Fredag ♡ 24.01

Vi har heller aldri vært plaget med sår stump, brukte først Libero i starten men plutselig gikk vi over til Pampers da Liberonga røde merker på lårene og Up&Go fra Libero bare lekker ;)

Nå får vi testa treningstruser i tøy da, er veldig spent på de :D

Jeg er spent på hvordan det går med treningstrusene! Her føler vi ikke at pottetrening er vits ennå for hun har ikke tid å sitte i ro, og så må vi ta det når vi har tid å lage en rutine på det :) men kommer til å prøve slike truser når den tid kommer om dere syns de er bra :)
 
Flutide tar jo noen uker før det funker, så det er bra Ventoline hjelper i mellomtida :)

Hermine er i storform, takk som spør :)

Du får lure i N masse juice i helga, og omså kjøpe tranebærkonsentrat på apoteket og blande i noe godt til henne. Det skal virke vidunderlig mot uvi ;)

Vi har kjørt på med tranebærjuice og tørka tranebær, men har ikke hørt om tranebærkonsentrat før:) Takk for tipset, vennen:)
Koselig og høre hvordan det går med deres små og da;)<3 Ville gjerne skravla mer, men BV er kjempetreigt hos meg:(:(:(:( Bare meg som har det problemet?
 
Ja, det er veldig vanlig at barn får utslett rundt munnen av sitrus. Selv er jeg veldig allergisk mot kiwi, kan ikke ta i skallet engang, men Hermine fikk smake litt kiwi hos besteforeldrene og det gikk helt fint :) Jeg er helt hekta på hermetisk ananas, og spiser gjerne en hel boks om dagen. Da får Hermine juicen på kopp og noen biter i ei skål og det digger hun :D

Aha ;) da hadde jeg hørt noe om det ja ;) vi får heller teste forsiktig da..ananas er veldig godt da! Friskt :) lurt å gi juicen i kopp!
 
Middag idag da jenter? Her ble det skinkeomelett og dagsferskt grytebrød, hadde allerede spist opp det fra i går :cool: Hermine spiste masse, så omelett er tydelig godkjent! :D
Vis vedlegget 48162

ÅÅÅÅÅH, det så godt ut:D Teaser;):p
Vi skal ha fredagstaco, seff^^;)
 
Forresten, enten så er hun allergisk eller så er hun det ikke, det vil dere ikke vite før dere har prøvd :p ;) Reagerer hun på appelsin og klementin?

Appelsin og klementin går ned på høykant og ingen utslett eller noe annet ubehag :) så da går sikkert kiwi fint..jeg elsker kiwi! :)
 
Hahaha, mannfolk! :p Bruker dere rispapir eller lignende?
NÅ er det jo ikke noe problem med tøybleier på Hermine, hun gjør jo sjeldent nr 2 i bleia ;)
Har ikke somla oss til rispapir før nå. Burde jo det pga den heller løse magen til Lillebror :-o
Men vi har dusjen nærme doen, så jeg bare spyler bleien før jeg legger den i Våtposene
 
Vi kom akkurat hjem fra legevakten...
Mina har 39,2 i feber,selv etter paracet. Hadde øye og ørebetenelse. Starter med antibiotika og øyedråper i morgen.
Wael har 39,6 i feber og har fått streptokokker og ørebetenelse :(

Mina hadde cpr på 26 og Wael 58!!! Høyt!
Nå er de lagt,og vi andre skal spille yatzy.. sliten mor idag :oops::rolleyes:

Har ikke fått lest gjennom det dere har skrevet...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Vi kom akkurat hjem fra legevakten...
Mina har 39,2 i feber,selv etter paracet. Hadde øye og ørebetenelse. Starter med antibiotika og øyedråper i morgen.
Wael har 39,6 i feber og har fått streptokokker og ørebetenelse og elveblest :(

Mina hadde cpr på 26 og Wael 58!!! Høyt!
Nå er de lagt,og vi andre skal spille yatzy.. sliten mor idag :oops::rolleyes:

Har ikke fått lest gjennom det dere har skrevet...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡


Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Vi kom akkurat hjem fra legevakten...
Mina har 39,2 i feber,selv etter paracet. Hadde øye og ørebetenelse. Starter med antibiotika og øyedråper i morgen.
Wael har 39,6 i feber og har fått streptokokker og ørebetenelse :(

Mina hadde cpr på 26 og Wael 58!!! Høyt!
Nå er de lagt,og vi andre skal spille yatzy.. sliten mor idag :oops::rolleyes:

Har ikke fått lest gjennom det dere har skrevet...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Oida! Godt at dere tok dere en tur til legen da..Masse god bedring til dine små.♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi kom akkurat hjem fra legevakten...
Mina har 39,2 i feber,selv etter paracet. Hadde øye og ørebetenelse. Starter med antibiotika og øyedråper i morgen.
Wael har 39,6 i feber og har fått streptokokker og ørebetenelse :(

Mina hadde cpr på 26 og Wael 58!!! Høyt!
Nå er de lagt,og vi andre skal spille yatzy.. sliten mor idag :oops::rolleyes:

Har ikke fått lest gjennom det dere har skrevet...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Huff da, masse god bedring til dine små.
 
Her ble det taco til middag også gitt, spist meg fordærvet:cool::D
 
God kveld!
Her er det biffsnadder (indrefilet av hjort), fløtegratinerte poteter og rødvin på gang. Grønnsakene glemte vi, så da får vi kompensere med en ekstra slurk med vin.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God bedring til Mina og Wael! Stakkars små :(
 
Vi kom akkurat hjem fra legevakten...
Mina har 39,2 i feber,selv etter paracet. Hadde øye og ørebetenelse. Starter med antibiotika og øyedråper i morgen.
Wael har 39,6 i feber og har fått streptokokker og ørebetenelse :(

Mina hadde cpr på 26 og Wael 58!!! Høyt!
Nå er de lagt,og vi andre skal spille yatzy.. sliten mor idag :oops::rolleyes:

Har ikke fått lest gjennom det dere har skrevet...
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Neineinei, stakkars små! Dobbel uflaks! :(

God bedring! Håper du har fått tak i flytende ibux, for det hjelper godt mot øreverk!
 
Gud så søt <3
Eg trur ho og Fie e omtrent like "stor", eller like små ;-) ser sånn ut :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hehe, ja, hun er ei nett jente, var 80cm og 10.2 kg ved 15 måneder ;)
 
Back
Topp