremover for å være på den sikre siden!

Vis vedlegget 198604 Vis vedlegget 198605

Hmmm... Mistet jeg toppen? Er det ikke helt riktig enda. Temp will show!
XX0 | CD 15

God morgen flotte BV-jenter! Håper dere nyter helga :) Jeg er på veg til jobb, men har heldigvis en kort valgt, så det går nok fort.

I dag målte temperaturen 36.29, som betyr grafen fikk et hopp i temperaturen. Kan ikke helt stole på den dessverre, for mannen var ute i går, ble mye seinere enn han sa. Når han kommer hjem så begynner han å forhandle om aksjer, men jeg måtte takket nei et par ganger før han gav seg. Tror dette var 4 timer før tempingen, så det skal gå bra, men kan godt være jeg var urolig pga dette. Sånn ser den i hvert fall ut:

Vis vedlegget 198639

Det som er litt kjipt er at jeg skal drikke i kveld, og kommer nok hjem seinere så jeg ikke rekker de 3 timene. Men tempen skal vel stige over 3 dager, så da skal jeg få en forhøyet temp på mandag. Blir spennende å se :D

Jeg har hatt en del kremete utflod, seinest i går morges, men i dag (og seinere på dagen igår) var den blitt watery. Etter jeg la inn tempen var trafikklyset fortsatt slik: Vis vedlegget 198643

Etter jeg la inn watery utflod, derimot:
Vis vedlegget 198644

ELtesten var en del sterkere på morgene i dag enn i går kveld, men er en del mer konsentrert. Sånn ble det hvertfall etter de var tørket:
Vis vedlegget 198645

Fortsetter nok med ELtest en stund fremover for å være på den sikre siden!
Spennende å følge med på! Jeg ville trodd at el har vært, men jeg ser jo at det ikke er helt sikkert. Du er flink til å kartlegge! :))

Spennende å følge med på! Jeg ville trodd at el har vært, men jeg ser jo at det ikke er helt sikkert. Du er flink til å kartlegge! :))

Jeg og holder en knapp på at den var CD 14 (da stemmer jo "din teori" bedre på meg enn min egen :hilarious:). Syns det er kjipt at jeg ikke får målt temp i morgen, men håper det blir greit likevel :)
Får tatt ELtest uansett. Ser imidlertid at kveldstestene er svakere, og det er nok fordi jeg holder meg mindre enn ved ettermiddag.

Takk :) Jeg tar doktorgraden i syklusen min seriøst :hilarious:

XX0 | CD 16

Litt tungt å stå opp i dag etter en artig kveld, men var så sykt verdt det når jeg så resultatet. Jeg holdt på å glemme meg bort og måtte stoppe "mid stream" for å hente koppen. :hilarious:

Det er ikke noe tvil lengre! Streken er til og med sterkere enn kontrollstreken :hilarious: Første positive test på morgenurin CD 16. Blir spennende å se når den blir negativ igjen :D

IMG_20160925_091103.png

I dag har testene fortsatt å være knallpositiv (sterkere enn kontrollstreken). Andre tegn som kom sammen med de positive testene er såre brystvorter og jeg hatt en del stikk i høyre side. Det er med andre ord ingen tvil om at EL er på gang og fra hvilken side egget slippes fra.

Her er testene når de er tørket. Tipper jeg får negativ på morgenurin i morra. Kjenner jeg er drittlei av å tisse i en kopp, så skal bli godt legge det bort en stund.
IMG_20160925_232539.png
Synes det er veldig godt med så mange tegn fra kroppen om hva som skjer, og jeg føler meg veldig heldig. Testene har en stigning, de er knallpositive så slipper spekulasjon, de er positive i hvert fall en dag og blir enkle å fange opp. Har tydeligvis kroppslige symptomer som EL-smerte og såre nipler samme dag som positiv test. Jeg ser for meg at jeg kanskje kan slippe ELstrimlene og klare meg med en digital bare for å bekrefte.

Veldig spent på hva tempen vil vise fremover, og gleder meg egentlig til å måle i morra.

Nå er det allerede gått en 9 dager siden han reiste fra Zikaland, så snart er det allerede gått ¼ av prøvepausen. Jeg er så sinnssykt gira på å begynne på igjen. November kan ikke komme fort nok! Kanskje det blir et lite augustnurk på oss? *Drømme seg bort*

I dag har testene fortsatt å være knallpositiv (sterkere enn kontrollstreken). Andre tegn som kom sammen med de positive testene er såre brystvorter og jeg hatt en del stikk i høyre side. Det er med andre ord ingen tvil om at EL er på gang og fra hvilken side egget slippes fra.

