PP3 | CD 9
Da var det bare 5 dager til det fertile vinduet og 8 dager til forventet EL. Tiden går fort og sakte på en og samme tid.
Fortsetter å drikke solvipect to ganger for dagen, men sliter med å drikke det. Må ha et glass med vann og noe med mye smak ved siden av for å klare det
Passer egentlig ganske bra, for jeg har faktisk en del slim i halsen og systemet kjennes det ut som. Så krysser fingrene for dobbel virkning.
Vet ikke hvor fort det virker, men synes utfloden min har gått fra å være ganske kremete(lotion-aktig), til å være en blanding av watery og kremte. Spennende!
I går fikk jeg en kommentar av mannen om at jeg stresser for mye med dette. Vi skal bare prøve, og ikke legge så mye i det, sier han. Helt ærlig så stresser jeg ikke, selvfølgelig skulle jeg jo ønske jeg var gravid allerede i går. Jeg koser meg også, synes det er spennende å lese og lære. Det er litt det med at vi ikke vet noe om hvor fertile vi er, og med den jobben han har så vet man aldri helt hvor lang tid det vil ta. Så da vil jeg heller gjøre alt jeg kan for å tilrettelegge for en spire i det minste. Det er imidlertid også et karakteristisk trekk ved meg, at ting jeg får for meg blir altoppslukende. Tror nok jeg vil slappe mer av med nr 2, når jeg vet at vi kan bli gravide.
Ellers går jeg med en dårlig magefølelse og en uro i kroppen på at han kommer til å bli sendt bort rett før det fertile vinduet, typ onsdag/torsdag.
Håper det ikke stemmer.