Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Nei, er veldig stolt av å ha fått jobben, og trives veldig! Kommer uten ifra og kom rett inn i stillingen som ass.butikksjef. Er egentlig et svangerskapsvikariat, men stillingen er ny, og hun i perm hadde stillingen som butikkmedarbeider og har ikke hatt det ansvaret jeg har. Sjefen er veldig fornøyd med jobben jeg gjør og sier hun skal beholde meg, og skal få til å ordne en fast stilling forhåpentligvis med stillingstittelen. :)

Det høres jo kjempeflott ut. Det er bra, når det går den veien altså. :Heartred Jeg var også i et vikariat som logistikk-assistent, som var midlertidig, da salgs rep. på det danske marked sluttet hos oss. Og jeg var jo dansk, så hvem bedre å spørre om å overta? Så da fikk jeg plutselig fast stilling som dansk salgs-rep. i stedet for temp... :D

Én mindre ting å grue seg for. :)

Det høres jo kjempeflott ut. Det er bra, når det går den veien altså. :Heartred Jeg var også i et vikariat som logistikk-assistent, som var midlertidig, da salgs rep. på det danske marked sluttet hos oss. Og jeg var jo dansk, så hvem bedre å spørre om å overta? Så da fikk jeg plutselig fast stilling som dansk salgs-rep. i stedet for temp... :D

Én mindre ting å grue seg for. :)

Ordner seg alltid for snille piker :D

I dag fikk jeg nyheten om at jeg er så heldig å skal bli tante igjen. Lillebroren min venter sin første skatt. Det er vel den største fordelen med mange søsken, er alle de flotte tantebarna ❤

Skal være helt ærlig og innrømme at det stakk, og jeg gråt noen modige tårer. Jeg er derimot så sinnssykt glad på deres vegne. Han er fantastisk med barn, og de opplevde en spontanabort i vår (de var ikke klar over det før det var et faktum).

Jeg er så sinnssykt heldig ❤

Det blir snart din tur også! Og tenk så flott for tantebarna at de trolig blir født i samme år! Veldig kjekt med lekekamerater i familien. Våre unger elsker å leke med søstra mi sine gutter :)

Det blir snart din tur også! Og tenk så flott for tantebarna at de trolig blir født i samme år! Veldig kjekt med lekekamerater i familien. Våre unger elsker å leke med søstra mi sine gutter :)

Nå begynner mange av oss å komme i den alderen, så de har kommet og kommer nok som perler på ei snor fremover. Jeg bikker et tosifret antall tantebarn snart :joyful: (har søsken, stesøsken samt samboer sine). Er ufattelig koselig, bare trist at jeg ser flesteparten av dem så sjeldent :sorry: Vi bor spredt. Nyter dem når jeg først treffer dem, og tar meg tid til dem så ofte jeg har mulighet :)

Last edited:
Nå begynner mange av oss å komme i den alderen, så de har kommer og kommer nok som perler på ei snor fremover. Jeg bikker et tosifret antall tantebarn snart :joyful: (har søsken, stesøsken samt samboer sine). Er ufattelig koselig, bare trist at jeg ser flesteparten av dem så sjeldent :sorry: Vi bor spredt. Nyter dem når jeg først treffer dem, og tar meg tid til dem så ofte jeg har mulighet :)
Elsker stor familie og har det selv jeg også. En helsøster, seks halvsøsken, en stesøster og tre fostersøstre. :)) Begge familiene er heldigvis nært knyttet til hverandre, så det er ekstra kjekt syns jeg. Mine halvsøsken på hver side kaller hverandre for "søskensøsken" ;) Det som binder dem sammen er jo at de er søsken av søsken. Haha.... Stesøster heter det samme som meg, så det er litt krøll innimellom!

Elsker stor familie og har det selv jeg også. En helsøster, seks halvsøsken, en stesøster og tre fostersøstre. :)) Begge familiene er heldigvis nært knyttet til hverandre, så det er ekstra kjekt syns jeg. Mine halvsøsken på hver side kaller hverandre for "søskensøsken" ;) Det som binder dem sammen er jo at de er søsken av søsken. Haha.... Stesøster heter det samme som meg, så det er litt krøll innimellom!

