Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Det med tid er så rart! Noen ganger så går den både saaaakte og fort samtidig syns jeg! Den går sakte med alt det som vi tenker mye på, og fort med det som bare skjer og som vi ikke ofrer så mye oppmerksomhet på. F.eks så syns jeg at høsten plutselig har flydd forbi samtidig som hver bidige dag går tregt her inne. Du får stille klokka på fortmodus, så svuuuusj er dere i prøvinga! Har tro på at det vil klaffe fort for dere når dere først kommer i gang! :))

Det med tid er så rart! Noen ganger så går den både saaaakte og fort samtidig syns jeg! Den går sakte med alt det som vi tenker mye på, og fort med det som bare skjer og som vi ikke ofrer så mye oppmerksomhet på. F.eks så syns jeg at høsten plutselig har flydd forbi samtidig som hver bidige dag går tregt her inne. Du får stille klokka på fortmodus, så svuuuusj er dere i prøvinga! Har tro på at det vil klaffe fort for dere når dere først kommer i gang! :))

Takk for oppmuntrende ord ❤ Tida går nok kjempefort! Og nå slipper jeg den trege tida i DPOland, så plutselig så er det på'n igjen. Får bare nyte tiden i mens, for plutselig så kommer det en liten som snur verden vår på hodet ❤

XX0 | CD 9

Da rakk mannen akkurat hjem tidsnok for festen, og vi storkoste oss. Lenge siden jeg har ledd så mye på fest, tror bursdagsbarnet har litt fyllenerver i dag :hilarious:

Skulle tro mannen hadde forelsket seg på nytt, han er helt oppslukt av meg, overøser meg med komplimenter og er bare skikkelig god ❤Han gledet seg til å få barn med meg og at det er kun meg for han. Varmet så inderlig :)

Vi har vært sammen over 5 år, og jeg har vært veldig klar for giftemål lenge. Flere fra min barndom- og ungdomstid (og søsken som er jevngamle) er forlovet/gift og begynner å få eller har barn.

Så jeg søker stadig den bekreftelsen fra han, til tider så lurer jeg på om han i det hele tatt vil gifte seg. I går så sa han at han skulle ønske at han kunne vise hvor mye han elsket meg. Jeg sier spøkefullt(for å erte han litt siden han er så træg) at det kunne han gjør med en ring.

Da så han meg dypt i øyene og sa at han lovte han skulle fri, men han ønsket å gjøre frieriet spesielt. Han han minnet meg også på at han ønsker å gifte seg innen det er gått et år, så han har forholdsvis kort "frist".

Det er uendelig godt å få mannen hjem ❤

Last edited:
Så utrolig koselig og godt at han bryr seg sånn om deg og viser det attpåtil :)) ❤ Det blir det både barn og frieri av skal du se!

Så utrolig koselig og godt at han bryr seg sånn om deg og viser det attpåtil :)) ❤ Det blir det både barn og frieri av skal du se!

Ja, var visst en sang som gav han litt perspektiv. Var sangen Riv i Hjerte av Sondre Justad, sim begynner sånn:

"Hvis æ viste, at æ sku dø snart
Hadde æ da vært fornøyd me måten æ lev på"

Sangen fikk han til å tenke på om jeg følte meg elsket nok, og om jeg visste hvor mye jeg betydde for han. Så vi snakket om at vi alltid har et forbedringspotensial der ❤

Han er veldig flink til å få meg til å føle meg spesiell. :)

Ja, håper det! Har ventet x-antall år, så klarer vel litt venting til :)

Ja, var visst en sang som gav han litt perspektiv. Var sangen Riv i Hjerte av Sondre Justad, sim begynner sånn:

"Hvis æ viste, at æ sku dø snart
Hadde æ da vært fornøyd me måten æ lev på"

Sangen fikk han til å tenke på om jeg følte meg elsket nok, og om jeg visste hvor mye jeg betydde for han. Så vi snakket om at vi alltid har et forbedringspotensial der ❤

Han er veldig flink til å få meg til å føle meg spesiell. :)

Ja, håper det! Har ventet x-antall år, så klarer vel litt venting til :)
Herlig! Gjennomtenkt mann du har, det må jeg si. Ikke alle som er like reflekterte.

