Fra 3kløver til 4kløver….Når?

De er det, me møkka lyset på badet gir meg udugelige bilder også er de store unga til stede så får ikke ta bilde i bedre lys! Herregud var så klar for negative tester jeg .. jeg er så redd nå :nailbiting:

Hvor store er de største barna dine?❤️ Våre 3 største er født juli'07, november'09 og sep'12 :) Vanskelig med privatliv med større barn i heimen:hilarious: Typisk når det er noe på testene å ikke kunne få tatt bilder i ordentlig lys:wtf::p:knegg: Kjenner meg sånn igjen i den:smiley-bounce022

Teit at de bildene gjør de sånn her og lyset men det bilde her er fra baby i mai som jeg postet her, de nederste er nå..
IMG_0307.jpeg

Vedlegg

• IMG_3897.jpeg
    IMG_3897.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 20
  • IMG_3896.jpeg
    IMG_3896.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 21
  • IMG_3895.jpeg
    IMG_3895.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 19
  • IMG_3894.jpeg
    IMG_3894.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 17
  • IMG_3893.jpeg
    IMG_3893.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 16
Hvor store er de største barna dine?❤️ Våre 3 største er født juli'07, november'09 og sep'12 :) Vanskelig med privatliv med større barn i heimen:hilarious: Typisk når det er noe på testene å ikke kunne få tatt bilder i ordentlig lys:wtf::p:knegg: Kjenner meg sånn igjen i den:smiley-bounce022
Eldste er 8 april 05 så blir 20 år på tirsdag, mellomste er Januar 2011 :Heartred Haha, herregud og nå i stad når jeg skulle poste de testene så var begge to som klegger og skulle legge seg i senga ved siden av meg. Fikk plutselig ikke fred så endte med å ta det på tur med bikkja :hilarious:

Eldste er 8 april 05 så blir 20 år på tirsdag, mellomste er Januar 2011 :Heartred Haha, herregud og nå i stad når jeg skulle poste de testene så var begge to som klegger og skulle legge seg i senga ved siden av meg. Fikk plutselig ikke fred så endte med å ta det på tur med bikkja :hilarious:

Hahah, det er akkurat sånn det er med store kids:smiley-bounce022 Fra kl 19 av, så er det store på plass i sofaen med meg der vi ser serier, filmer og skravler:joyful: Og de følger meg med haukeblikk, så har ikke sjans til å få testet på kvelden omtrent:angelic::wacky: Gjør det som regel når de er på u-skolen/vgs:laughing002 Lurt å gå på tur med moffa:laughing021

Teit at de bildene gjør de sånn her og lyset men det bilde her er fra baby i mai som jeg postet her, de nederste er nå..Vis vedlegget 457652
Jeg så ingenting på testene dine fra forrige uke (som du kanskje vet er streksynet mitt ganske svakt haha), men her er det jo heeeelt klart en strek! Kan ikke skjønne at det kan være en skygge, må jo være starten på en babystrek!! :hello2:smiley-angelic001:love7:Heartred Krysser alt som er!

Hahah, det er akkurat sånn det er med store kids:smiley-bounce022 Fra kl 19 av, så er det store på plass i sofaen med meg der vi ser serier, filmer og skravler:joyful: Og de følger meg med haukeblikk, så har ikke sjans til å få testet på kvelden omtrent:angelic::wacky: Gjør det som regel når de er på u-skolen/vgs:laughing002 Lurt å gå på tur med moffa:laughing021
Det er så koselig :Heartred Han store er mest på rommet å gamer, men kommer ut og er sosial innimellom. Hun mellomste er ekstremt mamma jente :Heartred Finnes ikke noe bedre en å ha en nært og godt forhold til barna sine :love7 haha, jeg går på do å tester.. sier jeg må gjøre nr 2 innimellom, men blir litt mange ganger om dagen :laughing001

Det er så koselig :Heartred Han store er mest på rommet å gamer, men kommer ut og er sosial innimellom. Hun mellomste er ekstremt mamma jente :Heartred Finnes ikke noe bedre en å ha en nært og godt forhold til barna sine :love7 haha, jeg går på do å tester.. sier jeg må gjøre nr 2 innimellom, men blir litt mange ganger om dagen :laughing001

Det er utrolig koselig med de store barna også, får lissom et annet vennskap enn bare å være foreldre med de og:love7 Oh yes, mye gaming her i gården også på alle de 3 største- faren dems og:laughing002
Går på do å tester jeg også, men er så sinnsykt dårlig lys der, så må jo ut i bedre lys for å se ordentlig:hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp