Fra 3kløver til 4kløver….Når?

Testene ble bare svakere så det for jeg dro og tok blodprøve. Mye bedre å få svar via det. Testen i dag er helt negativ, så tenker det var en kjemisk. Men, tenker at det som er fint er at da vet jeg at den eneste egglederen min funker. Så da er det ikke noe galt med den. Så da får vi bare håpe det blir baby en av de neste mnd. kommer ikke til å poste en test før tydlig strek og stigning..
Nei nei, det var ikke slik det skulle gå! Men samtidig godt å vite at ting fungerer da, da går det neste gang :Heartred

Nei nei, det var ikke slik det skulle gå! Men samtidig godt å vite at ting fungerer da, da går det neste gang :Heartred
Ja, veldig kjedelig. Men, under prøving så får man mange tanker. Så det at man har en kjemisk så kan man se litt positivt på det med at ting er som det skal. ♥️

Krysser fingrene for neste pp!! Det sies at du er mer fruktbar etter kjemisk, så nå skal den sitte!! ❤️

Krysser fingrene for neste pp!! Det sies at du er mer fruktbar etter kjemisk, så nå skal den sitte!! ❤️
Ja, da håper jeg bare at jeg slipper fra venstre eller at venstre siden sugger opp egget om det slipper fra høyre :Heartred X alt som x kan :smiley-bounce012 Må bare være optimistisk.

PP9, CD29, 15DPO

Venter på den sure blødningen.. Men, er egentlig helt greit for meg at drøyer siden jeg egentlig skal ha eggløsning i påskeferien. Føler at eggløsning i ferie dager bare er stress..
Leste også at det kan ta 3-7 dager før man begynner å blø etter en kjemisk så venter i spenning på hvor lang tid det vil ta.
På PP 10 så har jeg lyst til å tempe samtidig som jeg tar EL tester. Så har lasta ned FF.
Har aldri temper før, men syntes det er veldig spennende med disse grafene. Så blir gøy å se hvordan min blir.

Uansett mens man venter på TR og eggløsning så er jeg i gang med full trening igjen og fasting. Faster ikke sånn ekstremt i DPO land i tilfelle det skulle blitt en graviditet. Nå som det endelig er sommer og deilige dager så er jeg også i hard trening igjen. Løper ikke, men går fort.. etter neste 2 timer så var det digg og komme hjem til en liten enkel lunsj :happy:

Vedlegg

• IMG_4022.jpeg
    IMG_4022.jpeg
    143,8 KB · Visninger: 25
  • IMG_4032.jpeg
    IMG_4032.jpeg
    488,3 KB · Visninger: 25
  • IMG_4033.jpeg
    IMG_4033.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 25
PP9, CD29, 15DPO

Venter på den sure blødningen.. Men, er egentlig helt greit for meg at drøyer siden jeg egentlig skal ha eggløsning i påskeferien. Føler at eggløsning i ferie dager bare er stress..
Leste også at det kan ta 3-7 dager før man begynner å blø etter en kjemisk så venter i spenning på hvor lang tid det vil ta.
På PP 10 så har jeg lyst til å tempe samtidig som jeg tar EL tester. Så har lasta ned FF.
Har aldri temper før, men syntes det er veldig spennende med disse grafene. Så blir gøy å se hvordan min blir.

Uansett mens man venter på TR og eggløsning så er jeg i gang med full trening igjen og fasting. Faster ikke sånn ekstremt i DPO land i tilfelle det skulle blitt en graviditet. Nå som det endelig er sommer og deilige dager så er jeg også i hard trening igjen. Løper ikke, men går fort.. etter neste 2 timer så var det digg og komme hjem til en liten enkel lunsj :happy:
Så god du er! :Heartred

PP10, CD2…

Da kom den sure Tanta i går kveld og vi går inn i PP 10.
det hadde jeg faktisk aldri trodd skulle skje, men det skjedde..
Jeg har tenkt mye på de siste mnd med prøving og sett litt på eggløsnings testene jeg har hatt VS denne jeg hadde nå sist, så ser jeg at den siste er mye sterkere en de andre jeg har hatt.
Så da begynner jeg å lure på om kroppen har prøvd og slippe egget, men kanskje ikke har fått fullført helt?
Leste at man kan få eggløsnings smerter osv og da kan også kroppen tro at man har hatt eggløsning så syklusen går som Normalt?
Men, det er pga hormon forstyrrelser av feks over vekt som gjøre at man ikke får eggløsning som man skal.. Og jeg tror kanskje det kan ha hendt meg.
For når vi starta så veide jeg 124,4 og ved sist eggløsning nå så var jeg nede i 112,7 og det er en veldig stor forskjell og på denne tiden så har kroppen kommet i sitt rette element igjen?
Eller om det er pga Letrozol?
Uansett så gleder jeg meg veldig til Eggløsning denne PP, for å se hvordan EL testene blir denne PP, om de blir like sterke eller ikke.
Håper virkelig det :)

Men, i dag kom også EXSeed i posten.
Gleder meg til han skal teste den, gjør det på mandag.
Vi skal også bruke den ene jeg kjøpe på BP bare for å sammenligne, den fra BP måler kun mengden, mens den andre måler litt mere..

