Fra 3kløver til 4kløver….Når?

Du er 9 dpo idag?❤️ Ville ikke gitt opp helt ennå, men forstår deg sååå godt❤️ Med nr 5 fikk jeg først svakt positiv test 10dpo sent om kvelden. Hadde sånn über svak strek på 2 tester 8dpo, men trodde det bare var skygger. Og negative 9dpo, men da ble de svakt positive altså sent om kvelden 10dpo- håper sånn for deg:smiley-angelic001:Heartred Hvor lenge har dere prøvd nå?
Er på PP 9. Vi startet i August så har ikke gått 1 år før i juli, hadde SA i uke 8 Juni. Så hadde en syklus først. Har bare en eggleder så kan ikke forvente å bli gravid fort. Også har jeg hatt/har veldig høy BMI så tenker det spiller en rolle. Men, er nede fra 39,7 til 36 nå. Har røyket av og på, men slutta i Januar så er 77 dager uten nå og det håper jeg vil hjelpe masse. Tenker jo at det ikke er bare meg det går på, så han skal ta den sæd testen vi har hjemme nå også skal jeg kjøpe en annen som skal være litt fertilitets klinikk. Kan liksom ikke skjønne at det skal være så vanskelig, vi har alltid blitt lett gravide før :sorry: Men, det tok sin tid med han minste også. Og ja, jeg testa ikke positivt med han eller Mai baby før 11-12 DPO. Så får smøre meg med litt tålmodighet.. Tenker at en dag må det da klaffe for oss.. Han skal på slankekur nå også, har lagt på seg litt i vinter

Er på PP 9. Vi startet i August så har ikke gått 1 år før i juli, hadde SA i uke 8 Juni. Så hadde en syklus først. Har bare en eggleder så kan ikke forvente å bli gravid fort. Også har jeg hatt/har veldig høy BMI så tenker det spiller en rolle. Men, er nede fra 39,7 til 36 nå. Har røyket av og på, men slutta i Januar så er 77 dager uten nå og det håper jeg vil hjelpe masse. Tenker jo at det ikke er bare meg det går på, så han skal ta den sæd testen vi har hjemme nå også skal jeg kjøpe en annen som skal være litt fertilitets klinikk. Kan liksom ikke skjønne at det skal være så vanskelig, vi har alltid blitt lett gravide før :sorry: Men, det tok sin tid med han minste også. Og ja, jeg testa ikke positivt med han eller Mai baby før 11-12 DPO. Så får smøre meg med litt tålmodighet.. Tenker at en dag må det da klaffe for oss.. Han skal på slankekur nå også, har lagt på seg litt i vinter

Brukte 7PP med sistemann da vi mistet i en 1SA og 2kjemiske i den tiden, og det er kjipt og tøft å stå i❤️

Så flink du har vært som har stumpet røyken og gått ned i vekt:notworthy:Heartred

Jeg veier 79/80kg, så veier 30 kg for mye selv jeg og. Er kun 158cm lav, så:hilarious:
Håper du bærer på en liten spire, bare ikke vet det ennå❤️:smiley-angelic001

Brukte 7PP med sistemann da vi mistet i en 1SA og 2kjemiske i den tiden, og det er kjipt og tøft å stå i❤️

Så flink du har vært som har stumpet røyken og gått ned i vekt:notworthy:Heartred

Jeg veier 79/80kg, så veier 30 kg for mye selv jeg og. Er kun 158cm lav, så:hilarious:
Håper du bærer på en liten spire, bare ikke vet det ennå❤️:smiley-angelic001
Uff, ja det er virkelig tøft. Og man ønsker så gjerne at det skal klaffe med en gang. Men, helt ærlig så syntes jeg det virker som om kroppen går i en sånn «nekter å bli gravid» modus etter SA/Kjemisk. Virker som om det tar tid for de fleste etter det.

Ja, den vekta følger liksom med eldre man blir og etter barn. Så virker veldig ulogisk at den skal ha mye å si på det å bli gravid egentlig :shifty: Men, nå så fikk jeg knall positiv eggløsnings test, så blir spennede å se om den blir like sterk på neste eggløsning. For da vet jeg om det har med vekta og gjøre eller Letrozol fra sist syklus.
Jeg veier 112,7 og er 178
Håper det klaffer fort for deg :love7 jeg håper virkelig at jeg gror et lite mirakel i magen, men har virkelig mine tvil. Fra neste PP skal jeg ikke teste før 10 DpO og skal ha 3 forskjellige tester. Skal virkelig ikke svi meg på feil tester igjen, for den skuffelsen var vanskelig å akseptere

Last edited:
PP9, CD24, 10DPO… teste gal og manisk:

Jaja.. blir litt sinnssyk av det her :laughing001
Ble svak strek på begge to, men er nok ikke no! Men, tenk om jeg faktisk hadde vært så heldig denne gangen. Nå skal jeg holde meg til kl 3 også får vi se. Tror jeg må løpe opp og kjøpe nye MS. Har jo testa en del pga den svake og da svir man av tester fort… kasta de andre fra i dag tidlig, angrer nå. Men sammenlignet 3 do tur testen i dag med den i går og skyggen er tydelig. Det er ikke skygge på den fra i går.
Får se da, om siste innspurt er noe eller om det bare er en lure test :laughing001(synd det ikke blir tydligere når man laster opp) for er tydeligere på bildene jeg har på tlf)

Do tur 2 vs 3 kl 9 og kl 11 ca..

Vedlegg

• IMG_3613.jpeg
    IMG_3613.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 44
  • IMG_3640.jpeg
    IMG_3640.jpeg
    1 MB · Visninger: 45
  • IMG_3692.jpeg
    IMG_3692.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 43
  • IMG_3682.jpeg
    IMG_3682.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 45
  • IMG_3653.jpeg
    IMG_3653.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 43
Hva viser testene idag, da?❤️

PP9, CD25, 11DPO… Ingen flere tester!

Da var jeg helt tom for tester og det er nok det beste. For man kan ikke holde på sånn her lenger. Man blir jo helt kokko av det.. Man sitter jo og leiter desperat etter en strekk :dead:
Så nå kommer jeg ikke til å kjøpe flere tester, så om TR ikke kommer så vil jeg bli veldig positivt overrasket.

Uansett så dro mannen på militær øvelse på søndag for 1 uke siden og han kom hjem på onsdagen. På torsdagen var jo begravelsen og jeg fikk jo en test som var langt i fra skygge. Han så den, jeg så den og den var rosa, ble så glad og det var så fint å få før vi skulle ta farvel med pappa :Heartred Men, så ble det ikke mere strekker og den kamelen var tung og svelge!
Vi snakket om det her og jeg sa til han at jeg tror det faktisk er han det går på. Han er ikke den sunneste dessverre.. Han har lagt på seg sikkert 7-10 kilo siden jeg ble gravid i mai, og det gjorde jeg også. Men, nå skal han ned i vekt, jeg skal fortsette og vi skal klare å lage en baby før det året her er over. Vi har jo klart det før og skal klare det igjen :Heartred

Har ikke flere tester og ble enig med mannen om og ikke kjøpe flere. Skal vente å se om TR kommer noe den sikkert gjør på tirsdag.

Ser den, går fort med noen tester når en først setter igang :hilarious: :smiley-ashamed004 Er en selverklært testetøs deluxe og når jeg først har satt igang testingen, så går det fort 3-5 tester dagligt fra jeg er 8dpo:rolleyes::knegg: Håper mensen uteblir:smiley-angelic001:Heartred

Håper også det er en liten spire på gang, men skjønner at du ønsker å vente nå. Det blir litt altoppslukende..

Har dere tatt den hjemmetesten?

Ser den, går fort med noen tester når en først setter igang :hilarious: :smiley-ashamed004 Er en selverklært testetøs deluxe og når jeg først har satt igang testingen, så går det fort 3-5 tester dagligt fra jeg er 8dpo:rolleyes::knegg: Håper mensen uteblir:smiley-angelic001:Heartred
Det er jo helt vilt egentlig.. Må si jeg blir veldig letta over å høre at jeg ikke er alene :hilarious:for føler meg litt små gal for å si det mildt.
Håper virkelig det jeg også, altså han lille festa seg vel 10 DPO og det gjorde vel mai babyen også. Så håpet er ikke ute før man begynner å blø

Håper også det er en liten spire på gang, men skjønner at du ønsker å vente nå. Det blir litt altoppslukende..

Har dere tatt den hjemmetesten?
Ja, og dyrt med all den testingen.. I hvert fall sånn jeg holder på :hilarious: Også står man der og konstant glor på testene :facepalm: man blir liksom ikke noe mere gravid av det heller..

