Haha! Neeeei, han bare utsetter til min store frustrasjon.. Men, i dag!!Fikk dere tatt testen på mandag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Neeeei, han bare utsetter til min store frustrasjon.. Men, i dag!!Fikk dere tatt testen på mandag?
Jaaa, tenk om vi kunne bytta! Jeg er så for termin på Julaften eller NyttårsaftenJa vi kan gjerne bytte, altså!Jeg tror jeg evt. får termin 28.12. så det er jo midt i blinken for deg som vil ha julebaby
Unner deg også å bli gravid først, siden det drøyer for dere. Jeg har fortsatt tid
![]()
Dette er jeg også så spent på! Han må få tatt og tilfredsstilt nysgjerrigheten til alle her inne!!Haha! Neeeei, han bare utsetter til min store frustrasjon.. Men, i dag!!
Haha! Neeeei, han bare utsetter til min store frustrasjon.. Men, i dag!!
Dette er jeg også så spent på! Han må få tatt og tilfredsstilt nysgjerrigheten til alle her inne!!![]()
![]()
Er det selv jeg, og syntes det er litt artig med vitenskap.. Jeg er så gira, men det er tydeligvis ikke han lenger.. Så får de hva som skjer.. Syntes det er irriterende at han bare utsetter sånn herEr spent på resultatet![]()
Ja, mas på ham, vi vil jo ha oppdateringEr det selv jeg, og syntes det er litt artig med vitenskap.. Jeg er så gira, men det er tydeligvis ikke han lenger.. Så får de hva som skjer.. Syntes det er irriterende at han bare utsetter sånn herHan sa etterpå, så får se da.. Skal maaaase helt til han tar den nå
Masser være en et lokomotivJa, mas på ham, vi vil jo ha oppdatering![]()
Hva er det med disse mannfolkene?!?Er det selv jeg, og syntes det er litt artig med vitenskap.. Jeg er så gira, men det er tydeligvis ikke han lenger.. Så får de hva som skjer.. Syntes det er irriterende at han bare utsetter sånn herHan sa etterpå, så får se da.. Skal maaaase helt til han tar den nå
Er det selv jeg, og syntes det er litt artig med vitenskap.. Jeg er så gira, men det er tydeligvis ikke han lenger.. Så får de hva som skjer.. Syntes det er irriterende at han bare utsetter sånn herHan sa etterpå, så får se da.. Skal maaaase helt til han tar den nå
Rart. Min piper når jeg starter den og når den er ferdig, lyset slukker ganske fort, men er bare å trykke en gang på knappen så dukker den opp igjen.PP10, CD8:
I dag begynte jeg å Tempe. Vet ikke helt om det var den perfekte temp, sov perfekt fra 23:00 til 02:30, tenkte kanskje jeg burde tatt temp da, men droppa det. Endte med litt halv søvn fra 3:00 til 06:45, våkna av meg selv og skulle ta denne temperaturen.. Kjøpte Babyplan sin, vet ikke om jeg er fornøyd før lyset slo seg av.. Frustrerende siden det er bekmørkt og ikke peip den nå den var ferdig. Så måtte ta den 2-3 ganger.
Er jo første gang så får vel dreisen på det etter hvert..
Uannsett så gleder meg til å få fylt denne Charten for å se hvordan min temp er fremover![]()
Veeeeet… Kroppe er super spennende og det her er jo enda mere spennende syntes jeg! Herregud hvem vil ikke se sædceller som svømmer rundtHva er det med disse mannfolkene?!?
Jeg også syntes det er veldig artig med kropp, hormoner og alt som hører med, mens mannen min syntes det er det ekleste i verden. I tillegg må vi ligge og sprike med beina for x-antall leger, jordmødre osv. mens de klager på å runke i en kopp![]()
Det har mye med manndommen dems og gjøre. Mannen min er veldig på den stoltheten sin. Tror han også er litt skuffet over at jeg ikke har blitt gravid enda, for har jo aldri vært noe problem før.. Men, snart så skjer det. Jeg har troen på en 2026 baby om ikke lenge.Han er nok veldig redd for resultatet, at det ikke monner helt og han kanskje har dårlig sædkvalitet ?Og derfor vegrer seg for å ta den, men er jo lissom ingen vei utenom
![]()
Aha, men da skal jeg sjekke litt på den etterpå. Kan være pga at jeg lå i komaRart. Min piper når jeg starter den og når den er ferdig, lyset slukker ganske fort, men er bare å trykke en gang på knappen så dukker den opp igjen.
Min piper også når jeg starter den og den er ferdig, så mulig du var i komaAha, men da skal jeg sjekke litt på den etterpå. Kan være pga at jeg lå i komaVar så trøtt at jeg ikke hørte den under dyna
Håper det går bedre i morraMin piper også når jeg starter den og den er ferdig, så mulig du var i koma![]()
Ja, koma og godt isolert dyne så du ikke hørte detMin piper også når jeg starter den og den er ferdig, så mulig du var i koma![]()
Haha, må ærlig innrømme at jeg tenkte på deg den gang du sa du sovna med den i..Ja, koma og godt isolert dyne så du ikke hørte det![]()
De høres veldig like utHan der mannen din, altså! Min hadde sikkert vært helt lik hvis jeg kjøpte sånn (selv om han hadde sagt ja). Kan bokstavelig talt ta månedsvis for han å gjøre visse ting! Si til mannen din at de går ut på dato eller free trial på den appen går ut
Spennende med temping, btw! Og er lett for å sovne igjen mens du temper, og ikke høre pipingenJeg temper ofte 2 ganger, i dag viste begge likt, så er fornøyd med det! Men får jeg TR så bestiller jeg BP sitt termometer jeg også. Lys hadde vært veldig fint, jeg bruker lsm FF i light mode til å se hva jeg får
![]()