Herlig! Gjennomtenkt mann du har, det må jeg si. Ikke alle som er like reflekterte.

Ja, han glimter til etter et par egoistisk valg og feil prioriteringer i det siste ❤ Kjennes godt at vi er på et så bra sted når vi tenker å sette en liten spire til verden :)

XX0 | CD 10

I dag begynner jeg å teste med ELstrimler i tillegg til tempingen. Ifølge Ovia begynner ikke mitt fertilevindu før om 1,5 uke, men føler det er bedre å være føre var. Mye kan forandre seg fremover, da det bare er 3 måneder siden jeg sluttet på Ppillene og syklusen kanskje er litt i ubelanse enda. Jeg har jo også startet på Vitex, så håper å se sykluslengde min nedi 35 dager, selv om det kan være for tidlig til at den har noen effekt enda.

Begynner nok med 1 strimmel i starten, så går jeg nok opp til 2 strimmeler når jeg merker at testene blir sterkere, får EL-symptomer eller nærmer seg det fertilevindu. Prøver å bestemme meg for om det er best å teste midt på dagen etter jobb eller sent på kvelden før jeg legger meg. Heller mot kveld, siden det er enklere å få det til samme tidspunkt. Om jeg klarer å vente helt til kvelden er jo et anna spørsmål :hilarious:

God morgen kjære Frk1991.

Jamen om dere har hatt en koselig helg da. Høres ut som den beste festen dere var til, og så enormt hyggelig som samboen var da? Sådan skal det være ja. Den kjærligheten altså. :rolleyes::Heartred

Jeg skjønner helt sikkert, det blir noen tøffe måneder. Skulle jeg ha ventet på så mange "uforutsigbare" ting, ville jeg ha falt død om. :p

Vi får tempe, teste osv, så vi kan få litt kontroll over syklusen. Det er i hvert fall det, som holder meg opptatt om dagen. Nå er jeg snart ferdig med hun tante for denne gangen, og så skal det testes og tafses til den store gullmedalje. :D

God morgen kjære Frk1991.

Jamen om dere har hatt en koselig helg da. Høres ut som den beste festen dere var til, og så enormt hyggelig som samboen var da? Sådan skal det være ja. Den kjærligheten altså. :rolleyes::Heartred

Jeg skjønner helt sikkert, det blir noen tøffe måneder. Skulle jeg ha ventet på så mange "uforutsigbare" ting, ville jeg ha falt død om. :p

Vi får tempe, teste osv, så vi kan få litt kontroll over syklusen. Det er i hvert fall det, som holder meg opptatt om dagen. Nå er jeg snart ferdig med hun tante for denne gangen, og så skal det testes og tafses til den store gullmedalje. :D

God morgen Andriella! :)
Den ble straks mye bedre når mannen kom hjem, og har kost meg med gode venner. Ja, veldig koselig når mannen blir så kjærlig og god ❤ Føler meg som ei prinsesse!

Ja, det har vært utrolig kjipt noen dager, men prøver å vri det om til noe positivt! Det blir vår tur og til slutt :)

Ja, er kjempespent på denne syklusen, blir den kortere, hvor lang er lutealfasen, får jeg ELsmerter, når er EL ift positiv test? Gleder meg egentlig til å bli bedre kjent med kroppen :D haha, fantastisk! Jeg er på CD 10 nå, men lang syklus, så da møtes vi kanskje på målstreken! Håper du stiller med positiv test da :D

Ja, er kjempespent på denne syklusen, blir den kortere, hvor lang er lutealfasen, får jeg ELsmerter, når er EL ift positiv test? Gleder meg egentlig til å bli bedre kjent med kroppen :D haha, fantastisk! Jeg er på CD 10 nå, men lang syklus, så da møtes vi kanskje på målstreken! Håper du stiller med positiv test da :D

Hehe... Ja kanskje det da. Har en ganske fast syklus på omkring 26-28 dager, så om ikke vi møtes på slutten? :D

Legger ved min ganske negative ELtest fra i dag. Synes det er spennende å begynne og teste igjen, selv om det kun er etter EL. Små gleder ❤

IMG_20160919_183134.png

Legger igjen et lite spor her og! Jeg tenkte også å prøve eggløsningstester neste PP, rett og slett fordi jeg har gått på pilla siden jeg var 13/14 år og tror det er en god måte å bli kjent med kroppen på og se om den funker som den skal!