Nei, han skal ta den i morgen :sign19 men skal bestille den her

PP9, CD26, 12DPO Venter På Tante Grusom…

Er så kjedelig akkurat nå. Må vente på skuffelsen :dead:
Vil liksom bare bli ferdig og komme i gang igjen!
Eggløsning vil komme i Påskeferien, tenker det sikkert blir fra høyre side nå. Kanskje venstre side sugger opp egget så jeg endelig blir gravid… Det hadde vært noe det!
Mannen har ikke tatt de sædprøvene, er ikke vits for jeg har kjøpt ExSeed og den skal vist måle likt som fertilitets klinikk. Så gleder meg til den skal testes, drømte om det og sæden hans i natt :hilarious:
Men, trenger ikke å være noe galt med noen av oss. Kan jo bare være kroppen som ikke er klar enda etter SA som var i Juni..

PP9, CD26, 12DPO Venter På Tante Grusom…

Er så kjedelig akkurat nå. Må vente på skuffelsen :dead:
Vil liksom bare bli ferdig og komme i gang igjen!
Eggløsning vil komme i Påskeferien, tenker det sikkert blir fra høyre side nå. Kanskje venstre side sugger opp egget så jeg endelig blir gravid… Det hadde vært noe det!
Mannen har ikke tatt de sædprøvene, er ikke vits for jeg har kjøpt ExSeed og den skal vist måle likt som fertilitets klinikk. Så gleder meg til den skal testes, drømte om det og sæden hans i natt :hilarious:
Men, trenger ikke å være noe galt med noen av oss. Kan jo bare være kroppen som ikke er klar enda etter SA som var i Juni..

Spennende å se resultatet! Hva synes han selv om dette? Vet jo at han ikke var så gira på å teste seg, men er det fordi det styrete med å dra inn til Oslo, det å runke på en fremmed plass osv?

Spennende å se resultatet! Hva synes han selv om dette? Vet jo at han ikke var så gira på å teste seg, men er det fordi det styrete med å dra inn til Oslo, det å runke på en fremmed plass osv?
Han er ikke sånn super begeistret, men sier han gjør det for min skyld. Så om den sier noe veldig kjipt så blir det Oslo. Tror han er litt engstelig for svaret selv om han ikke vil innrømme det. Vi har jo prøvd en stund, gikk jo ikke så fort med han minste heller, men var ikke på hver eneste EL da som nå. Og når vi først starta på hver EL etter at jeg var hos Gynekologen Oktober 21 så ble jeg gravid Juni 22.. Det var 8 PP, nå går vi inn i PP 10 :dead:

PP9, CD27, 13DPO

Endelig var det sol og nesten sommer, gikk en lang tur etter frokost i dag. Så utrolig deilig.. Gikk til tjernet her hvor jeg bor, og det var ikke noe snø på stien :Heartred
Har så lyst til å kjøpe tester på butikken, men har kjøpt av en hyggelig dame her inne. Så føler det ikke er vits også skal jeg ha TR i morgen, men tenk om jeg er gravid da og ikke vet det.. Men, så tenker jeg at jeg garantert ikke er det så blir bare teit å teste nå bli skuffa også, og jeg vil jo finne det ut 100% fra i morgen uansett.. TR er jo alltid presis.
Symptomer jeg har nå er

Ligament smerter
Ømme pupper
Hard mage
Trøtt
Ekstremt varm eller fryser
Hjertebank
Vannete utflod

Så er det PMS eller er det en liten hemmelighet :Heartred

Vedlegg

• IMG_3862.jpeg
    IMG_3862.jpeg
    389,1 KB · Visninger: 22
  • IMG_3849.jpeg
    IMG_3849.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 23
Last edited:
PP9, CD27, 13DPO

Endelig var det sol og nesten sommer, gikk en lang tur etter frokost i dag. Så utrolig deilig.. Gikk til tjernet her hvor jeg bor, og det var ikke noe snø på stien :Heartred
Har så lyst til å kjøpe tester på butikken, men har kjøpt av en hyggelig dame her inne. Så føler det ikke er vits også skal jeg ha TR i morgen, men tenk om jeg er gravid da og ikke vet det.. Men, så tenker jeg at jeg garantert ikke er det så blir bare teit å teste nå bli skuffa også, og jeg vil jo finne det ut 100% fra i morgen uansett.. TR er jo alltid presis.
Symptomer jeg har nå er

Ligament smerter
Ømme pupper
Hard mage
Trøtt
Ekstremt varm eller fryser
Hjertebank
Vannete utflod

Så er det PMS eller er det en liten hemmelighet :Heartred
Jeg håper for deg :Heartred så ut som en fin tur :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back