Fredag ♡ 24.01

Søs har mistet en liten spire for tredje gang på et år nå :( Hva kan man gjøre? Ekstra kjipt når de er så langt unna.
Så trist :(
Håper hun får den hjelpen man har rett på. Hvis man mister 3 ganger på rad..
God bedring til deg også :)


Her er det nok en gang vært en DRITTNATT!!
Klaging fra meg.... er så sliten av dårlige netter nå... Mina hadde 39,2 i feber kl 6,og masse puss i øynene... Stakkars.
Wael er bedre heldigvis..
Søsteren min på 12 år,har kraftig halsbetenelse,så hun har nesten ikke sovet på 3 dager.... mange oppvåkninger.. mildt sagt :eek::confused::confused:

I Sverige snør det masse.. brrr....
Vi skal ha hjemmelaget Italiensk pizza idag :)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Så trist :(
Håper hun får den hjelpen man har rett på. Hvis man mister 3 ganger på rad..
God bedring til deg også :)


Her er det nok en gang vært en DRITTNATT!!
Klaging fra meg.... er så sliten av dårlige netter nå... Mina hadde 39,2 i feber kl 6,og masse puss i øynene... Stakkars.
Wael er bedre heldigvis..
Søsteren min på 12 år,har kraftig halsbetenelse,så hun har nesten ikke sovet på 3 dager.... mange oppvåkninger.. mildt sagt :eek::confused::confused:

I Sverige snør det masse.. brrr....
Vi skal ha hjemmelaget Italiensk pizza idag :)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
huff, er det ikke den ene så er det den andre! Bra du er sammen med familie iallfall, så kanskje du kan stjele deg til en hvil mens noen ser etter barna? ;)
god bedring til Minamor!
 
God morgen!
Helt grei natt her. Men Lillebror ble forbannet da han ikke fikk det han ville lø 23 :p Men etter det holdt han til kl 3 og så til rundt 6 igjen, om jeg ikke husker helt feil. Så våknet jeg inne hos guttene kl 7.30, jeg sovnet visst der :p
Nå har vi spist frokost og satt brøddeig. Vi får besøk fra Isfjorden i kveld, de skal videre til Oslo og overnatter her for å få en litt roligere reise. Så da blir det ferskt brød på gjengen i morgen :D
Plandag i bhg, så begge guttene er hjemme. Jeg er litt sånn tett og vondt i hodet i dag, men det går vel over.
En rolig dag her, med andre ord.
Skulle gjerne tatt dem med ut en tur også, men jeg orker ikke enda, så det blir nok etter sovingen til Lillebror!

Ha en fin dag :D
Oi, så heldige isfjordinga! Dæ bli sekkert glad fær ferskt grytebrød.:D

Håper guttene fortsetter med multitasking litt til slik at hodet til mammaen får gått seg til litt.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
God morgen!
Helt grei natt her. Men Lillebror ble forbannet da han ikke fikk det han ville lø 23 :p Men etter det holdt han til kl 3 og så til rundt 6 igjen, om jeg ikke husker helt feil. Så våknet jeg inne hos guttene kl 7.30, jeg sovnet visst der :p
Nå har vi spist frokost og satt brøddeig. Vi får besøk fra Isfjorden i kveld, de skal videre til Oslo og overnatter her for å få en litt roligere reise. Så da blir det ferskt brød på gjengen i morgen :D
Plandag i bhg, så begge guttene er hjemme. Jeg er litt sånn tett og vondt i hodet i dag, men det går vel over.
En rolig dag her, med andre ord.
Skulle gjerne tatt dem med ut en tur også, men jeg orker ikke enda, så det blir nok etter sovingen til Lillebror!

Ha en fin dag :D
Har du kjøpt noe tøybleier på ebay?
 
De er nok supre! :D
Og omtrent samme pris som et par tøybleier om det trengs på natt en stund ;)
jeg sitter og ser på noen liknende i bambus på Ebay...men med porto ble det ikke mye billigere :p Leste at man burde ha 6 stykker :eek: Så det blir jo litt dyrt da :p ;)
Men har bestilt to billige fra Kina, så får vi se hvordan de er i forhold til de "dyre" :)

...hvilken str bør jeg ta til Hermine tror du? S er til 12 kg, og M er fra 11.5...tenker hun er ca 10.5kg nå...
 
...etter et kjapt ebaysøk på cloth diapers ble jeg helt himmelfallen over hvor mye kule mønstre og farger det finnes :D ...nesten så jeg skal snikinnføre det på neste mann, uten at mannen blir konsulert ;) :p

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1311.R1.TR11.TRC1.A0.Xcloth&_nkw=cloth diapers&_sacat=0&_from=R40
Du bürde beginne nå, så får du brukt de igjen til neste ;)
Usikker på størrelsene, bleiene er så forskjellig… Mulig det går bra med en som er litt for stor, men den kan også bli for løs rundt lårene.
 
Du bürde beginne nå, så får du brukt de igjen til neste ;)
Usikker på størrelsene, bleiene er så forskjellig… Mulig det går bra med en som er litt for stor, men den kan også bli for løs rundt lårene.
jeg turte bare å kjøpe en, i str S, så får vi heller prøvd og eventuelt bestilt flere ;) Hun er jo ganske tynn i lårene, og blir nok ikke 12 kg helt med det første ;) :p

og så bestilte jeg to av disse:

http://www.ebay.com/itm/Bamboo-Cott...d=100033&prg=1011&rk=3&rkt=4&sd=170935552862&

Det var iallfalll gode anmeldelser av dem ;)
 
God morgen, jenter.:)
Vi har hatt ei fin natt. Jenny sutra litt 03.30, men sovna igjen av seg selv og sov videre til 06. Da dro vi oss litt i storsenga sammen og skrudde på lysene 06.30.:)
Nå har vi spist, tent opp i ovnen,sendt pappaen på jobbn og sett på Muldvarpen ♡. Jenny skal snart bort til dagmamma og jeg skal på forelesning.:)

Hva skal dere i dag da?

Deilig at hun sov videre, virker som dere fikk en tidlig og fin start på dagen:)
 
De jeg kjøpte på ebay var forresten ikke noe bra.
Se på alvababy! Billig og kjempebra!
jeg bestilte to treningstruser fra Kina, men de kosta bare 18kr per stk så er ikke krise om de er dårlige ;) :p

ÅO MÆN det var mye billig og stilig på Alvababy :eek: ...dette blir dyrt :p Men de har treningstruser der også! :D
 
God morgen!
Helt grei natt her. Men Lillebror ble forbannet da han ikke fikk det han ville lø 23 :p Men etter det holdt han til kl 3 og så til rundt 6 igjen, om jeg ikke husker helt feil. Så våknet jeg inne hos guttene kl 7.30, jeg sovnet visst der :p
Nå har vi spist frokost og satt brøddeig. Vi får besøk fra Isfjorden i kveld, de skal videre til Oslo og overnatter her for å få en litt roligere reise. Så da blir det ferskt brød på gjengen i morgen :D
Plandag i bhg, så begge guttene er hjemme. Jeg er litt sånn tett og vondt i hodet i dag, men det går vel over.
En rolig dag her, med andre ord.
Skulle gjerne tatt dem med ut en tur også, men jeg orker ikke enda, så det blir nok etter sovingen til Lillebror!

