Fredag ♡ 24.01

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, jenter.:)
Vi har hatt ei fin natt. Jenny sutra litt 03.30, men sovna igjen av seg selv og sov videre til 06. Da dro vi oss litt i storsenga sammen og skrudde på lysene 06.30.:)
Nå har vi spist, tent opp i ovnen,sendt pappaen på jobbn og sett på Muldvarpen ♡. Jenny skal snart bort til dagmamma og jeg skal på forelesning.:)

Hva skal dere i dag da?
 
God morgen :)

Så bra at dåkk ha hatt ei fin natt :)

Det ha vi og hatt :) Fie fekk paracet i 00.30 tia, også søv ho tell 07 :)

Fie e kjørt i barnehagen, og eg ska søv litt på sofaen, seinar ska eg på besøk tell ei vennina :) også tenkt eg at eg sku fær å hent bordet og dukkesenga eg hadd når eg va lita :) som eg tenkt at Fie sku få ha på romme sett :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
God morgen!
Helt grei natt her. Men Lillebror ble forbannet da han ikke fikk det han ville lø 23 :p Men etter det holdt han til kl 3 og så til rundt 6 igjen, om jeg ikke husker helt feil. Så våknet jeg inne hos guttene kl 7.30, jeg sovnet visst der :p
Nå har vi spist frokost og satt brøddeig. Vi får besøk fra Isfjorden i kveld, de skal videre til Oslo og overnatter her for å få en litt roligere reise. Så da blir det ferskt brød på gjengen i morgen :D
Plandag i bhg, så begge guttene er hjemme. Jeg er litt sånn tett og vondt i hodet i dag, men det går vel over.
En rolig dag her, med andre ord.
Skulle gjerne tatt dem med ut en tur også, men jeg orker ikke enda, så det blir nok etter sovingen til Lillebror!

Ha en fin dag :D
 
God morgen :)

Så bra at dåkk ha hatt ei fin natt :)

Det ha vi og hatt :) Fie fekk paracet i 00.30 tia, også søv ho tell 07 :)

Fie e kjørt i barnehagen, og eg ska søv litt på sofaen, seinar ska eg på besøk tell ei vennina :) også tenkt eg at eg sku fær å hent bordet og dukkesenga eg hadd når eg va lita :) som eg tenkt at Fie sku få ha på romme sett :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Så koselig å bruke dukkemøblene du hadde selv :D
 
Akkurat nå er det veldig idyllisk her.
T leser bok og hører på Kaptein Sabeltannlydbok (menn KAN multitaske! Han dansker faktisk også!)
Lillebror leker med Little People politibilen (bråkete, men moro!), og biter meg litt i tåa innimellom.
Det er sikkert fordi jeg drikker kaffe og sitter med MAC-en på fanget, så han må bare ha litt oppmerksomhet innimellom :p
 
Så koselig å bruke dukkemøblene du hadde selv :D


Ja :) e artig :) ha vurdert å mal de hvit, de e Trehvit, får sjå etter kvart :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ja :) e artig :) ha vurdert å mal de hvit, de e Trehvit, får sjå etter kvart :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Koselig å pusse det opp litt da. Sjarmen beholdes jo uansett :D
 
Koselig å pusse det opp litt da. Sjarmen beholdes jo uansett :D

Ja :) får sjå om eg jær den uka ho ska va tell pappaen sin.

Eller så får de va sånn som de e ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hellu!
Jeg er ikke kommet lengre enn hit
ImageUploadedByBV Forum1390552441.126379.jpg
:p

Hermine spiste ei hel brødskive med salami til prefrokost før barnehagen, men måtte likevel få med matpakke og spise sammen med barna der ;) SÅ fornøyd med å få "noggi" (yoghurt) med seg sånn som omtrent alle de andre barna har :)

Jeg er fortsatt i dårlig form, og mannen er ute på reise, så skal hvile meg idag slik at jeg er i form til å hente snuppa i bhg senere! Hadde håper jeg skulle komme i gang med å skrive ned intervjuet jeg har gjort, men ser dårlig ut altså.
 
