Fra 3kløver til 4kløver….Når?

Så bra jobba! Og så flink du er :love7 I det kosttilskuddet jeg andre deg er det myo-inositol i mener jeg, så det inneholder mye bra for eggkvalitet! (også 100 mg Q10).
Tusen takk fine du. Jeg har aldri vært så motivert før som nå. Har nok noe med at baby ønsket er så stort :love017
Ja, de er så fine :love7så snilt av deg og gi dem til meg. Passet bra også, siden jeg akkurat har gått tom for Q10

Last edited:
Nå har jeg ikke testet akkurat på samme klokkeslett hver dag, men er innen for samme tidsrom kl 7-8. vet ikke hvor mye det vil påvirke tempen. Men, jeg tror eggløsning bli på onsdag i stede. Tempen gikk ned og etter hva jeg skjønner så skal den det før eggløsning, testen kan øke utover dagen, blir Spennede å se :happy:

Dere som har erfaring med temp, hva tenker dere?

Vedlegg

• IMG_4605.jpeg
    IMG_4605.jpeg
    282,9 KB · Visninger: 11
  • IMG_4602.jpeg
    IMG_4602.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 15
PP10, CD9:

Endelig fredag og bare 4 dager til tirsdag og forhåpentligvis eggløsnings dagen :smiley-bounce012 :Heartred
Føler meg like optimistisk denne PP som sist. Det som blir mere gøy denne mnd er tempingen. Vet ikke helt om den stemmer for de to første nettene så har jeg sovet så dårlig, men uansett så får jeg lagt noe inn og er i gang. Jeg er også veldig spent på om eggløsnings testen blir like sterk nå som sist.
Vi har begynt med aksjelegging i dag, så blir nesten på søndag, mandag, tirsdag og mulig onsdag.. Så blir det spennende å se om det endelig blir vår tur nå. Det syntes jeg for alle andre blir gravide og bare raser forbi mens vi henger igjen bakerst i køen.. er litt sånn det føles :hilarious:

Uansett så er jeg like flink med treningen og merker at jeg presterer mye bedre nå. Går i rask gange oppover lange baker som jeg ikke kunne før, nå løper jeg og går tur om hverandre. Løper opp tunge bakker(se bilde) så er veldig stolt av meg selv og h a jeg har fått til på kort tid :Heartred
Har også lagd en skikkelig digg snacks..

Oppskrift: 2 bananer, Økologisk peanøttsmør, sukkerfri smeltet sjokolade. Smør det opp på banene og la det ligge i fryseren :love7
Smaker som Snickers..
Herregud så flink du er!! Blir helt imponert :Heartred

Jeg fikk aldri positiv EL test i går. Tenker den kommer i dag. Tempen fortsetter å falle den også, så da blir det eggløsning i morgen

Vedlegg

• IMG_4680.jpeg
    IMG_4680.jpeg
    285,9 KB · Visninger: 11
  • IMG_4677.jpeg
    IMG_4677.jpeg
    816,4 KB · Visninger: 12
Begynte Aksjer på fredag, trodde eggløsningen egentlig skulle være i dag. Men, sånn ble det ikke. La aksjer i går, så blir det i dag og i morgen. Håper virkelig at det klaffer snart :Heartred

Vedlegg

• IMG_4683.jpeg
    IMG_4683.jpeg
    337,4 KB · Visninger: 18
Begynte Aksjer på fredag, trodde eggløsningen egentlig skulle være i dag. Men, sånn ble det ikke. La aksjer i går, så blir det i dag og i morgen. Håper virkelig at det klaffer snart :Heartred
Jøss, etter å ha prøvd i 1,5 år uten en positiv test, så klaffet det tre dager før el, som egentlig har ca 16% sjanse for klaff :nailbiting: nå skal det gå for deg også! :Heartred

Jøss, etter å ha prøvd i 1,5 år uten en positiv test, så klaffet det tre dager før el, som egentlig har ca 16% sjanse for klaff :nailbiting: nå skal det gå for deg også! :Heartred
Det er jo så gøy! Da har det vært et skikkelig bra egg. For det må ha mye med egget å si tenker jeg og en bra sædcelle. Jeg vet ikke med de to eldste, men han minste ble lagd på EL dagen, mai baby så hadde jeg eggløsning på onsdagen og vi hadde sex på torsdagen..
Håper virkelig at det blir en baby snart, fant akkurat ut at om det klaffer nå blir termin 11/1 og det er engletall :angelic:

Det er jo så gøy! Da har det vært et skikkelig bra egg. For det må ha mye med egget å si tenker jeg og en bra sædcelle. Jeg vet ikke med de to eldste, men han minste ble lagd på EL dagen, mai baby så hadde jeg eggløsning på onsdagen og vi hadde sex på torsdagen..
Håper virkelig at det blir en baby snart, fant akkurat ut at om det klaffer nå blir termin 11/1 og det er engletall :angelic:
Det er noe finurlige greier, disse kroppene :shy:
Engletall lover bra! :happy::smiley-angelic001

Satser på at EL er rett rundt hjørnet og at det er tidenes påske(gull)egget som slipper :gen014 :bunny :chicken: :dummy::dummy1::love7 Denne mnd SKAL det gå-krysser alt jeg kan❤️:smiley-angelic001

