Anwēn
Forelsket i forumet
Hei, og takk for et langt og hyggelig innlegg jeg kunne kose meg med til frokosten! Setter pris på at du tok deg tida, den begynner å bli litt lang
Off, det høres ikke noe greit ut å være svimmel! Begynner du å føle deg bedre? PCOS har jeg kommet borti på forumet, stemmer det at de ikke alltid får EL?
Har ikke vært til gynekolog enda i en alder av 25, så har bestilt time for henvisning i begynnelsen av okt for å tatt celleprøve. Håper også jeg kan høre at alt står bra til der nede.
Jeg har og vært plaget med en del klassiske gravidsymptomer, men har etterhvert skjønt at dette kommer av eggløsningen. Så håper jeg ikke blir så skuffa neste gang. Hjelper ikke når du skimter strek på testene heller, da skyter forhåpningene i været, og da blir fallhøyden stor.
Ja, utrolig koselig og veldig uventet at det kom fra han. Men ser jo at vi muligens kan ha en del hinder på veien. Med tanke på at han ofte er bortreist. Teknisk sett kan han være bortreist halve året, realistisk snakker vi kanskje 25-40%.(Skulle være en snau uke i Zikaland, men nå nærmer det seg to før han kommer hjem, og blir 2-3 dager over i friperioden). At han drar til land med sykdommer som zika, som gjør at vi må bruke prevensjon. Så har han også vært uheldig med kronjuvelene, som vi ikke vet om har påvirket han.
Jeg har belaget meg på at det vil ta lang tid, men skulle jo helst vært gravid i går. Har tenkt at jeg kommer til å sitte alene igjen i forumet, men det kommer alltid nye prøvere. Og det vil være andre som vil slite, det er man ikke alene om. Så da er det godt å ha selskap i hverandre! Selv om jeg håper det klaffer fort for oss begge ❤
Gleder meg til å gå gjennom dagboka di senere i dag, alltid gøy med nytt lesestoff!
Først, altså, såklart du ikke skal bli igjen her! Du er ung og frisk, du har ingen grunn til å være bekymret for at det skal ta lang tid
Nja, jeg er hjemme enda med svimmelheten min, utrolig kjedelig! Og man vet dpo-land har gått til hodet på meg når jeg av og til blir kvalm og uggen av å være svimmel hele tiden, og før jeg rekker å tenke mer over det så hører jeg i hodet mitt: "What! Svimmel OG kvalm, er jeg kanskje GRAVID?!" også kommer jeg på at jeg ikke er i dpo-land engang så det er umulig.. hehehe
Veldig greit å få tatt en celleprøve Og jeg synes det var veldig greit første gangen å få noen profesjonelle til å sjekke at alt så normalt og greit ut der nede
Ja, jeg har sett flere her på forumet som har fått skyggestreker også viser det seg at de ikke er gravide likevel, skumle greier det der! Tror ikke jeg blir å tørre og håpe før jeg er helt sikker. Og ja, pms-symptomer og tidlig graviditetstegn er jo ganske like, og sånn som på den siden countdowntopregnancy.com som forsåvidt er veldig hjelpsom, men den lister jo opp nok symptomer til at jeg kunne konkludert med at nabogutten på 11 år var gravid.
Høres ut som typen din har en spennende jobb! Unødvendig av han å dra til Zika-land da, skjønner at det er nedtur..
Og klart det kommer til å klaffe for oss begge snart!!! Vi har ingen grunn til å tro noe annet