Så koselig med søskensøsken :hilarious: Elsker det! Har 8 søsken totalt (har også ste, halv og helsøsken). Her har vi også litt krøll, jeg og svigerinna mi heter det samme (første jul var forvirrende!), svoger og lillebror heter det samme, svoger og Pappa heter det samme. Her samler vi på navn :hilarious:

Kunne ikke tenkt meg en sååå stor familie selv, men min dør skal alltid være åpen for familie og venner. Her er det masse hjerterom ❤

XX0 | CD 7

Hei, og god morgen jenter! Starter dagen forholdsvis happy, uten noen grunn. Ganske unormalt da jeg er tidenes morgentrynet og trenger litt tid på morgenen for å surmule litt.

Fikk samme temp i dag (36.12°C) som i går, så det bekrefter at det er tidlig nok, før jeg begynner å våkne og vri meg for mye. Da blir 5.30 blir tidspunktet for måling foreløpig. Det tar deg ikke mange sekundene, og kan fortelle deg så mye, spesielt hvis det blir brukt sammen med andre tester og symptomer. Er kjempespent på hva jeg vil finne ut om syklusen min fremover, og egentlig er jeg kjempegira.

Godt å kunne fokusere på noe annet i prøvepausen. Så er det vel og min måte å ta litt tilbake den kontrollen jeg føler jeg har mistet ift prøvepausen. Ting ser mørkt ut for mer prøving i 2016, selv om det kan endre seg drastisk innen desember. Håpet er å få kortet inn syklusen med Vitex og da vil EL kunne forskyve seg, til vår fordel forhåpentligvis.

Foreløpig ser det slikt ut:
Sept: Vente pga Zikavirus
Okt/Nov: Kommer EL tidligere, må vi vente pga Zika. Om den kommer når Ovia spår er den skal komme, reiser mannen til utlandet i nesten 2 uker uten meg.
Des: EL rett etter mannen "går på" turnus. Ikke sikkert han er bortreist, men tar heller det som et utgangspunkt, så blir jeg helelr positivt overraska.

Det kan bli noen tøffe måneder med ufrivillig venting..

Ellers var det oppstart av Vitex idag, spent på hvordan det vil påvirke lengden på syklusen, og gjøre den litt mer stabil forhåpentligvis.

En arbeidsdag igjen før HELG ❤

Ønsker deg ei god helg. Syns du er tøff jeg! Klaffer det ikke denne pp kan det hende jeg joiner deg med litt venting. Er selv bortreist under oktober- el.

Ønsker deg ei god helg. Syns du er tøff jeg! Klaffer det ikke denne pp kan det hende jeg joiner deg med litt venting. Er selv bortreist under oktober- el.

Takk for det ❤men at du joiner meg skal vi ikke ha noe av! Du er gravid du :) Tar en Lille Lykke på deg og legger med denne:

"Based on these statistics, if you are pregnant and take a pregnancy test on 9 days past ovulation you are most likely to get a False Negative test result. 45.2% of tests taken by pregnant women were negatives - thus making them false negatives."

Takk for det ❤men at du joiner meg skal vi ikke ha noe av! Du er gravid du :) Tar en Lille Lykke på deg og legger med denne:

"Based on these statistics, if you are pregnant and take a pregnancy test on 9 days past ovulation you are most likely to get a False Negative test result. 45.2% of tests taken by pregnant women were negatives - thus making them false negatives."
Jepp, jeg er glad for den der :) Men for hver dag som går uten antydning blir man bittelitt mer negativt innstilt :-P For 54.8 % ser jo faktisk noe i allefall, selv om det gjerne er veldig svakt. Haha.... Gruble gruble. Takk for tallene. Jeg følger med på den sida jeg også!

Jepp, jeg er glad for den der :) Men for hver dag som går uten antydning blir man bittelitt mer negativt innstilt :p For 54.8 % ser jo faktisk noe i allefall, selv om det gjerne er veldig svakt. Haha.... Gruble gruble. Takk for tallene. Jeg følger med på den sida jeg også!