Kan ikke reise på Harry Handle uten og sjekke om det stiger :hilarious: Tenker jeg får topp i kveld når jeg er hjemme igjen! Da er det eggløsning i morgen kveld, så senge vals i går i dag og i morgen… :cool05

Vedlegg

• IMG_4736.jpeg
    IMG_4736.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 16
  • IMG_4740.jpeg
    IMG_4740.jpeg
    667 KB · Visninger: 17
  • IMG_4749.jpeg
    IMG_4749.jpeg
    86,4 KB · Visninger: 17
Kan ikke reise på Harry Handle uten og sjekke om det stiger :hilarious: Tenker jeg får topp i kveld når jeg er hjemme igjen! Da er det eggløsning i morgen kveld, så senge vals i går i dag og i morgen… :cool05
Hihi, greit å ikke få glipp av noe! On du ikke fått topp for i morgen, da blir eggløsning på torsdag? Men kjenner du at det nok bli i kveld?

Hihi, greit å ikke få glipp av noe! On du ikke fått topp for i morgen, da blir eggløsning på torsdag? Men kjenner du at det nok bli i kveld?
Nei, vet du hva!:dead: Syntes LH stigning har vært sinnsykt treig denne PP.. Er ikke langt unna, så da blir det nok EL natt til torsdag (forhåpentligvis) Får alltid EL 23-24 timer etter topp.. Leste at kaffe kan sinke EL, kan det ha noe med det å gjøre evt :confused004 for har drukket ekstremt mye siden TR denne PP.
Pleier å gå ganske fort fra den øker til toppen. Kan jo også være positivt med treig økning.
Men, seinere den er jo flere aksjer får vi lagt og det er jo positivt :happy:

Vedlegg

• IMG_4755.jpeg
    IMG_4755.jpeg
    788,8 KB · Visninger: 16
  • IMG_4756.jpeg
    IMG_4756.jpeg
    151,4 KB · Visninger: 18
Nei, vet du hva!:dead: Syntes LH stigning har vært sinnsykt treig denne PP.. Er ikke langt unna, så da blir det nok EL natt til torsdag (forhåpentligvis) Får alltid EL 23-24 timer etter topp.. Leste at kaffe kan sinke EL, kan det ha noe med det å gjøre evt :confused004 for har drukket ekstremt mye siden TR denne PP.
Pleier å gå ganske fort fra den øker til toppen. Kan jo også være positivt med treig økning.
Men, seinere den er jo flere aksjer får vi lagt og det er jo positivt :happy:
Jeg har alltid vært kaffekjerring, men el kom som regel på cd13-14. Så for meg har det ikke hatt noe å si :p denne gangen skal det gå!

Jeg har alltid vært kaffekjerring, men el kom som regel på cd13-14. Så for meg har det ikke hatt noe å si :p denne gangen skal det gå!
Jeg også, sånn ekstremt :angelic: Gikk jo fint 3-4 energi drikker om dagen om jeg ikke drakk kaffe. Men slutta med begge deler i Januar, så tenkte at kanskje kroppen fikk litt sjokk nå :hilarious: Nei, men eggløsning kommer alltid på CD 15-16 så er ikke unormalt. Bare syntes LH økningen har vært så treeeeig. Men, i følge ChatGPT så er det bare positivt også eller det kan være negativt, men jeg velger å tenke at det er positivt :hilarious:

Vedlegg

• IMG_4762.jpeg
    IMG_4762.jpeg
    449 KB · Visninger: 7
  • IMG_4763.jpeg
    IMG_4763.jpeg
    473,8 KB · Visninger: 6
Hadde ikke vært urolig for det, bare tenkte så dere ikke bruker opp kruttet på feil tid om det drøyer :hilarious: Gubben her klagde litt over det "men du sa testen var nesten positiv i går, og nå i dag er den positiv, og så et det i morgen eggløsningen er?! Jeg orker ikke dette" :laughing002:facepalm::hilarious::dead:

Satser på at EL er rett rundt hjørnet og at det er tidenes påske(gull)egget som slipper :gen014 :bunny :chicken: :dummy::dummy1::love7 Denne mnd SKAL det gå-krysser alt jeg kan❤️:smiley-angelic001
Har gode forhåpninger nå! Kjenner at det stikker masse på venstre side så da tenker jeg egget slipper derifra nå :cool05 Så mye aksjer som vi legger nå så må det bli positiv test :smiley-angelic001

Hadde ikke vært urolig for det, bare tenkte så dere ikke bruker opp kruttet på feil tid om det drøyer :hilarious: Gubben her klagde litt over det "men du sa testen var nesten positiv i går, og nå i dag er den positiv, og så et det i morgen eggløsningen er?! Jeg orker ikke dette" :laughing002:facepalm::hilarious::dead:
Hehe, nei.. Nå kjører vi på hverdag :laughing002 Tenker vi må ha oss på ettermiddagen i morgen også.
Ja, dem blir litt lei.. Er ikke bare bare å prestere og kjøre på nå vi ber om det :laughing002 Men, nå er det påske og jeg var i Sverige i går Så skal han skal få en øl som belønning og få hvile resten av Påsken :laughing002

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp