PP10, CD2…
Da kom den sure Tanta i går kveld og vi går inn i PP 10.
det hadde jeg faktisk aldri trodd skulle skje, men det skjedde..
Jeg har tenkt mye på de siste mnd med prøving og sett litt på eggløsnings testene jeg har hatt VS denne jeg hadde nå sist, så ser jeg at den siste er mye sterkere en de andre jeg har hatt.
Så da begynner jeg å lure på om kroppen har prøvd og slippe egget, men kanskje ikke har fått fullført helt?
Leste at man kan få eggløsnings smerter osv og da kan også kroppen tro at man har hatt eggløsning så syklusen går som Normalt?
Men, det er pga hormon forstyrrelser av feks over vekt som gjøre at man ikke får eggløsning som man skal.. Og jeg tror kanskje det kan ha hendt meg.
For når vi starta så veide jeg 124,4 og ved sist eggløsning nå så var jeg nede i 112,7 og det er en veldig stor forskjell og på denne tiden så har kroppen kommet i sitt rette element igjen?
Eller om det er pga Letrozol?
Uansett så gleder jeg meg veldig til Eggløsning denne PP, for å se hvordan EL testene blir denne PP, om de blir like sterke eller ikke.
Håper virkelig det
Men, i dag kom også EXSeed i posten.
Gleder meg til han skal teste den, gjør det på mandag.
Vi skal også bruke den ene jeg kjøpe på BP bare for å sammenligne, den fra BP måler kun mengden, mens den andre måler litt mere..