Fra 3kløver til 4kløver….Når?

Nei, det er så grusomt! Man blir som e Jojo i humøret.. Heldigvis går det fort over når TR starter..

takk, håper du får en positiv test og at vi andre kommer etter. Tenk om vi alle havnet i samme termin gruppe. Det hadde virkelig vært fantastisk :love7

@Mindel @Cowgirl @Smågoth[/USE[USER=137892]@Bailey :Heartred

++ mange flere flotte damer. Skulle gjerne taget alle

Det hadde vært så utrolig koselig:love7:Heartpink:Heartred God du er❤️ Vi har 3 novemberbarn ifra før, så prøver å unngå et fjerde:knegg::laughing5 Her venter jeg bare på tanta❤️

Tuusen takk, så koselig å lese ❤️❤️ tar i mot all gravid/babystøv :joyful:
Blir veldig spennende dager nå :nailbiting::woot:
Masse babystøv sendt, din kommentar skulle egentlig inn i den kommentaren med babystøv bilde. Så at den ikke kom med nå.. Ja, herregud!!! Nå må det være din mnd.. :talk017:love7 Gleder meg til neste tester

Last edited:
Så heldige dere er med 3 herlige november barn(er det selv) :happy::Heartred Men, da skjønner jeg absolutt at dere vil hoppe over denne runden.

Javisst, er vi heldige-elsker vinteren, er min favorittårstid og julen er heeeelt magisk :love7 :greet008 De siste 4 barna er gutter og de er gjerne(ikke alltid) mindre modne enn jenter. Derfor ønsker vi da barn født tidligst mulig på året❤️

Javisst, er vi heldige-elsker vinteren, er min favorittårstid og julen er heeeelt magisk :love7 :greet008 De siste 4 barna er gutter og de er gjerne(ikke alltid) mindre modne enn jenter. Derfor ønsker vi da barn født tidligst mulig på året❤️
Ang det med gutter og bli født seint på året viste jeg faktisk ikke. Ser jo mange som har skrevet det. Så skjønner jo absolutt at dere ønsker at neste blir født tidlig på året. Januar er jo en perfekt mnd, med tanke på at du elsker vinter og at det er tidlig på året :love7

Datteren min er født i Januar, minste i mars, eldste gutten i april. Hadde vi ikke mistet i Juni så hadde jeg hatt barn født, Januar, Februar, Mars, April :laughing002 Litt komisk og veldig trist at det ikke ble sånn.
Ønsker meg egentlig mest baby født fra Mai til Desember. Mest sommer, men nå får jeg bare ta det som kommer og vil bli kjempe glad for det også samme hvilken mnd det blir :Heartred

PP9, CD13:

Har vært stille en stund, men det er rett og slett pga en veldig kjip periode som toppet seg med at min pappa døde på lørdag :Heartred :sad010

Jeg fikk så mye negative Bivirkninger av Letrozol, så endte med at jeg har hatt en lang periode med ekstremt mye angst. Heldigvis er det mye bedre nå, selv om det fortsatt sitter litt i. Jeg har ADHD og angst problematikk, har hatt det ganske stabilt i mange år. Men, siden jeg slutta på medisiner og at Letrozol er angst fremkallende + andre kjipe bivirkninger så var ikke det her det beste alternativet for meg. Så legen har ikke vært fornøyd med at jeg brukte det, og vi ble enige om at neste gang jeg får tilbud av noe fra andre leger så skal jeg snakke med han først :Heartred

Opp i alt sammen så ble pappa plutselig veldig syk.. Alt gikk så fort.. fra en grei samtale på tlf hvor han kunne prate å si at han var syk, til 3 dager etter hvor han så vidt klarte å si at han var glad i meg.. til at han stønnet noen lyder fordi jeg ga han en klem til han ble helt borte og til slutt gikk videre til den andre siden.. Det har vært en skikkelig grusom uke rett og slett.. Han ble bare 64 år :Heartred:sad010

Begravelsen er torsdag neste uke.

Last edited:
PP9, CD13:

Har vært stille en stund, men det er rett og slett pga en veldig kjip periode som toppet seg med at min pappa døde på lørdag :Heartred :sad010

Jeg fikk så mye negative Bivirkninger av Letrozol, så endte med at jeg har hatt en lang periode med ekstremt mye angst. Heldigvis er det mye bedre nå, selv om det fortsatt sitter litt i. Jeg har ADHD og angst problematikk, har hatt det ganske stabilt i mange år. Men, siden jeg slutta på medisiner og at Letrozol er angst fremkallende + andre kjipe bivirkninger så var ikke det her det beste alternativet for meg. Så legen har ikke vært fornøyd med at jeg brukte det, og vi ble enige om at neste gang jeg får tilbud av noe fra andre leger så skal jeg snakke med han først :Heartred

Opp i alt sammen så ble pappa plutselig veldig syk.. Alt gikk så fort.. fra en grei samtale på tlf hvor han hun prate å si at han var syk, til 3 dager etter hvor han så vidt klarte å si at han var glad i meg.. til at han stønnet noen lyder fordi jeg ga han en klem til han ble helt borte og til slutt gikk videre til den andre siden.. Det har vært en skikkelig grusom uke rett og slett.. Han ble bare 64 år :Heartred:sad010

Å kjære du.. Så fryktelig trist med din pappa :sad010 :Heartred Kondolerer så mye.. Skjønner virkelig det har toppet seg litt for deg, både med adhd, angst og sorg. Sorg for både det ene, og det andre :Heartred:shy:

Ang medisiner, om du tenker på progesteronstøtte og, så prat med legen din om det på forhånd, av alle ting er angst noe rundt det. Leste bare sånn fort på pakningsvedlegget, så husker ikke akkurat hva det var. Men bare sånn obs :Heartpink

PP9, CD13:

Opp i alt sammen så ble pappa plutselig veldig syk.. Alt gikk så fort.. fra en grei samtale på tlf hvor han hun prate å si at han var syk, til 3 dager etter hvor han så vidt klarte å si at han var glad i meg.. til at han stønnet noen lyder fordi jeg ga han en klem til han ble helt borte og til slutt gikk videre til den andre siden.. Det har vært en skikkelig grusom uke rett og slett.. Han ble bare 64 år :Heartred:sad010

Åå, så utrolig leit, 64 er jo ingen alder! :sad010Kondolerer så masse kjære deg :Heartred
Håper virkelig motgangen din snur nå :Heartred

PP9, CD13:

Kondolerer så mye :Heartred
Jeg kan ikke sette meg inn i sjokket du har opplevd, men kan til dels forstå sorgen da pappa døde for 2,5år siden. Hvis du trenger å lufte tanker, ventilere osv, så må du gjerne sende pm :Heartred

Så forferdelig trist å høre at du mistet pappaen din på den måten, så brått og helt plutselig❤️ Sender deg mange varme tanker og bamsetrøsteklemmer❤️

Så forferdelig trist å lese.. Å miste pappaen sin for tidlig til sykdom er grusomt vondt. Tenker på deg og sender en stor klem :Heartred Ta vare på deg selv, og jeg håper tiden fremover ser lysere ut:Heartred

Så utrolig trist å lese❤️ så ung og så gikk det så fort, må være traumatiserende for deg. sender deg en veldig stor klem, kondolerer så mye ❤️
Veldig domt du hadde en slik reaksjon på Letrozol. Kanskje dere kan finne en annen type? Tror Klomifen er i samme sjanger?

Tusen takk alle sammen, setter kjempe stor pris på det :Heartred Det er virkelig grusomt og miste en av foreldrene sine. Er så viktig å ta vare på hverandre og den lille tiden man har sammen, for man vet aldri hva som kan skje..

PP9, CD13:

Opp i alt sammen så ble pappa plutselig veldig syk.. Alt gikk så fort.. fra en grei samtale på tlf hvor han kunne prate å si at han var syk, til 3 dager etter hvor han så vidt klarte å si at han var glad i meg.. til at han stønnet noen lyder fordi jeg ga han en klem til han ble helt borte og til slutt gikk videre til den andre siden.. Det har vært en skikkelig grusom uke rett og slett.. Han ble bare 64 år :Heartred:sad010

Kondolerer, så trist. :Heartred Minner litt om da mamma døde i april 2020, 69 år. Innlagt pga. blodsirkulasjonsproblemer i ene beinet. Neste dag fikk hun hjerneslag, og de oppdaget at hun hadde lungekreft med spredning. Etter ca. to uker var hun død. Pga. corona-tullet nektet til og med sykehuset barna mine å få bli med og se og snakke med henne en siste gang på sykehuset før hun havnet i koma.

Kondolerer så mye :Heartred
Jeg kan ikke sette meg inn i sjokket du har opplevd, men kan til dels forstå sorgen da pappa døde for 2,5år siden. Hvis du trenger å lufte tanker, ventilere osv, så må du gjerne sende pm :Heartred
Uff, så vondt å høre :sorry: Sender deg en kjempe klem :Heartred

Kondolerer, så trist. :Heartred Minner litt om da mamma døde i april 2020, 69 år. Innlagt pga. blodsirkulasjonsproblemer i ene beinet. Neste dag fikk hun hjerneslag, og de oppdaget at hun hadde lungekreft med spredning. Etter ca. to uker var hun død. Pga. corona-tullet nektet til og med sykehuset barna mine å få bli med og se og snakke med henne en siste gang på sykehuset før hun havnet i koma.
Nei, så grusomt at dere måtte oppleve det :sorry: Og det at man går fra frisk til plutselig syk og død kort tid etter er virkelig et sjokk for pårørende. Jeg kan ikke skjønne at det som hendte pappa nå kunne skje først og fremt..
Men, er så glad vi fikk være hos han og han merket det før han ble lagt i søvn før han gikk bort :sorry:
Det siste øyeblikket med sine kjære for de går bort er så utrolig viktig for både store og små, så virkelig trist at dere opplevde det. Korona ødela så mye for så mange. Sender dere en kjempe klem :Heartred

Så utrolig trist å lese❤️ så ung og så gikk det så fort, må være traumatiserende for deg. sender deg en veldig stor klem, kondolerer så mye ❤️
Veldig domt du hadde en slik reaksjon på Letrozol. Kanskje dere kan finne en annen type? Tror Klomifen er i samme sjanger?
Ja, veldig kjipt.. Men, er ikke Klomifen for de med PCOS osv? Jeg får eggløsning av meg selv, Letrozol var for å piske eggene litt

PP9, CD19, 5DPO:

Herregud, så treigt dagene går.. Blir litt små gal av det..
Greia er at jeg kjøpte en Fertility Reading
30 Desember som sier at April/Mai er mine mnd.. som er nå :smiley-bounce012
IMG_3248.jpeg

Og det her sa hun:

Hei

Tusen takk for at du valgte meg til å koble med deg i dag. Jeg håper denne meldingen finner deg i god form og fylt med spenning over denne spesielle reisen! Det er virkelig en glede å gi deg denne lesningen, og jeg håper den gir klarhet og veiledning. Hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere innsikt, ikke nøl med å ta kontakt når som helst.

Tidspunkt for unnfangelse eller fødsel

4 av Staver dukket opp i lesningen din, og denne er knyttet til stjernetegnet Tyren, som dekker månedene april og mai. 4 av Staver symboliserer feiring, harmoni og gleden ved å skape et fundament, noe som tyder på at dette tidspunktet vil være svært betydningsfullt i reisen din. Enten det markerer unnfangelse, en viktig milepæl, eller til og med fødselen av barnet ditt, vil denne sesongen føles som en tid med balanse og lykke for deg og familien din. Stol på skjønnheten i denne perioden, hvor alt faller på plass.

Kjønn på barnet ditt

Dronningen av Mynter dukket opp i lesningen din, og hun bærer en kjærlig og nærende feminin energi. Dette indikerer sterkt at du venter en liten jente! Dronningen av Mynter symboliserer stabilitet, omsorg og overflod, og reflekterer varmen og kjærligheten din datter vil bringe inn i livet ditt. Hennes energi føles rolig og harmonisk, og jeg får en følelse av at hun vil vokse opp til å verdsette familie, kreativitet og meningsfulle forbindelser.

Spirituelt symbol for barnet ditt

Barnet ditt er knyttet til jordbær, et søtt og gledelig symbol. Jordbær representerer kjærlighet, sødme og overflod og minner deg om det vakre båndet mellom deg og barnet ditt. Du kan legge merke til jordbær som dukker opp på uventede måter, enten i drømmer, som cravings eller i tilfeldige øyeblikk gjennom dagen. Når du ser dem, ta det som et kjærlig tegn fra barnet ditt, som forsikrer deg om deres tilstedeværelse og veiledning på denne reisen.

tusen takk for at du stolte på meg til å koble med deg i dag. Jeg håper denne lesningen gir klarhet, trøst og spenning mens du går videre på reisen din. Din lille jente bærer med seg en kjærlig og overflodsrik energi, og jeg kan føle den enorme gleden og oppfyllelsen hun vil bringe inn i livet ditt.

Hvis du noen gang har oppdateringer eller trenger ytterligere innsikt, er jeg alltid her for deg og vil gjerne høre hvordan alt utvikler seg. Jeg ønsker deg endeløs kjærlighet, styrke og lykke mens du fortsetter denne vakre veien til morsrollen.

Mye kjærlighet,
Ashlee

Så kjøpte jeg en ny nå 21 Mars..

Hun sa:

Hei kjære!
Tusen takk for at jeg fikk lese for deg

Universet prøver ofte å gi oss tegn for å fortelle oss at vi er på rett vei. Du kan også legge merke til disse tegnene du er i ferd med å bli gravid eller allerede har!
Det åndelige tegnet/tegnene jeg ser for deg er blomsterbuketter!

Disse kunne sees hvor som helst, når som helst! For eksempel kan du legge merke til dem på annonser, sosiale medier, tv osv.!
Husk at du ikke bør se etter dem, de vil komme deg når det er ment og du vil vite at de er viktige.

Jeg kan ikke takke deg nok for din støtte og tillit, jeg er beæret over at jeg får være en del av unnfangelsesreisen din!

Hold meg oppdatert, jeg ser frem til å høre fra deg

Så nå er jeg veldig gira! TENK om det her stemmer.. Har lovt meg selv og ikke gå i kjelleren og ikke bli for optimistisk, men herregud.. Jeg håper de har rett :smiley-bounce022:Heartred

Så hva tenker dere? Tror dere de kan ha rett :nailbiting::hilarious:

Jeg må også nevne at jeg fikk knall positiv EL denne PP, og så sterk har jeg ikke fått før.. :cool05

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp