Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er det, me møkka lyset på badet gir meg udugelige bilder også er de store unga til stede så får ikke ta bilde i bedre lys! Herregud var så klar for negative tester jeg .. jeg er så redd nåSynes strekene ser rosa ut?![]()
![]()
De er det, me møkka lyset på badet gir meg udugelige bilder også er de store unga til stede så får ikke ta bilde i bedre lys! Herregud var så klar for negative tester jeg .. jeg er så redd nå![]()
Jeg ser jo strek hvert fallVet ikke jhva jeg skal tro![]()
Ser streker i allefall! Håper de utvikler segVet ikke jhva jeg skal tro![]()
Definitivt ikke skygge! Da er det noe galt med meger jo strek på begge og?? Kan ikke skjønne at det skal være sånne forbanna skygge streker?
Tenk om vi begge to nå får termin i DesemberDet er jo noe der![]()
![]()
Eldste er 8 april 05 så blir 20 år på tirsdag, mellomste er Januar 2011Hvor store er de største barna dine?Våre 3 største er født juli'07, november'09 og sep'12
Vanskelig med privatliv med større barn i heimen
Typisk når det er noe på testene å ikke kunne få tatt bilder i ordentlig lys
Kjenner meg sånn igjen i den
![]()
Ser de lett, jegTeit at de bildene gjør de sånn her og lyset men det bilde her er fra baby i mai som jeg postet her, de nederste er nå..Vis vedlegget 457652
Eldste er 8 april 05 så blir 20 år på tirsdag, mellomste er Januar 2011Haha, herregud og nå i stad når jeg skulle poste de testene så var begge to som klegger og skulle legge seg i senga ved siden av meg. Fikk plutselig ikke fred så endte med å ta det på tur med bikkja
![]()
Jeg så ingenting på testene dine fra forrige uke (som du kanskje vet er streksynet mitt ganske svakt haha), men her er det jo heeeelt klart en strek! Kan ikke skjønne at det kan være en skygge, må jo være starten på en babystrek!!Teit at de bildene gjør de sånn her og lyset men det bilde her er fra baby i mai som jeg postet her, de nederste er nå..Vis vedlegget 457652
Det er så koseligHahah, det er akkurat sånn det er med store kidsFra kl 19 av, så er det store på plass i sofaen med meg der vi ser serier, filmer og skravler
Og de følger meg med haukeblikk, så har ikke sjans til å få testet på kvelden omtrent
Gjør det som regel når de er på u-skolen/vgs
Lurt å gå på tur med moffa
![]()
Det er så koseligHan store er mest på rommet å gamer, men kommer ut og er sosial innimellom. Hun mellomste er ekstremt mamma jente
Finnes ikke noe bedre en å ha en nært og godt forhold til barna sine
haha, jeg går på do å tester.. sier jeg må gjøre nr 2 innimellom, men blir litt mange ganger om dagen
![]()
Skal til legen å ta blodprøve nå kl 11. tok ikke i dag tidlig. Må bare ha det på svart/hvit. Får blodprøve svar i dagHvordan så testen ut i dag? Så spent her![]()