Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk så fint, er så fornøyd med dagenSå finthåper det har gått så bra som det har kunnet idag
![]()
Den kom med en gang, ser den veldig godt selv. Og det er definitivt ikke skygge denne gangen. Men, kjenner jeg er så redd det ikke skal bli noe utvikling.. håper den er mye sterkere i morgenJeg ser, jeg ser!! Så spennende!![]()
Jaaaa! Og den var/er rosaJer serhååper den utvikler seg
![]()
Tester du mer i dag? Såå spennendeJaaaa! Og den var/er rosa![]()
Ser den tydelig selv, men svakere på bilde! Nå må den bare bli sterkere de neste dagene
Jeg venter til i morgen, jeg tør ikke for å være ærligTester du mer i dag? Såå spennende![]()
Kjenner til den følelsenJeg venter til i morgen, jeg tør ikke for å være ærlig![]()
![]()
Jaaa! Det må du.. Det her må bare utvikle seg. For det er absolutt ikke en skygge denne gangen!! Støre sjanse for tydeligere strek i morgenKjenner til den følelsenkrysser alt jeg kan for deg
![]()
Leste symptomene dine i ikm gruppen, det er akkuratt like mine omtrent, det mååå være spireJaaa! Det må du.. Det her må bare utvikle seg. For det er absolutt ikke en skygge denne gangen!! Støre sjanse for tydeligere strek i morgen![]()
Det er så utrolig vondt, og spesielt når det går så fort.. Pappa hadde kreft i leveren, de fant det ikke ut før han var på sykehuset nå. Han har vært syk lenge, men legen har ikke tatt han seriøst. Så han havnet nå på sykehus pga smerter. Gikk bare 1 uke fra han kom dit til han dødeer så glad for at jeg fikk vært der med han de siste timene
![]()
Ja, eller så er veldig innbilt..Leste symptomene dine i ikm gruppen, det er akkuratt like mine omtrent, det mååå være spire![]()
![]()
Å herregud, så grusomtHuff, så utrolig leit å høre, var akkurat det samme som skjedde herGamle legen hans gikk av med pensjon, han fikk en ny(svigerfar hadde alvorlig gikt i mange år) og så begynte han å få ganske kraftige, ukontrollerbare rykninger(hadde meldt fra om tungpust lenge til den forrige legen) i armen og dro da igjen til den nye legen som sendte han rett på sykehus. Fant da ut at han hadde langsommere lungekreft med spredning(metastaser) til hjernen
Det gjør meg vondt å høre om faren din, veldig lei meg på deres vegne og føler sånn med dere i sorgenDen er så påtrengende og ekstremt sterk i den første tiden. Savnet kommer alltid til å være der, men sorgen minsker litt efterhvert
Godt du fikk værr sammen med han på slutten og fikk tatt farvel
![]()
Jeg seeeer![]()
Nå MÅ de bare stige i styrke- har en veldig god følelse for deg
![]()
Blir så glad for at dere ser! Ny test i morgen.. Håper den er sterkere. Kjenner jeg gruer meg skikkeligJeg ser ogkrysser fingrene for at den øker i styrke
![]()
Venter spent på testen i morgen, nå må den sitteJa, eller så er veldig innbilt..sendte masse SMS med @Dimon i går kveld ang symptomer, så kunne si vi hadde mye av det samme, syntes det kom fort
har hatt så sykt vondt i hodet i helle dag også. Murringer er det mye av faktisk. Hadde det ikke vært for at jeg bare er 8 DPO så kunne det vært TR rundt hjørnet
Fikk ikke flere strekerVenter spent![]()
Fikk ikke flere strekerSyntes det her begynner å bli så frustrerende er dumt for å være ærlig! Har murringer også. Har aldri det i DPO land.. Så blir vel en ny PP..