Fredag ♡ 24.01

Ja, godt tips det, bare få den gode vanen inn:) Nasse liker også å repetere, i dag har hun fått fiskepinner i barnehagen, så da blir det skinkeomelett til middag hjemme:)
Haha, vi har akkurat spist skinkeomelett :cool: var første gangen Hermine fikk det men hun sa namnam og spiste masse :D
 
Middag idag da jenter? Her ble det skinkeomelett og dagsferskt grytebrød, hadde allerede spist opp det fra i går :cool: Hermine spiste masse, så omelett er tydelig godkjent! :D
ImageUploadedByBV Forum1390580619.190687.jpg
 
Det er jo mye bedre for huden, miljøet OG lommeboka (som sagt: om man ikke tar helt av!). Spesielt for gutter er det bra siden tette engangsbleier gjør temperaturen for testiklene for høy :-o
Haha, tror egentlig jeg har brukt mer på tøybleier idag enn vi ville brukt på papirbleier ut bleieperioden nå altså :p men disse trusene får vi forhåpentligvis brukt til flere barn da ;)
 
Haha, tror egentlig jeg har brukt mer på tøybleier idag enn vi ville brukt på papirbleier ut bleieperioden nå altså :p men disse trusene får vi forhåpentligvis brukt til flere barn da ;)
Man må jo se helheten. Tøybleier blir ikke kastet etter noen måneders bruk heller. De kan arves, selges, spares og gis bort. Nå vet ikke keg hvor mye du har brukt, men det blir fortsatt endel penger ved også delbruk av engangs... Unger kan få tilbakefall, de kan tisse på natt veldig lenge osv ;) så det blir som regel en investering uansett.
 
Man må jo se helheten. Tøybleier blir ikke kastet etter noen måneders bruk heller. De kan arves, selges, spares og gis bort. Nå vet ikke keg hvor mye du har brukt, men det blir fortsatt endel penger ved også delbruk av engangs... Unger kan få tilbakefall, de kan tisse på natt veldig lenge osv ;) så det blir som regel en investering uansett.
Har nok brukt ca 500kr med porto på de 8 bleietrusene. Skulle sett den anbefalingen om alvababy før jeg bestilte den ene fra Bæreglede til 150kr og de to fra ebay til 240kr :p ;) menmen, det får så være. Håper bare de funker ;)
 
Har nok brukt ca 500kr med porto på de 8 bleietrusene. Skulle sett den anbefalingen om alvababy før jeg bestilte den ene fra Bæreglede til 150kr og de to fra ebay til 240kr :p ;) menmen, det får så være. Håper bare de funker ;)
Det er ikke mye penger da :) i de funker helt sikkert bra!
 
Det er jo mye bedre for huden, miljøet OG lommeboka (som sagt: om man ikke tar helt av!). Spesielt for gutter er det bra siden tette engangsbleier gjør temperaturen for testiklene for høy :-o

Ja det var det å ikke ta av da ;) er så mange fine! men uansett bedre for huden om ikke annet og det med testiklene har jeg også hørt ;-) lurer på å kjøpe noen og teste på Nathaniel etter hvert. Må se om jeg får med sambo da siden han blir mest hjemme, men han var positiv sist helt til vi kjøpte "feil" bleier og ikke fikk til..simone tåler engangsbleier men merker at de gnager litt på huden av og til selv om de ikke er for små. Pampers holder tett og lekker aldri mens libero lekker..på barna til ei veninne er det omvendt..litt rart, men sikkert forskjell på formene til barna eller noe..
 
Ja det var det å ikke ta av da ;) er så mange fine! men uansett bedre for huden om ikke annet og det med testiklene har jeg også hørt ;-) lurer på å kjøpe noen og teste på Nathaniel etter hvert. Må se om jeg får med sambo da siden han blir mest hjemme, men han var positiv sist helt til vi kjøpte "feil" bleier og ikke fikk til..simone tåler engangsbleier men merker at de gnager litt på huden av og til selv om de ikke er for små. Pampers holder tett og lekker aldri mens libero lekker..på barna til ei veninne er det omvendt..litt rart, men sikkert forskjell på formene til barna eller noe..
Vi har heller aldri vært plaget med sår stump, brukte først Libero i starten men plutselig gikk vi over til Pampers da Liberonga røde merker på lårene og Up&Go fra Libero bare lekker ;)

Nå får vi testa treningstruser i tøy da, er veldig spent på de :D
 
Barne-tvkos med druer og annanas i koppen :)
Vis vedlegget 48164

Søta <3 ananas har ikke vi prøvd..det må vi :) kan de spise kiwi og alt mulig? Mener å ha hørt noe om allergier, men kan de egentlig få allergi som de ikke allerede har liggende i kroppen?
 
Søta <3 ananas har ikke vi prøvd..det må vi :) kan de spise kiwi og alt mulig? Mener å ha hørt noe om allergier, men kan de egentlig få allergi som de ikke allerede har liggende i kroppen?
Ja, det er veldig vanlig at barn får utslett rundt munnen av sitrus. Selv er jeg veldig allergisk mot kiwi, kan ikke ta i skallet engang, men Hermine fikk smake litt kiwi hos besteforeldrene og det gikk helt fint :) Jeg er helt hekta på hermetisk ananas, og spiser gjerne en hel boks om dagen. Da får Hermine juicen på kopp og noen biter i ei skål og det digger hun :D
 
Søta <3 ananas har ikke vi prøvd..det må vi :) kan de spise kiwi og alt mulig? Mener å ha hørt noe om allergier, men kan de egentlig få allergi som de ikke allerede har liggende i kroppen?
Forresten, enten så er hun allergisk eller så er hun det ikke, det vil dere ikke vite før dere har prøvd :p ;) Reagerer hun på appelsin og klementin?
 
Mannen ble litt muggen da jeg begynte å snakke så varmt om alle de kule, og billige, tøybleiene jeg fant på alvababy :eek: :p
Mannen er begeistret helt til det kommer en bæsjebleie :p lillebror sluttet jo å gjøre ting på potte :-o
 
Oi, stakkars M :eek: God bedring til dere alle! :)
Får håpe astmamedisin gir dere bedre nattesøvn,det gjorde det her iallfall ;)

Takk:) Fikk testa N for UVI før hu la seg, og den var dessverre positiv! Møkk.. Blir legen på mandag og, da!
Jeg synes det funka med omtrent en gang han fikk Ventoline, men han har vondt i halsen i tillegg og han våkner da også!
Hvordan er formen til Hermine?:)
 
Mannen er begeistret helt til det kommer en bæsjebleie :p lillebror sluttet jo å gjøre ting på potte :-o
Hahaha, mannfolk! :p Bruker dere rispapir eller lignende?
NÅ er det jo ikke noe problem med tøybleier på Hermine, hun gjør jo sjeldent nr 2 i bleia ;)
 
Oi, stakkars M :eek: God bedring til dere alle! :)
Får håpe astmamedisin gir dere bedre nattesøvn,det gjorde det her iallfall ;)

Takk:) Fikk testa N for UVI før hu la seg, og den var dessverre positiv! Møkk.. Blir legen på mandag og, da!
Jeg synes det funka med omtrent en gang han fikk Ventoline, men han har vondt i halsen i tillegg og han våkner da også!
Hvordan er formen til Hermine?:)
 
Takk:) Fikk testa N for UVI før hu la seg, og den var dessverre positiv! Møkk.. Blir legen på mandag og, da!
Jeg synes det funka med omtrent en gang han fikk Ventoline, men han har vondt i halsen i tillegg og han våkner da også!
Hvordan er formen til Hermine?:)
Flutide tar jo noen uker før det funker, så det er bra Ventoline hjelper i mellomtida :)

Hermine er i storform, takk som spør :)

Du får lure i N masse juice i helga, og omså kjøpe tranebærkonsentrat på apoteket og blande i noe godt til henne. Det skal virke vidunderlig mot uvi ;)
 
Back
Topp