Sender deg en klem !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God klem til deg! Nyt det som nytes kan. Lurt å snu steinene når det ikke ble helt som planlagt og ønsket med det første.
Takk ❤ Gode BV-jenteneSender deg en klem !
Skikkelig rart! Kan du være gravid og være sen i hcg- produksjon? ❤PP2 | CD 38 | DPO 21
Ingen mens i dag heller og negativ på RFSU (25 mlu/ml hCG). Ingenting som tilsier den skal komme i dag. Sånn går nu dagen!
Skikkelig rart! Kan du være gravid og være sen i hcg- produksjon? ❤
Huff, så kjedelig å bare stå slik på stedet hvil uten noen svar!
Forstår frustrasjonen din med å plutselig ikke få prøve de neste pp'ene da jeg var gjennom det selv, og når du får beskjeden så føles det som evigheter. Man faller langt ned i kjelleren... Men, så har det plutselig gått to måneder, også er dere tilbake på prøvingen. Hold ut! Og krysser fingrene for at det enten dukker opp to streker eller en tr veldig snart
Sitter å ser i Ovia, sist jeg og sambo hadde sex var 31.august. Nå rant sanden ut av timeglasset, hvis kroppen skulle finne på å slippe et egg. Sexlysten har vært ikke-eksisterende i det siste, sambo har også vært dårlig.
Han gjorde et forsøk når han la seg, natten han reiste til Zikaland. Vanligvis får han meg alltid med, i vårt forhold er det han som pleier å si nei. Men var virkelig ikke interessert og ville bare sove. Selv om det var min siste sjanse på veldig lang tid, både for prøving(i tilfelle kroppen skulle finne på å slippe et egg), men også bare det å slippe å ha sex med kondom
Tror jeg bare syns at all den mekaniske sexen i PP er skikkelig turn off. Derfor hadde det egentlig vært digg med en prøvepause, prøvd å finne tilbake til den gnisten, for vi har bra sex!
Men tanken på å ha sex med kondom i 8 uker.... O M G..
Huff, så utrolig kjipt at dere mister denne tiden.. Kan bare tenke meg til hvis det skjedde med oss så frustrerende det må være! Hang in there kanskje klaffer det på første forsøk når dere kan prøve igjen!
Sitter å ser i Ovia, sist jeg og sambo hadde sex var 31.august. Nå rant sanden ut av timeglasset, hvis kroppen skulle finne på å slippe et egg. Sexlysten har vært ikke-eksisterende i det siste, sambo har også vært dårlig.
Han gjorde et forsøk når han la seg, natten han reiste til Zikaland. Vanligvis får han meg alltid med, i vårt forhold er det han som pleier å si nei. Men var virkelig ikke interessert og ville bare sove. Selv om det var min siste sjanse på veldig lang tid, både for prøving(i tilfelle kroppen skulle finne på å slippe et egg), men også bare det å slippe å ha sex med kondom
Tror jeg bare syns at all den mekaniske sexen i PP er skikkelig turn off. Derfor hadde det egentlig vært digg med en prøvepause, prøvd å finne tilbake til den gnisten, for vi har bra sex!
Men tanken på å ha sex med kondom i 8 uker.... O M G..
Takk for gode innspill Første ganga nekta jeg å bli med hjem te hanJa, det blir fort litt mindre lekent når man vet at det ligger Big business bak sexen Dere får lage rollelek ut av kondomfesten som venter Tenk at det er første gang dere møtes, da pleier jo de fleste å bruke kondom. Kan jo by på spenning å tenke seg tilbake dit
PP2 | CD 37 | DPO 20
Intet nytt å melde. Sambo reiste i natt på oppdrag på andre siden av verden. Blir borte ca ei uke.
Ellers har jeg fått bestilt legitime om en mnd ca, så får jeg henvisning til GYU og sjekket at alt er i orden der nede.
Haha, huff! Ikke tenk på det da, men neste gang! )Takk for gode innspill Første ganga nekta jeg å bli med hjem te han
Nå spør jeg bare for jeg er nysgjerrig i grunn. Men dersom du hadde fått positiv test NÅ, måtte du ha holdt deg borte fra din kjære da mtp at han har vært i zikasmittet land?
Kjedelig men den pausen, men du er kjempe flink å snu det til det positive må jeg si
Jeg liker tankegangen! Du er flink! ❤Tror jeg leste de anbefalte å holde seg unna sex i hele svangerskapet. Usikker om det kun var for smitte eller om det også gjaldt eksponering. Så ja, det er ganske strenge forhåndsregler!
Ja, det er skikkelig irriterende... Kan velge å se det positive i det og heller verdsette omvegen, istedenfor å henge med hue. Det gjør ikke vegen noe kortere for å si det sånn!
Prøve å fokusere på alt anna, mye som skjer fremover heldigvis, så tida vil bare rase forbi. For det første er det travelt på jobb, så dagene går fort. Så har jeg masse å se frem til: Fri helg til helga, vennefest neste helg, skal bli tante nok en gang i slutten av sept ❤storbytur i regi av jobb i slutten av sept/begynnelse av okt. Da er deg plutselig gått 3 uker (må regne fra når han kommer hjem om en uke). Så skal jeg ha en uke fri hvor vi skal fokusere på å pusse opp hus, så den uka raser nok forbi. Da var vi plutselig halvveis, og så skal gubben gå på. Da er han sikkert ikke så mye hjemme heller, og da går nok den tida relativt fort og.
Så plutselig står vi der 8 uker seinere og skjønner ikke hvor tida ble av!
Tror jeg leste de anbefalte å holde seg unna sex i hele svangerskapet. Usikker om det kun var for smitte eller om det også gjaldt eksponering. Så ja, det er ganske strenge forhåndsregler!
Ja, det er skikkelig irriterende... Kan velge å se det positive i det og heller verdsette omvegen, istedenfor å henge med hue. Det gjør ikke vegen noe kortere for å si det sånn!
Prøve å fokusere på alt anna, mye som skjer fremover heldigvis, så tida vil bare rase forbi. For det første er det travelt på jobb, så dagene går fort. Så har jeg masse å se frem til: Fri helg til helga, vennefest neste helg, skal bli tante nok en gang i slutten av sept ❤storbytur i regi av jobb i slutten av sept/begynnelse av okt. Da er deg plutselig gått 3 uker (må regne fra når han kommer hjem om en uke). Så skal jeg ha en uke fri hvor vi skal fokusere på å pusse opp hus, så den uka raser nok forbi. Da var vi plutselig halvveis, og så skal gubben gå på. Da er han sikkert ikke så mye hjemme heller, og da går nok den tida relativt fort og.
Så plutselig står vi der 8 uker seinere og skjønner ikke hvor tida ble av!