Her er testene når de er tørket. Tipper jeg får negativ på morgenurin i morra. Kjenner jeg er drittlei av å tisse i en kopp, så skal bli godt legge det bort en stund.
Vis vedlegget 198930
Synes det er veldig godt med så mange tegn fra kroppen om hva som skjer, og jeg føler meg veldig heldig. Testene har en stigning, de er knallpositive så slipper spekulasjon, de er positive i hvert fall en dag og blir enkle å fange opp. Har tydeligvis kroppslige symptomer som EL-smerte og såre nipler samme dag som positiv test. Jeg ser for meg at jeg kanskje kan slippe ELstrimlene og klare meg med en digital bare for å bekrefte.

Veldig spent på hva tempen vil vise fremover, og gleder meg egentlig til å måle i morra.

Nå er det allerede gått en 9 dager siden han reiste fra Zikaland, så snart er det allerede gått ¼ av prøvepausen. Jeg er så sinnssykt gira på å begynne på igjen. November kan ikke komme fort nok! Kanskje det blir et lite augustnurk på oss? *Drømme seg bort*
Gleder meg til "samprøving" på augustbaby! ;)

XX0 | CD 17

I morges gikk ingenting som det skulle. Mannen la seg 02.30 og selvfølgelig skal begynne å forhandle aksjer, sier nei. Rakk vel akkurat 3 timers søvn da. Så når jeg våknet og skulle tempe så har han jo stjelt nederdte delen av dyna mi siden hans har havna på gulvet. Så begynner å kave litt der mens jeg måler. Tempen ble bare 36.15, det er jo det tempen lå på før første dipp.

IMG_20160926_083548.png

Skjønner jeg ingenting! Trodde tempen skulle fortsette å stige, vet vel kanskje mer i morgen.

Så gikk jeg på do, men glemte helt å tisse i en kopp. Så brukte strimmelen i do, men blir nok ikke det samme da det er utvannet.

Ingenting gikk som det skulle i dag :dead:

XX00 | CD 17

Fortsatt knallpositiv test på ettermiddagstesten.

IMG_20160926_181414.png

Gleder meg skikkelig til den prøveperioden altså! For da klaffer det ;)

Men du - husk å legg ved spesifisering på den bestillingen så du ikke får alle tre! :-O :p

Haha! Jeg vil ha tre og gubben kun to, så helt ærlig hadde det ikke vært å forakte. :angelic: det beste hadde nok vært en i gangen :hilarious:

Haha! Jeg vil ha tre og gubben kun to, så helt ærlig hadde det ikke vært å forakte. :angelic: det beste hadde nok vært en i gangen :hilarious:
Jeg hadde gladelig fått tvillinger! :)) Men ønsker meg et så lite risikofylt svangerskap som mulig denne gangen, så jeg ville sånn sett foretrukket én om gangen. ;)

Jeg kjenner en liten kamp inni meg. Jeg vet EL er rundt nå, og de to siste dagene har jeg nevnt til mannen når jeg hadde veldig EL-smerter i går og nå har jeg sykt såre brystvorter. Så sier mannen jeg må si ifra hvis jeg vil ha noen av soldatene hans, med et lurt smil. Svarer fort jeg ikke vil ha de Zikainfiserte soldatene hans!

Det er likevel helt jævelig å "takke nei". For vi er egentlig ganske sikker på at han ikke har det. Så føler det egentlig jeg kaster bort en PP.

Det gjør så vondt, for jeg lengter etter å være gravid, den fantastiske opplevelsen å kjenne et liv blir til i magen. Gleder meg til å få en liten baby og se dette lille barnet vokse opp. Å se meg og mannen i foreldrerollen ❤

Jeg tror nok jeg kommer til å satse på neste PP uansett hvor den havner i forhold til de 8 ukene. Så håper jeg EL er over snart, for jeg kjenner jeg brister snart...

Jeg kjenner en liten kamp inni meg. Jeg vet EL er rundt nå, og de to siste dagene har jeg nevnt til mannen når jeg hadde veldig EL-smerter i går og nå har jeg sykt såre brystvorter. Så sier mannen jeg må si ifra hvis jeg vil ha noen av soldatene hans, med et lurt smil. Svarer fort jeg ikke vil ha de Zikainfiserte soldatene hans!

Det er likevel helt jævelig å "takke nei". For vi er egentlig ganske sikker på at han ikke har det. Så føler det egentlig jeg kaster bort en PP.