Blir spennende å følge med hos deg! :)

I dag gikk målinga greit, tempet 36.16.
IMG_20160920_075946.png
Må bare si jeg DIGGER grafen min. Ikke at jeg synes den er revolusjonerende eller bedre enn andre sine. Synes bare dette er kjempeartig å følge med på, deilig å fokusere på noe annet i mellomtiden. Finne gleder i andre ting, istedenfor nå bli deppa av at jeg ikke har behov for G-test de neste 8 ukene.

Mange hadde nok tatt seg en pause fra BV, men jeg kjenner det er veldig godt å kunne skrive her, selv om vi kanskje ikke får en reell prøvesjanse før i 2017. Er så mange fine og støttende jenter her inne ❤Kommer nok ikke til å holde det gående med daglig oppdatering i 8 uker, men et par ganger i uka skal jeg nok få til!

Tiden fremover vil rase forbi, så prøver å helle nyte det ekstra glasset med vin, ta den muligheten å reise en liten tur til utlandet, sove lenge i helgene.

Gleder meg allerede til helg, da skal jeg på lønningspils med gamle jobben, en kjempegod gjeng ❤ Da er det allerede forsvunnet en uke.

Så skal jeg på en helgetur neste helg i regi av jobb i utlandet. Enda en uke rast forbi.

Så skal jeg ha en uke ferie, hvor vi skal fokusere på å pusse opp. Og når jeg er tilbake på jobb så er det gått 3 uker siden han kom hjem fra Zikaland. Da er vi nesten halvveis! ❤

Må bare si jeg DIGGER grafen min. Ikke at jeg synes den er revolusjonerende eller bedre enn andre sine. Synes bare dette er kjempeartig å følge med på, deilig å fokusere på noe annet i mellomtiden. Finne gleder i andre ting, istedenfor nå bli deppa av at jeg ikke har behov for G-test de neste 8 ukene.

Mange hadde nok tatt seg en pause fra BV, men jeg kjenner det er veldig godt å kunne skrive her, selv om vi kanskje ikke får en reell prøvesjanse før i 2017. Er så mange fine og støttende jenter her inne ❤Kommer nok ikke til å holde det gående med daglig oppdatering i 8 uker, men et par ganger i uka skal jeg nok få til!

Tiden fremover vil rase forbi, så prøver å helle nyte det ekstra glasset med vin, ta den muligheten å reise en liten tur til utlandet, sove lenge i helgene.

Gleder meg allerede til helg, da skal jeg på lønningspils med gamle jobben, en kjempegod gjeng ❤ Da er det allerede forsvunnet en uke.

Så skal jeg på en helgetur neste helg i regi av jobb i utlandet. Enda en uke rast forbi.

Så skal jeg ha en uke ferie, hvor vi skal fokusere på å pusse opp. Og når jeg er tilbake på jobb så er det gått 3 uker siden han kom hjem fra Zikaland. Da er vi nesten halvveis! ❤

Ja, det er veldig artig å kunne følge med - og så det å ha noe du kan tenke og fokusere på. Man lærer mye om kroppen sin i disse prøve/teste tider. ;)

Vet man ikke skal lese økning i ELT, men synes det er spennende fremgang. Kanskje kommer EL mye tidligere enn antatt, selv om det enda kan være et stykke igjen :) Har andre stigning eller varierer det frem til EL?

Første bilde: CD 10
Andre bilde: CD 11
Tredje bilde: Sammenligning når tørket

IMG_20160920_190314.png

Last edited:
3d011deea19391bdaa8e44d2159cf5fc

Sånn så mine ut helt til jeg plutselig fikk en økning på dag 20, den var like sterk som kontrollstreken. Tydelig annerledes.

Back
Topp