Ha en fin dag :D

Virker som du fikk sovet godt inne hos guttene da, de satte helt sikkert pris på overnattingsgjesten:D
Sover de på samme rom, hvordan gikk det? Vurderer det samme her, vi har tre soverom, men det siste er oppe i . etasje, synes det er litt langt borte enda:)

Håper hodepina gir seg, har hatt det sånn selv noen dager, føles bedre ut i dag heldigvis:)
 
jeg bestilte to treningstruser fra Kina, men de kosta bare 18kr per stk så er ikke krise om de er dårlige ;) :p

ÅO MÆN det var mye billig og stilig på Alvababy :eek: ...dette blir dyrt :p Men de har treningstruser der også! :D
Tenk at det blir mye billigere enn å kjøpe engangs en hel bleieperiode ;)
Spesielt om man handler på Alvababy og ikke kjøper altfor mange bare fordi de er fine :p :)
 
Hellu!
Jeg er ikke kommet lengre enn hit
Vis vedlegget 48122
:p

Hermine spiste ei hel brødskive med salami til prefrokost før barnehagen, men måtte likevel få med matpakke og spise sammen med barna der ;) SÅ fornøyd med å få "noggi" (yoghurt) med seg sånn som omtrent alle de andre barna har :)

Jeg er fortsatt i dårlig form, og mannen er ute på reise, så skal hvile meg idag slik at jeg er i form til å hente snuppa i bhg senere! Hadde håper jeg skulle komme i gang med å skrive ned intervjuet jeg har gjort, men ser dårlig ut altså.

Håper du får hvilt deg godt i dag, av og til må man bare prioritere seg selv:)
 
Virker som du fikk sovet godt inne hos guttene da, de satte helt sikkert pris på overnattingsgjesten:D
Sover de på samme rom, hvordan gikk det? Vurderer det samme her, vi har tre soverom, men det siste er oppe i . etasje, synes det er litt langt borte enda:)

Håper hodepina gir seg, har hatt det sånn selv noen dager, føles bedre ut i dag heldigvis:)
Ja de har delt rom en liten stund nå. Det er en familiekøye der nede, og T sover i overkøyen (som regel). Sprinkelsengen til Lillebror står ved siden av underkøyen, perfekt om jeg må ligge der for å roe han ned. Jeg har jo omntrent bodd der i 1,5 uke, og jeg savner senga mi :p
Men det fungerer jo, slik det er nå med urolige netter. T sover gjennom ALT, selvom Lillebror er kjempesur :p
 
Søs har mistet en liten spire for tredje gang på et år nå :( Hva kan man gjøre? Ekstra kjipt når de er så langt unna.

Huff da, det var skikkelig trist for dem. Er enig med Fru H, det viktigste er at man er der hvis hun trenger å prate. Håper fjerde forsøk sitter.
 
jeg turte bare å kjøpe en, i str S, så får vi heller prøvd og eventuelt bestilt flere ;) Hun er jo ganske tynn i lårene, og blir nok ikke 12 kg helt med det første ;) :p

og så bestilte jeg to av disse:

http://www.ebay.com/itm/Bamboo-Cotton-Training-Pants-Potty-Learning-New-baby-Toddler-Boy-Girl/121167359188?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid=111000&algo=REC.CURRENT&ao=1&asc=27&meid=4341102965272065017&pid=100033&prg=1011&rk=3&rkt=4&sd=170935552862&

Det var iallfalll gode anmeldelser av dem ;)
Anbefaler bleiene i bambus og med bambusinnlegg! De er mye bedre for huden og suger mye bedre!
Og to knapperader!
http://www.alvababy.com/index.php?main_page=product_info&cPath=82_113_9&products_id=1038
 
Ja de har delt rom en liten stund nå. Det er en familiekøye der nede, og T sover i overkøyen (som regel). Sprinkelsengen til Lillebror står ved siden av underkøyen, perfekt om jeg må ligge der for å roe han ned. Jeg har jo omntrent bodd der i 1,5 uke, og jeg savner senga mi :p
Men det fungerer jo, slik det er nå med urolige netter. T sover gjennom ALT, selvom Lillebror er kjempesur :p

Kjekt at storebror har godt sovehjerte:) Veldig praltisk med den køyesenga da, når man må tilbringe mye tid der. Håper du får komme tilbake til senga di snart, skjønner du savner den:)
 
Back
Topp