Hellu!
Jeg er ikke kommet lengre enn hit
Vis vedlegget 48122
:p

Hermine spiste ei hel brødskive med salami til prefrokost før barnehagen, men måtte likevel få med matpakke og spise sammen med barna der ;) SÅ fornøyd med å få "noggi" (yoghurt) med seg sånn som omtrent alle de andre barna har :)

Jeg er fortsatt i dårlig form, og mannen er ute på reise, så skal hvile meg idag slik at jeg er i form til å hente snuppa i bhg senere! Hadde håper jeg skulle komme i gang med å skrive ned intervjuet jeg har gjort, men ser dårlig ut altså.
Da tar du helgen på å bli helt bra igjen, så blir du mye mer effektiv til uka :D
 
Da tar du helgen på å bli helt bra igjen, så blir du mye mer effektiv til uka :D
ja, det nytter ikke å presse seg, da øker bare spenningene og så baller det på seg! ;)
 
Søs har mistet en liten spire for tredje gang på et år nå :( Hva kan man gjøre? Ekstra kjipt når de er så langt unna.
 
Søs har mistet en liten spire for tredje gang på et år nå :( Hva kan man gjøre? Ekstra kjipt når de er så langt unna.
Uff, så trist :(
Da regner jeg med de får ekstra oppfølging ved neste graviditet!
Vanskelig å vite hva man skal si og gjøre. Men jeg tenker at det er viktig å vise at man er tilgjengelig for å prate, og heller si at man ikke vet helt hvordan man skal te seg...
 
Søs har mistet en liten spire for tredje gang på et år nå :( Hva kan man gjøre? Ekstra kjipt når de er så langt unna.


Jeg har det samme med bestevennina mi. Vi fant ut at vi var gravide samme uka, jeg er snart gullgått og hun har mistet tre ganger siden i sommer :( Føler ho trekker seg unna meg og det er så sårt. Skjønner det er vondt for henne å se at alt går bra med meg, men savner venninna mi. Føler at jeg bare er dum som prøver Være støttende og positiv når det skjer gang på gang, og her går jeg og har en frisk og voksende baby i magen..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Uff, så trist :(
Da regner jeg med de får ekstra oppfølging ved neste graviditet!
Vanskelig å vite hva man skal si og gjøre. Men jeg tenker at det er viktig å vise at man er tilgjengelig for å prate, og heller si at man ikke vet helt hvordan man skal te seg...
ja, hun skulle be om utredning nå for å se om det er en spesiell årsak til abortene. Hun er jo ikke spesielt gammel, 34, så det skal ikke være årsaken. De har jo ei jente fra før, så de kan jo lage levedyktige barn også.
 
ja, hun skulle be om utredning nå for å se om det er en spesiell årsak til abortene. Hun er jo ikke spesielt gammel, 34, så det skal ikke være årsaken. De har jo ei jente fra før, så de kan jo lage levedyktige barn også.
Truende abort heter det vel når det skjer så mange ganger. Man kan få medisiner fra befruktningen som gjør forholdene bedre for babyen å holde seg på plass. Hvor lang kom hun?
 
Jeg har det samme med bestevennina mi. Vi fant ut at vi var gravide samme uka, jeg er snart gullgått og hun har mistet tre ganger siden i sommer :( Føler ho trekker seg unna meg og det er så sårt. Skjønner det er vondt for henne å se at alt går bra med meg, men savner venninna mi. Føler at jeg bare er dum som prøver Være støttende og positiv når det skjer gang på gang, og her går jeg og har en frisk og voksende baby i magen..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
det er ikke lett nei, å være i en slik situasjon, for noen av partene. På et punkt blir det nok vanskelig for den som mister å glede seg på andres vegne, fordi man er så nedstemt av sine egne tap.
 
Truende abort heter det vel når det skjer så mange ganger. Man kan få medisiner fra befruktningen som gjør forholdene bedre for babyen å holde seg på plass. Hvor lang kom hun?
To ganger ble det bare til uke 5, sist gang var det ma i uke 12 hvor forsteret hadde stoppet opp i uke 8.
Vet hun har hatt en muskelknute i livmoren, det kan kanskje også ha en innvirkning...?
 
To ganger ble det bare til uke 5, sist gang var det ma i uke 12 hvor forsteret hadde stoppet opp i uke 8.
Vet hun har hatt en muskelknute i livmoren, det kan kanskje også ha en innvirkning...?
Det er mulig. Burde få det sjekket hvertfall..
 
Det er mulig. Burde få det sjekket hvertfall..
Absolutt! Får bare håpe at det ikke er en spesiell årsak for at det blir slik. Den andre søsteren min hadde også 3 aborter før hun fikk sin første, men så fikk hun til gjengjeld to gutter på ett år etterpå ;)
 
Back
Topp