Fotballfrue

Også finnes det mange der ute som er ute etter henne på grunn av misunnelse;)

Så mye at de gidder å sitte å skrive falske kildekoder? Uansett, hvis du ser i tråden på kvinneguiden så har dette vært et "samarbeidsprosjekt", så du kan bokstavelig talt se hele prosessen for hvordan de fant ut av det.

Hu er ikke et dårlig menneske. Men det at voksne mennesker gidder å henge seg opp for å få slengt litt dritt er helt utrolig. Ja hu tjener penger på det osv. Samma det vel. Men å lage en egen tråd er helt utrolig.
Må få det ut en plass og du vet tydeligvis ingenting om hva som har blitt funnet ut om hun og mannen. Ser heller ikke poenget med å gå inn på en tråd og klage på tråden ;)

Mye negativt ser jeg:) link takk. Med seriøse kilder:)

Mye negativt ser jeg:) link takk. Med seriøse kilder:)
Og en ting til.. Det er bare å gå inn på kommentarfeltet hennes og sjekke kildekoden. Det er noe alle kan gjøre. Men nå har hun og mannen slettet alle disse kommentarene. Tilfeldig? Hun sletter alle kommentarer på instagram fortløpende nå. Gjort det siden i går. Tilfeldig? Mannen har slettet alle kommentarene på Sunt vett-siden sin hvor han har utgitt seg for å være noen andre på samme måte som fruen. Tilfeldig?

Synes at fruen nevnte kvinneguiden da hun skrev innlegget da retusjeringen ble nevnt, at hun ble heftig diskutert der. Har fulgt henne litt, men ble unlike da retusjeringen dukket opp. Husket spørsmålet og svaret hun svarte leseren at hun bare justerte lys o.l. Er vel litt fjortis å laga støttekommentarer til seg selv. Hun har valgt det selv, men å leve av livet kan ikke være så lett.

Hu er ikke et dårlig menneske. Men det at voksne mennesker gidder å henge seg opp for å få slengt litt dritt er helt utrolig. Ja hu tjener penger på det osv. Samma det vel. Men å lage en egen tråd er helt utrolig.
Hmmmm... Hun kaller leserne sine blandt annet mentalt tilbakestående under falskt navn. Hennes oppførsel på nett er helt ok og det er ikke greit å kritisere den?

Har for mye tid på kvelden. Lillegutt sovner så tidlig.

Les en blogg der du liker og tror på den som skriver den da :) Ser ikke poenget med å klage på noe du velger selv å lese ;)

Haha virkelig! Hun har hele veien hatt en fasade som har vært litt for god til å være sann.. Blir ikke veldig overraska at det er noe muffens..:)

Uff jeg synes faktisk synd på henne, tenk å være så redd for å ikke være perfekt og bra nok. Hun må jo slite med dette om hun tyr til slike ting. Jeg har aldri lest bloggen, men vet hvordan hun set ut og at hun er gift med en ukjent fotballspiller :p eller ukjent for meg vertfall

Back
Topp