Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig at urinen var mer utvannet?
Blir uansett spennende å følge med på temperaturen de nærmeste dagene da!
Vis vedlegget 198604 Vis vedlegget 198605
Hmmm... Mistet jeg toppen? Er det ikke helt riktig enda. Temp will show!
Spennende å følge med på! Jeg ville trodd at el har vært, men jeg ser jo at det ikke er helt sikkert. Du er flink til å kartlegge! )XX0 | CD 15
God morgen flotte BV-jenter! Håper dere nyter helga Jeg er på veg til jobb, men har heldigvis en kort valgt, så det går nok fort.
I dag målte temperaturen 36.29, som betyr grafen fikk et hopp i temperaturen. Kan ikke helt stole på den dessverre, for mannen var ute i går, ble mye seinere enn han sa. Når han kommer hjem så begynner han å forhandle om aksjer, men jeg måtte takket nei et par ganger før han gav seg. Tror dette var 4 timer før tempingen, så det skal gå bra, men kan godt være jeg var urolig pga dette. Sånn ser den i hvert fall ut:
Vis vedlegget 198639
Det som er litt kjipt er at jeg skal drikke i kveld, og kommer nok hjem seinere så jeg ikke rekker de 3 timene. Men tempen skal vel stige over 3 dager, så da skal jeg få en forhøyet temp på mandag. Blir spennende å se
Jeg har hatt en del kremete utflod, seinest i går morges, men i dag (og seinere på dagen igår) var den blitt watery. Etter jeg la inn tempen var trafikklyset fortsatt slik: Vis vedlegget 198643
Etter jeg la inn watery utflod, derimot:
Vis vedlegget 198644
ELtesten var en del sterkere på morgene i dag enn i går kveld, men er en del mer konsentrert. Sånn ble det hvertfall etter de var tørket:
Vis vedlegget 198645
Fortsetter nok med ELtest en stund fremover for å være på den sikre siden!
Spennende å følge med på! Jeg ville trodd at el har vært, men jeg ser jo at det ikke er helt sikkert. Du er flink til å kartlegge! )
Gleder meg til "samprøving" på augustbaby!I dag har testene fortsatt å være knallpositiv (sterkere enn kontrollstreken). Andre tegn som kom sammen med de positive testene er såre brystvorter og jeg hatt en del stikk i høyre side. Det er med andre ord ingen tvil om at EL er på gang og fra hvilken side egget slippes fra.
Her er testene når de er tørket. Tipper jeg får negativ på morgenurin i morra. Kjenner jeg er drittlei av å tisse i en kopp, så skal bli godt legge det bort en stund.
Vis vedlegget 198930
Synes det er veldig godt med så mange tegn fra kroppen om hva som skjer, og jeg føler meg veldig heldig. Testene har en stigning, de er knallpositive så slipper spekulasjon, de er positive i hvert fall en dag og blir enkle å fange opp. Har tydeligvis kroppslige symptomer som EL-smerte og såre nipler samme dag som positiv test. Jeg ser for meg at jeg kanskje kan slippe ELstrimlene og klare meg med en digital bare for å bekrefte.
Veldig spent på hva tempen vil vise fremover, og gleder meg egentlig til å måle i morra.
Nå er det allerede gått en 9 dager siden han reiste fra Zikaland, så snart er det allerede gått ¼ av prøvepausen. Jeg er så sinnssykt gira på å begynne på igjen. November kan ikke komme fort nok! Kanskje det blir et lite augustnurk på oss? *Drømme seg bort*
Gleder meg til "samprøving" på augustbaby!
3 stk augustbaby, takkJeg og har lagt inn bestilling på Augustbaby! Håper det klaffer for oss alle <3
Gleder meg skikkelig til den prøveperioden altså! For da klaffer det3 stk augustbaby, takk
Gleder meg skikkelig til den prøveperioden altså! For da klaffer det
Men du - husk å legg ved spesifisering på den bestillingen så du ikke får alle tre! :-O
Jeg hadde gladelig fått tvillinger! ) Men ønsker meg et så lite risikofylt svangerskap som mulig denne gangen, så jeg ville sånn sett foretrukket én om gangen.Haha! Jeg vil ha tre og gubben kun to, så helt ærlig hadde det ikke vært å forakte. det beste hadde nok vært en i gangen
Jeg kjenner en liten kamp inni meg. Jeg vet EL er rundt nå, og de to siste dagene har jeg nevnt til mannen når jeg hadde veldig EL-smerter i går og nå har jeg sykt såre brystvorter. Så sier mannen jeg må si ifra hvis jeg vil ha noen av soldatene hans, med et lurt smil. Svarer fort jeg ikke vil ha de Zikainfiserte soldatene hans!
Det er likevel helt jævelig å "takke nei". For vi er egentlig ganske sikker på at han ikke har det. Så føler det egentlig jeg kaster bort en PP.
Det gjør så vondt, for jeg lengter etter å være gravid, den fantastiske opplevelsen å kjenne et liv blir til i magen. Gleder meg til å få en liten baby og se dette lille barnet vokse opp. Å se meg og mannen i foreldrerollen ❤
Jeg tror nok jeg kommer til å satse på neste PP uansett hvor den havner i forhold til de 8 ukene. Så håper jeg EL er over snart, for jeg kjenner jeg brister snart...
Huff, hvor er dette dumt altså. Skjønner helt sikkert, hvor slitsomt det må være med de splittede tankene. Den følelsen av spilt tid. Den lysten å bli gravid satt opp mot den risiko etter han har vært i "zika-land". Føler virkelig med deg.
Takker for tiltroen! Hjelper ikke å være trådstarter i Gravidtester i september og må skrive opp alle som har blitt gravd Selv om jeg er uendelig glad på deres vegne så stikker det litt når vi ikke har mulighet til å prøve en gang!
Jeg har fått skyggestreker (eventuelt kjemisk), begge gangene. Så vet hvor kjipt det er! Derfor jeg skal drøye testinga, så slipper jeg de falske forhåpningene. Slår testen ut, kan man ofte bekreft/avkrefte med en digital.
Ja, veldig like. Jeg har kvalme som mitt topp lutealfase symptom ifølge Ovia. Hadde også mad såre nipler en periode. Til å bli gal av når man får de typiske tegnene!
"men den lister jo opp nok symptomer til at jeg kunne konkludert med at nabogutten på 11 år var gravid" Hahaha, jeg DØR Du får pinadø sagt det!
Den er nok veldig spennende. Selv om han som oftest ikke får sett så mye de stedene han er. Noen ganger tar de seg en fridag eller kan utforske litt ved dødtid. Heldig er han hvert fall! Ja, og han er vel 1 av 5 på hele arbeidsplassen som har arbeidsvisum der.. så håper han ikke ender dit igjen i nærmeste fremtid.
Satser på en sen sommerbaby på meg, ikke keen på vinterbaby. Vet ikke hvor det kommer fra, men byr meg skikkelig i mot. Så da har vi bare 1-3 forsøk før jeg vil ta en pause på 3-4 mndish. Kan nok ha endra mening innen den tid.
Håper du rekker å snike inn en sommerspire ❤