PP3 | CD 3
Jeg virkelig elsker å kunne skrive PP3 ❤
I natt lå jeg med menskoppen, og det gikk kjempebra. Litt knotete å få den ut, men får vel dreisen på det og til slutt. Skal prøve å gå med den i dag på jobb og håper jeg blir helt komfortabel med den. Jeg kjenner den på en måte, men tror ikke det tar så lang tid før den ikke kjennes lengre. Skal bli godt å slippe å bli helt uttørket som jeg blir med tampong!
Nå er det akkurat 2 uker til jeg forventer EL. Jeg jobber hver dag, så forhåpentligvis suser dagene forbi. Prøver å ta en dag i gangen, finne ting å glede seg til så tiden forhåpentligvis skal gå fortere.
De neste dagene skal brukes til siste forberedelsene, så jeg er helt klar når EL kommer.
Gikk blant annet over EL testene mine, og hadde igjen 17 stk, forrige PP tror jeg det gikk ca 16. Så trenger ikke å kjøpe flere denne runden (for det skal klaffe på PP3 uansett
). Tenker å begynne og teste ettermiddag fra CD 10, ettermiddag og kveld fra CD 14, morgen, ettermiddag og kveld fra CD 16.
Bestilte tilsammen 11 g-tester av to forskjellige typer, men har også igjen av RFSU sine som er kjøpt på apoteket. I dag skal jeg handle inn solvipect, som jeg tenker å begynne å drikke rundt CD 7 tenker jeg. Gremmes av tanken allerede...
Til dere som har prøvd solvipect: hvor lang tid tok det før du merket forskjell?
Ønsker alle en flott mandag