Nå blir det en kjedelig uke fremover, mens egget er på reiseJa, veldig enig! Nå som jeg er ferdig, så er det din tur.. Går dagene litt fortere også blir de mere spennendeNår får du termin om det klaffe?

Det er så kjipt å vente på TR når man vet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå blir det en kjedelig uke fremover, mens egget er på reiseJa, veldig enig! Nå som jeg er ferdig, så er det din tur.. Går dagene litt fortere også blir de mere spennendeNår får du termin om det klaffe?
Jeg nevnte til gyn at samboer kanskje ikke var helt giret på en sædprøve, så hun anbefalte en slik. Som hun sa, det er jo ikke en "ordentlig" test, men kan gi en pekepinne på hvordan det står tilPP7, CD31, 13DPO:
Æsj, i dag har jeg en skikkelig dritt dag! Mensen i morgen, håper den kommer like fort som den går.. Gleder meg til neste PP..
Syntes de dagene her hvor man vet man ikke er gravid og skal gå igjennom mensen er skikkelig pyton!
Blir så deppa og drittlei egentlig.
Føler at jeg aldri kommer til å bli gravid igjen.
Blir så lei meg…
Mannen skal slutte og snuse når han er ferdig med de 8 boksene han har. Er veldig glad for det. Bestilte også en sæd test… vet den ikke er 100% men, om den blir dårlig så får han en liten oppvekker. Han har 0 peiling, men kanskje det er det som skal til for at han skal skjønne at sæden hans kan bli dårlig. Om det slår ut på testen vel og merke.
I går hadde jeg den ultimate dritt dagen! Og TR=PMSDet er den verste tiden, å bare gå å vente på å få mensSpill av dager, der en kunne begynt mens på forhånd
Det er liv å ha noen "deppedager" der en sørger litt
vet ikke hvor pålitelig den sædtesten er, men er da greit å bare gjøre det, så kanskje han får seg en liten støkk og wake-up call![]()
Blir i hvert fall en liten skorpionNå blir det en kjedelig uke fremover, mens egget er på reiseTermin blir evt. 02.11., da skal jeg hvertfall satse på oktoberbaby
Det er så kjipt å vente på TR når man vetDet skulle jo ha gått nå! Men bra at mannen begynner å gjøre en innsats, det skal ikke bare stå på deg.
Det er jo kjempe bra å høreJeg nevnte til gyn at samboer kanskje ikke var helt giret på en sædprøve, så hun anbefalte en slik. Som hun sa, det er jo ikke en "ordentlig" test, men kan gi en pekepinne på hvordan det står til![]()
Vurderer å bestille, jaDet er jo kjempe bra å høreSkal dere ta sånn? Var ikke så dyrt. Kosta 319 for 2 stk
ja, sånn gjør jeg ogsåVurderer å bestille, jamen venter til evnt tr kommer, man har jo alltid et lite håp om klaff
![]()
like Negativ som jeg var i gårHar du fått mensen i dag? Eller tester? Eller positiv test?![]()
like Negativ som jeg var i går![]()
Begynte å spotte litt i dag så tenker den kommer i morgen.
Blæ, det var kjedeliglike Negativ som jeg var i går![]()
Begynte å spotte litt i dag så tenker den kommer i morgen.
Dritt med negative testerBare å børste av seg støvet, deppa litt og oppå hesten igjen
![]()
Kjempe kjedelig… Var potte sur i går og kjenner jeg er små flint i dag også, får så PMS. Og det blir ikke bedre av kjedelige inne dager.. Men, endelig kom blødningen. Så nå håper jeg dagene går fort. Ny mnd med Letrozol og eggløsning om ikke lenge. Sol helle uke, så nå skal jeg gå masse turer og nyte sola så mye jeg kanBlæ, det var kjedelig![]()
Kjempe kjedelig… Var potte sur i går og kjenner jeg er små flint i dag også, får så PMS. Og det blir ikke bedre av kjedelige inne dager.. Men, endelig kom blødningen. Så nå håper jeg dagene går fort. Ny mnd med Letrozol og eggløsning om ikke lenge. Sol helle uke, så nå skal jeg gå masse turer og nyte sola så mye jeg kan![]()
Nei, det er så grusomt! Man blir som e Jojo i humøret.. Heldigvis går det fort over når TR starter..Er sånn jeg også, pms er noe skikkelig dritt. Og ikke lett å få negative tester, men nå kommer Tanta og da er det igang med en ny ppKrysser alt jeg har for at det blir din siste pp på veldig lenge, og at det blir en liten spireskatt ut av det
![]()
![]()
![]()
Det hadde vært utrolig gøy!!! Håper det er vår tur nåNei, det er så grusomt! Man blir som e Jojo i humøret.. Heldigvis går det fort over når TR starter..
takk, håper du får en positiv test og at vi andre kommer etter. Tenk om vi alle havnet i samme termin gruppe. Det hadde virkelig vært fantastisk
@Mindel @Cowgirl @Smågoth @Bailey
++ mange flere flotte damer. Skulle gjerne taget alle
Og i hvert fall din! Syntes virkelig at du skal få en positiv sterk baby strek nå. Kjempe gøy å følge med på deg. Sender masse baby/gravid støvDet hadde vært utrolig gøy!!! Håper det er vår tur nå![]()
![]()
![]()
Tuusen takk, så koselig å leseOg i hvert fall din! Syntes virkelig at du skal få en positiv sterk baby strek nå. Kjempe gøy å følge med på deg. Sender masse baby/gravid støv![]()
Vis vedlegget 454437Sender oss alle babystøv!![]()