Fra 3kløver til 4kløver….Når?

Jaaa! Det må du.. Det her må bare utvikle seg. For det er absolutt ikke en skygge denne gangen!! Støre sjanse for tydeligere strek i morgen ❤️
Leste symptomene dine i ikm gruppen, det er akkuratt like mine omtrent, det mååå være spire :woot: :love7

Det er så utrolig vondt, og spesielt når det går så fort.. Pappa hadde kreft i leveren, de fant det ikke ut før han var på sykehuset nå. Han har vært syk lenge, men legen har ikke tatt han seriøst. Så han havnet nå på sykehus pga smerter. Gikk bare 1 uke fra han kom dit til han døde :sad010er så glad for at jeg fikk vært der med han de siste timene :Heartred:Heartred

Huff, så utrolig leit å høre, var akkurat det samme som skjedde her :sad002 Gamle legen hans gikk av med pensjon, han fikk en ny(svigerfar hadde alvorlig gikt i mange år) og så begynte han å få ganske kraftige, ukontrollerbare rykninger(hadde meldt fra om tungpust lenge til den forrige legen) i armen og dro da igjen til den nye legen som sendte han rett på sykehus. Fant da ut at han hadde langtkommen lungekreft med spredning(metastaser) til hjernen:confused:

Det gjør meg vondt å høre om faren din, veldig lei meg på deres vegne og føler sånn med dere i sorgen❤️ Den er så påtrengende og ekstremt sterk i den første tiden. Savnet kommer alltid til å være der, men sorgen minsker litt efterhvert❤️ Godt du fikk værr sammen med han på slutten og fikk tatt farvel❤️❤️❤️

Last edited:
Jeg seeeer :love7 :excited001:happy093.:love017:gen014:cool05 Nå MÅ de bare stige i styrke- har en veldig god følelse for deg:Heartpink:Heartred

Leste symptomene dine i ikm gruppen, det er akkuratt like mine omtrent, det mååå være spire :woot: :love7
Ja, eller så er veldig innbilt.. :hilarious: sendte masse SMS med @Dimon i går kveld ang symptomer, så kunne si vi hadde mye av det samme, syntes det kom fort :hilarious: har hatt så sykt vondt i hodet i helle dag også. Murringer er det mye av faktisk. Hadde det ikke vært for at jeg bare er 8 DPO så kunne det vært TR rundt hjørnet

Huff, så utrolig leit å høre, var akkurat det samme som skjedde her :sad002 Gamle legen hans gikk av med pensjon, han fikk en ny(svigerfar hadde alvorlig gikt i mange år) og så begynte han å få ganske kraftige, ukontrollerbare rykninger(hadde meldt fra om tungpust lenge til den forrige legen) i armen og dro da igjen til den nye legen som sendte han rett på sykehus. Fant da ut at han hadde langsommere lungekreft med spredning(metastaser) til hjernen:confused:

Det gjør meg vondt å høre om faren din, veldig lei meg på deres vegne og føler sånn med dere i sorgen❤️ Den er så påtrengende og ekstremt sterk i den første tiden. Savnet kommer alltid til å være der, men sorgen minsker litt efterhvert❤️ Godt du fikk værr sammen med han på slutten og fikk tatt farvel❤️❤️❤️
Å herregud, så grusomt :sad010Veldig trist å høre..
Er så glad jeg og søsteren min fikk være med han helle tiden. Det vil alltid være det mest verdifulle timene i mitt liv :Heartred

Ja, eller så er veldig innbilt.. :hilarious: sendte masse SMS med @Dimon i går kveld ang symptomer, så kunne si vi hadde mye av det samme, syntes det kom fort :hilarious: har hatt så sykt vondt i hodet i helle dag også. Murringer er det mye av faktisk. Hadde det ikke vært for at jeg bare er 8 DPO så kunne det vært TR rundt hjørnet
Venter spent på testen i morgen, nå må den sitte:excited001:gen014:D

Venter spent:smiley-bounce012❤️

Fikk ikke flere streker :sad010:Heartred Syntes det her begynner å bli så frustrerende er dumt for å være ærlig! Har murringer også. Har aldri det i DPO land.. Så blir vel en ny PP..

Du er 9 dpo idag?❤️ Ville ikke gitt opp helt ennå, men forstår deg sååå godt❤️ Med nr 5 fikk jeg først svakt positiv test 10dpo sent om kvelden. Hadde sånn über svak strek på 2 tester 8dpo, men trodde det bare var skygger. Og negative 9dpo, men da ble de svakt positive altså sent om kvelden 10dpo- håper sånn for deg:smiley-angelic001:Heartred Hvor lenge har dere prøvd nå?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp