I går tok jeg en med sensitivitet 25 (rfsu) som var BLENDAEr det lenge siden du har tatt g-test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I går tok jeg en med sensitivitet 25 (rfsu) som var BLENDAEr det lenge siden du har tatt g-test?
Så dumt han må reise vekk... Og spes til et sånn land.
MEN, om det ikke er noe galt med dere, så er det ikke behov for å sette opp "plikt-sex". De aller fleste blir gravide uten både testing og sex på "de rette dagene" bare ved å ha sex 2-3 ganger i uken Nyt hverandre, drit i mekanisk sex.
Ja, det er bok lurt! God plan, masse lykke til! Får håpe han ikke bærer smitte iallfallOi, så ikke denne før nå! Ja, du har absolutt rett i det Var kjempespennende i begynnelsen når sex hadde mening, men så dabbet det litt av. Blir nok kanskje et friskt pust å prøve igjen 8 uker med kondom, da får sex mening igjen
Tror sexen blir litt mindre mekanisk om vi har sex tidligere på dagen og ikke når vi er trøtt, sliten og skal tidlig opp. Skal hvert fall sette opp en utfordring til meg selv å initiere sex tidligere på dagen!
Må si meg enig! Vi pleier vanligvis å ha sex på kvelden fordi det er da vi er alene. Men de siste to dagene ble det på morgenen etter at vi hadde sendt avgårde ungene med skolebussen, og det var kjempedigg! Ingen i huset og opplagte begge to Mannen avspaserte for den viktige jobben Og jeg er delvis sykemeldt og var derfor hjemme.Oi, så ikke denne før nå! Ja, du har absolutt rett i det Var kjempespennende i begynnelsen når sex hadde mening, men så dabbet det litt av. Blir nok kanskje et friskt pust å prøve igjen 8 uker med kondom, da får sex mening igjen
Tror sexen blir litt mindre mekanisk om vi har sex tidligere på dagen og ikke når vi er trøtt, sliten og skal tidlig opp. Skal hvert fall sette opp en utfordring til meg selv å initiere sex tidligere på dagen!
Ja, for da blir det 6-12 mnd, det knekker meg nok!Ja, det er bok lurt! God plan, masse lykke til! Får håpe han ikke bærer smitte iallfall
Må si meg enig! Vi pleier vanligvis å ha sex på kvelden fordi det er da vi er alene. Men de siste to dagene ble det på morgenen etter at vi hadde sendt avgårde ungene med skolebussen, og det var kjempedigg! Ingen i huset og opplagte begge to Mannen avspaserte for den viktige jobben Og jeg er delvis sykemeldt og var derfor hjemme.
Jøss, den var interessant!PP2 | CD 40 | DPO 23
Ikke noe å melde så langt i dag... Dette begynner å bli lang drøyd, blir gal!
Uansett så kom jeg over en spennende graf og litt andre ting når jeg googlet litt, og tenker det er flere som kanskje kunne være interessert:
Vis vedlegget 195796
(Link)
Ut i fra dette betyr det at det er større sjans for på bli gravid jo nærmere du kommer EL, logisk nok og det gir jo mening. Synes imidlertid at det er interessant at det er større sjanse 4 dager før EL enn 3 dager før. Var imidlertid ikke klar over at det nesten er dobbelt så stor sjans 2 dager før ift 3 dager før. Ifølge denne grafen så er det størst sjanse for å bli gravid den dagen man har EL.
Jeg tror uansett det er lurt å begynne i god tid før og fortsette en liten stund etter EL er over, for det er vanskelig å fastsette nøyaktig når EL er. Plutselig kommer den før, eller så lykkes den ikke første gang, og prøver å slippe et nytt noen dager senere.
Happy humping ❤
Jøss, den var interessant!
Nemlig - det er dæ sant det du sier, at man likevel bør begynne litt før og også holde på litt etter. For det er jo ulikt når egget slipper etter at testen har blitt høy tydeligvis!
Syns det var litt spesielt med den økningen for dag 4 som var høyere enn for dag 3!!
Vi gjorde det sånn denne pp! Litt tilfeldig at det ble sånn, for el bestemte seg jo for å komme litt før forventet.Samme her! Jeg tror jeg vil begynne med annenhver dag frem til i begynnelsen av det fertilevindu og så prøve kanskje hver dag mot eggløsning.
Gleder meg til å begynne igjen
Snakk om sola i 1,5 uke, så skinner ho!! Nå er utfloden begynt å bli litt rosa, så kanskje tanta tar turen i morgen eller kanskje allerede i kveld?
Nå kom også menssmertene snikende
Kan stemme at ho kommer i morgen, da er syklusen like langt som forrige PP (tatt utgangspunkt i bortfallsblødning).
EL har vært på forskjellige syklusdager imidlertid! 1 PP hadde jeg EL på syklusdag 31, mens denne PP hadde jeg ELslim på syklusdag 17(fikk aldri bekreftet med ELT).
Tror jeg skal bestille meg Vitex så syklusen blir kortere!
XX0 | CD 1
Har hatt mensensmerter i hele kveld, skikkelig vonde tak, og nå er det ikke noen tvil lengre. Blod på papiret ❤ Hei tante, jeg har savnet deg, og skal være forsiktig neste gang jeg ønsker deg bort!
G-testene pakkes bort for en god stund Bestilte nettopp 35 ELT pluss de med smilefjes fra clearblue, termometer med to desimaler og vitex. Alt skal logges i Ovia, symptomer også, så jeg har en mal å gå ut fra, for da vet jeg at jeg ikke er gravid. Jeg skal få en doktorgrad i syklusen min de to neste månedene!
Tenker og prøve conceive plus og solvipect første mulige PP.
Når det endelig blir vår tur igjen til å prøve skal det ikke stå på kunnskapen eller hjelpemidlene!
XX0 | CD 1
Har hatt mensensmerter i hele kveld, skikkelig vonde tak, og nå er det ikke noen tvil lengre. Blod på papiret ❤ Hei tante, jeg har savnet deg, og skal være forsiktig neste gang jeg ønsker deg bort!
G-testene pakkes bort for en god stund Bestilte nettopp 35 ELT pluss de med smilefjes fra clearblue, termometer med to desimaler og vitex. Alt skal logges i Ovia, symptomer også, så jeg har en mal å gå ut fra, for da vet jeg at jeg ikke er gravid. Jeg skal få en doktorgrad i syklusen min de to neste månedene!
Tenker og prøve conceive plus og solvipect første mulige PP.
Når det endelig blir vår tur igjen til å prøve skal det ikke stå på kunnskapen eller hjelpemidlene!
Så godt hun endelig kom Høres ut som du har planen klar for neste pp, så da krysser jeg fingrene for klaff og spire for deg Masse lykke til!
Så bra hun kom! Nå kan du roe helt ned og bli kjent med kroppen din helt på nytt. Så når neste pp starter, DA er du klar! Lukter baby av det her