:sign19 :sign17

Vedlegg

• IMG_4072.jpeg
    IMG_4072.jpeg
    844,5 KB · Visninger: 18
  • 52AF9F3F-FC38-4D8A-8ADD-AD116BB156CB.jpeg
    52AF9F3F-FC38-4D8A-8ADD-AD116BB156CB.jpeg
    466,6 KB · Visninger: 19
Da satser vi på bebis i denne PP :love7 :smiley-angelic001:smiley-bounce012 Spennende med sædcelle-testen:sign17:sign19 Den ser jeg fram til update på:happy119 Krysser alt som krysses kan for deg❤️❤️❤️

Last edited:
Har lest at det er sånn det kan fungere når man har en eggleder, krysser fingrene for at det stemmer for deg. :)
Ja, leste det selv og at fruktbarheten kun synker
Ed 30% eller no.. Jeg har faktisk ikke spurt ChatGPT om det her så måtte nå :laughing002

Ja, den venstre egglederen kan fange opp et egg som slippes fra høyre eggstokk, men det er ikke garantert at det skjer hver gang. Dette fenomenet kalles tubal spillover eller transperitoneal egg pickup. Det skjer fordi egglederne ikke er direkte festet til eggstokkene, men beveger seg fritt i bukhulen og kan trekke til seg et egg fra motsatt side.

Hvor stor er sjansen for at det skjer?

Det finnes ikke en eksakt prosentandel, men studier og fertilitetseksperter antyder at sjansen varierer fra person til person og avhenger av flere faktorer:

Hvor nært egglederen kommer eggstokken – hos noen kvinner er egglederne mer fleksible og kan lettere nå over til motsatt side.

Peritoneal væske og strømninger i bukhulen – denne væsken kan hjelpe egget med å bevege seg mot den fungerende egglederen.

Eventuelle sammenvoksninger eller anatomiske forhold – hvis du har arrvev eller sammenvoksninger i bukhulen, kan det påvirke hvor lett egget fanges opp.

Generelt regnes tubal spillover som mulig, men ikke garantert, så sjansen er nok lavere enn 100 %, men høy nok til at naturlig graviditet fortsatt kan skje selv om egget kommer fra høyre side. Hvis du prøver å bli gravid, vil det likevel være en fordel om venstre eggstokk slipper egg oftere.

Da satser vi på bebis i denne PP :love7 :smiley-angelic001:smiley-bounce012 Spennede med sædcelle-testen:sign17:sign19 Den ser jeg fram til update på:happy119 Krysser alt som krysses kan for deg❤️❤️❤️
Det hadde vært fantastisk :love7
Jeg gleder meg som en liten unge :laughing002
Han skal ta den på mandag, det blir så morro! Skal oppdatere fra punkt til prikk :laughing002
Er så spent på om vi kan se sædcellene hans svømme rundt, som de sier på intro videoen.
:sign19:sign17:sign19:sign17

Han skal ta den på mandag, det blir så morro! Skal oppdatere fra punkt til prikk :laughing002
Er så spent på om vi kan se sædcellene hans svømme rundt, som de sier på intro videoen.

Oh, det blir spennende, gleder meg til oppdatering :happy: :hilarious:

Cool å kunne se de svømme rundt :sign19 :D:sign17 Gleder meg til update fra A-Å:knegg:

Jeg viste mannen min den der testen, og hintet litt sånn, den var jo sykt billig da, hadde jeg vært mann hadde jeg garantert gjort det :hilarious: Meen tror ikke han går med på det :laughing002

Jeg viste mannen min den der testen, og hintet litt sånn, den var jo sykt billig da, hadde jeg vært mann hadde jeg garantert gjort det :hilarious: Meen tror ikke han går med på det :laughing002
Haha! Hva er det med dissa mannfolka og spermen dems :laughing002
Han min har utsatt det lenge nok og når den kom i posten i dag så sa han "greit vi tar det på mandag" vi har jo de to andre også som har ligget en evighet i skapet

Haha! Hva er det med dissa mannfolka og spermen dems :laughing002
Han min har utsatt det lenge nok og når den kom i posten i dag så sa han "greit vi tar det på mandag" vi har jo de to andre også som har ligget en evighet i skapet
De runker vel uansett, hvorfor ikke spare på spermen det til et lite vitenskapseksperiment :hilarious:

Fikk nesten lyst til å bestille den testen til mannen jeg og:smiley-ashamed005:laughing002

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp