Fredag ♡ 24.01

God kveld jenter :)

Fie ha litt feber i dag når eg fekk ho heim, så eg ga ho paracet, og då kom matløstn ;-) vi spist spagetti og pølsa og grønnsaker :)

Eg va og henta dokkesenga i dag :) vaska den og sett den på rommet hennes :) Fie syns det va stor stas å sett oppi senga i lamme dokka :)

Og eg hold på å strekk min første sokk.
ajy7y4a3.jpg


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1390596385830.jpg
    1390596385830.jpg
    40,3 KB · Visninger: 7
Vi har kjørt på med tranebærjuice og tørka tranebær, men har ikke hørt om tranebærkonsentrat før:) Takk for tipset, vennen:)
Koselig og høre hvordan det går med deres små og da;)<3 Ville gjerne skravla mer, men BV er kjempetreigt hos meg:(:(:(:( Bare meg som har det problemet?
De er noen tranebærdråper som visstnok skal virke nesten bedre enn anitbiotika mot uvi ;)
 
Neineinei, stakkars små! Dobbel uflaks! :(

God bedring! Håper du har fått tak i flytende ibux, for det hjelper godt mot øreverk!
Tusen takk :)
Har ikke det.. Skal se på apoteket her i Sverige i morgen....
Man kan vel fortsatt ta ibux/paracet med antibiotika håper jeg :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Tusen takk :)
Har ikke det.. Skal se på apoteket her i Sverige i morgen....
Man kan vel fortsatt ta ibux/paracet med antibiotika håper jeg :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Klart man kan! Fikk det tilogmed anbefalt av legen vår å kombinere ibux og antibiotika ;) Bare spør etter ibuprofen til småbarn, så får du det riktige virkestoffet men med det svenske navnet ;)
 
Har ikke somla oss til rispapir før nå. Burde jo det pga den heller løse magen til Lillebror :-o
Men vi har dusjen nærme doen, så jeg bare spyler bleien før jeg legger den i Våtposene
Jeg kjøpte en rull med 100 ark, tenkte det kunne være kjekt å ha i starten mens det ennå er em viss fare for bæsj i trusa :p
 
Takk :)
Rødvinsglasset så herlig ut btw ;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Ooh, it was!! :) Veldig godt med rødvin til mat, syns jeg.

Sover barna dine godt?
Trasig at begge ble så dårlig.:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi kom akkurat hjem fra legevakten...
Mina har 39,2 i feber,selv etter paracet. Hadde øye og ørebetenelse. Starter med antibiotika og øyedråper i morgen.
Wael har 39,6 i feber og har fått streptokokker og ørebetenelse :(

Mina hadde cpr på 26 og Wael 58!!! Høyt!
Nå er de lagt,og vi andre skal spille yatzy.. sliten mor idag :oops::rolleyes:

Har ikke fått lest gjennom det dere har skrevet...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Jeg må bare si at 58 i crp ikke er særlig høyt. Så det går nok fort over med antibiotika :) god bedring til begge de små!


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
 
Jeg kjøpte en rull med 100 ark, tenkte det kunne være kjekt å ha i starten mens det ennå er em viss fare for bæsj i trusa :p
Ja vi har begynt å bruke det akkurat. Ikke hatt mer enn 1 bæsjebleie siden vi begynte med det, så jeg har ikke god erfaring riktig enda. Men det fungerte bra den ene gangen.
Grunnen til at vi ikke har brukt det før er at jeg synes det virket så hardt. Men det kjennes greit ut, altså. Det er jo veldig tynt. Om han bare har tisset går rispapiret i våtposen sammen med bleien, jeg fikk tips om at de kan vaskes og brukes til de blir fillete (så unngår vi altfor mye søppel, som jo er en av grunnene for at vi bruker tøybleier!)
 
Jeg må bare si at 58 i crp ikke er særlig høyt. Så det går nok fort over med antibiotika :) god bedring til begge de små!


Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Jeg er klar over at det ikke er veldig høyt ;) men,er infeksjon... Vanlig ligger jo på under 10, så høyt nok ;)
Takk :)


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
 
Ooh, it was!! :) Veldig godt med rødvin til mat, syns jeg.

Sover barna dine godt?
Trasig at begge ble så dårlig.:(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk,de sov ok.
Mina våknet en del ganger,og sov til 8.30... 39,5 i dag,så høyere feber :(
Wael sov helt til 7... Jooohooo :)

Jenny da? :)


Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.
 
Ja vi har begynt å bruke det akkurat. Ikke hatt mer enn 1 bæsjebleie siden vi begynte med det, så jeg har ikke god erfaring riktig enda. Men det fungerte bra den ene gangen.
Grunnen til at vi ikke har brukt det før er at jeg synes det virket så hardt. Men det kjennes greit ut, altså. Det er jo veldig tynt. Om han bare har tisset går rispapiret i våtposen sammen med bleien, jeg fikk tips om at de kan vaskes og brukes til de blir fillete (så unngår vi altfor mye søppel, som jo er en av grunnene for at vi bruker tøybleier!)
Jeg trodde det papiret ble nedbrutt av vann, siden man skal kunne skylle det ned i do :confused:
Vasker du bleiene i våtposen?
 
Jeg trodde det papiret ble nedbrutt av vann, siden man skal kunne skylle det ned i do :confused:
Vasker du bleiene i våtposen?
Jo, man kaster det i do. Men så vidt jeg har skjønt er det ikke lurt om man f.eks bor i gammelt hus med gamle rør, da de er litt seigere enn dopapir. Men her er alt nytt de ;) Men jeg er for gjenbruk om de likevel kan vaskes om de bare er tisset på!
Vasker de ikke i våtposen nei. Jeg vrenger våtposen inn i maskinen, med bleier, kluter og rispapir som har havnet oppi der, og posen selvsagt. Så kjører jeg først en kaldskylling (den tar ca 20 minutter på vår maskin), for å få ut rester, for deretter å kjøre et vanlig 60- graders program (drøye to timer på vår maskin). Ikke mye vaskemiddel, og gjerne en kork med eddik. Trykker på knapp for ekstra vann/ ekstra skylling om de har stått en stund før de vaskes, eller om maskinen blir veldig full. Om det ikke er så mange bleier putter jeg gjerne i noen ekstra håndklær og kluter etter at bleiene er skyldt.
 
Back
Topp