Det gjør så vondt, for jeg lengter etter å være gravid, den fantastiske opplevelsen å kjenne et liv blir til i magen. Gleder meg til å få en liten baby og se dette lille barnet vokse opp. Å se meg og mannen i foreldrerollen ❤

Jeg tror nok jeg kommer til å satse på neste PP uansett hvor den havner i forhold til de 8 ukene. Så håper jeg EL er over snart, for jeg kjenner jeg brister snart...

Huff, hvor er dette dumt altså. Skjønner helt sikkert, hvor slitsomt det må være med de splittede tankene. Den følelsen av spilt tid. Den lysten å bli gravid satt opp mot den risiko etter han har vært i "zika-land". Føler virkelig med deg. :( :Heartred

Huff, hvor er dette dumt altså. Skjønner helt sikkert, hvor slitsomt det må være med de splittede tankene. Den følelsen av spilt tid. Den lysten å bli gravid satt opp mot den risiko etter han har vært i "zika-land". Føler virkelig med deg. :( :Heartred

Har gått bra så langt, men i dag river det litt kjenner jeg. Jeg kjenner det faktisk er ganske vanskelig. Så gleder meg til det er for sent og overstått, så kan jeg telle ned til neste EL! Takker for omtanke ❤

Takker for tiltroen! Hjelper ikke å være trådstarter i Gravidtester i september og må skrive opp alle som har blitt gravd :hilarious: Selv om jeg er uendelig glad på deres vegne så stikker det litt når vi ikke har mulighet til å prøve en gang!

Jeg har fått skyggestreker (eventuelt kjemisk), begge gangene. Så vet hvor kjipt det er! Derfor jeg skal drøye testinga, så slipper jeg de falske forhåpningene. Slår testen ut, kan man ofte bekreft/avkrefte med en digital.

Ja, veldig like. Jeg har kvalme som mitt topp lutealfase symptom ifølge Ovia. Hadde også mad såre nipler en periode. Til å bli gal av når man får de typiske tegnene!

"men den lister jo opp nok symptomer til at jeg kunne konkludert med at nabogutten på 11 år var gravid" Hahaha, jeg DØR :hilarious: Du får pinadø sagt det!

Den er nok veldig spennende. Selv om han som oftest ikke får sett så mye de stedene han er. Noen ganger tar de seg en fridag eller kan utforske litt ved dødtid. Heldig er han hvert fall! Ja, og han er vel 1 av 5 på hele arbeidsplassen som har arbeidsvisum der.. så håper han ikke ender dit igjen i nærmeste fremtid.

Satser på en sen sommerbaby på meg, ikke keen på vinterbaby. Vet ikke hvor det kommer fra, men byr meg skikkelig i mot. Så da har vi bare 1-3 forsøk før jeg vil ta en pause på 3-4 mndish. Kan nok ha endra mening innen den tid.

Håper du rekker å snike inn en sommerspire ❤

Altså, jeg fikk aldri varsel om at du har svart, også har jeg glemt sv å sjekke dagboken din! Her er det mye dom har skjedd! Så interessant dagbok du har, og så gøy at du fant el! Du er mye flinkere å lete enn meg! :hilarious:

Og SÅ søt samboeren din er, *smelt!*
Min "frir" til meg hver gang han er over en viss promille, sånn litt på tull, og begynner å snakke om at det må være så perfekt og at han må planlegge det ferdig osv. Vet ikke hvor han har fått den høye lista fra jeg, men om vi skal vente til han finner ut av det perfekte frieriet så blir det Halloween-style bryllup med skjelett brud tror jeg.

Ja, jeg får så mange miksa signaler akkurat nå at jeg holder på å bli GAL :arghh: Enten er jeg gravid, eller så får jeg TR, eller så har jeg el. Og sambo har jobbet så mye overtid at han har fått manflu, får ikke skvist ut en eneste aksje der nei! :grumpy:

Jeg var en vinterbaby :happy: Alltid koselig med november-bursdag. Det jeg har tenkt mest på er at jeg ikke vil ha baby midt i fellesferien. Det kan vell ikke være noe gøy å ha bursdag når alle har reist bort? Vet ikke jeg, men blir ikke å ta pause med prøvinga for det. Om den ikke vil komme nå så får den bare ha det så godt, da blir det fellesferie-bursdag da!

Og ass. Butikksjef er ingen spøk! Ting forandrer seg så utrolig fort. Du kan gjøre akkurat det du vil!

Back
Topp