Du er så flink til å muntre andre opp med disse tallene, så tenkte jeg kunne minne deg på det selv! Det er ca like vanlig å teste positiv og negativt 9 DPO hvis man er gravid. Du som og ikke testet positivt før 14 DPO sist, trenger ikke å bekymre seg rnda. Men ja, den negative testen er et slag i magen. Ønsker deg en fin, fin helg ❤

Du er så flink til å muntre andre opp med disse tallene, så tenkte jeg kunne minne deg på det selv! Det er ca like vanlig å teste positiv og negativt 9 DPO hvis man er gravid. Du som og ikke testet positivt før 14 DPO sist, trenger ikke å bekymre seg rnda. Men ja, den negative testen er et slag i magen. Ønsker deg en fin, fin helg ❤
Tusen tusen takk Frk1991! Vi trenger virkelig hverandre her inne for vi alle trenger litt oppmuntring! :) Det hjalp faktisk litt bare å lese det du skriver. Men jeg er såååå til de grader utålmodig nå.

Kjekt å lese at du våkna med en positiv innstilling i dag! :)

Da tok jeg helg, med den beste beskjeden egentlig. Mannen sitter på flyplassen, og rekker akkurat hjem til overraskelsesfesten vi skal på :D

Dette har vært en tøff tur for han og, med mye unødvendig venting og det har tært på han. Han sa faktisk at det å miste så mye av fritiden sin er ikke verdt pengene. Tror han begynner å få litt avsmak for denne reisingen, noe som gjør det enklere å ta opp hva vi skal gjøre ift jobben hans når det en gang kommer en liten spire.

Det skal bli så uendelig godt å få han hjem ❤

Da tok jeg helg, med den beste beskjeden egentlig. Mannen sitter på flyplassen, og rekker akkurat hjem til overraskelsesfesten vi skal på :D

Dette har vært en tøff tur for han og, med mye unødvendig venting og det har tært på han. Han sa faktisk at det å miste så mye av fritiden sin er ikke verdt pengene. Tror han begynner å få litt avsmak for denne reisingen, noe som gjør det enklere å ta opp hva vi skal gjøre ift jobben hans når det en gang kommer en liten spire.

Det skal bli så uendelig godt å få han hjem ❤
Juhuu! :)) God helg og tur på fest med kjæresten!

Ååh, endelig! Har irritert meg over han der zika-mannen din! :p Kos dere masse når han kommer hjem :) (Og sjekk han for stikk og symptomer ! :eek: )

Hahaha, digger det! Will do. Han har vært på båt langt ut på havet 90% av tida, så sjansene for at han er stukket de heldigvis små.. Det skumle er at ikke alle opplever symptomer :hungover:

Heldigvis er det liten sjanse for at det smittes via sex, men vi tar alle forhåndsregler. Det blir brukt kondom og han får heller ikke oralsex de neste 2 månedene.

Nå kan jeg endelig begynne å telle ned dagene til vi kan begynne å prøve igjen! :woot:

Hahaha, digger det! Will do. Han har vært på båt langt ut på havet 90% av tida, så sjansene for at han er stukket de heldigvis små.. Det skumle er at ikke alle opplever symptomer :hungover:

Heldigvis er det liten sjanse for at det smittes via sex, men vi tar alle forhåndsregler. Det blir brukt kondom og han får heller ikke oralsex de neste 2 månedene.

Nå kan jeg endelig begynne å telle ned dagene til vi kan begynne å prøve igjen! :woot:

Så bra! Skummelt at det ikke alltid er symptomer da, men sjansen er vel liten for at han har blitt stukket! :) Nå er det snart babymaking på deg igjen :D Jeg skal absolutt følge med deg her inne ! :)

Så bra! Skummelt at det ikke alltid er symptomer da, men sjansen er vel liten for at han har blitt stukket! :) Nå er det snart babymaking på deg igjen :D Jeg skal absolutt følge med deg her inne ! :)

Ja, heldigvis er sjansen små! Hvis han får det, så er det ikke verdens undergang. Ja, vi må avvente babymakinga i en evighet, men han vil etterhvert begynner å lage antistoffer og til slutt blir man imun. Vi har klart mange hinder i livet til nå, og skal nok klare andre hinder livet har å by på!

Takk for det! Blir spennende å se hvilke måned vi kan begynne igjen :o Rekker vi i det hele tatt noe i 2016? Litt spennende er det, selv om det er veldig frustrerende til tider. Veldig mange faktorer jeg ikke har styr på, og da får vi la tilfeldighetene bestemme :nailbiting:

Vil nok hjelpe masse på psyken å få han hjem igjen. ❤

Back
Topp