Fotballfrue

Ikke meg heller.
Aldri hørt at de påstår at noen av de er leger heller?

Det er jo ikke med sitt eget navn de utgir seg for å være det, men de har lagt igjen kommentarer under blogginleggene når folk har satt spørsmålstegn ved feks hvordan de lever, med andre navn ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er jo ikke med sitt eget navn de utgir seg for å være det, men de har lagt igjen kommentarer under blogginleggene når folk har satt spørsmålstegn ved feks hvordan de lever, med andre navn ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ok... Da misforsto jeg.....
Ikke bra!

Det er spredd alle steder nå og alle medier er kontaktet. Hvorfor sletter hun absolutt alt hvis det ikke er sant?

Aner ikke, men fordi noe spres på Internett gjør det ikke automatisk til sannhet. Jeg er ikke så fryktelig engasjert i saken, men syns slike ting bør komme fra helt sikre kilder slik at det ikke blir mye uberettiget drittslenging.

Aner ikke, men fordi noe spres på Internett gjør det ikke automatisk til sannhet. Jeg er ikke så fryktelig engasjert i saken, men syns slike ting bør komme fra helt sikre kilder slik at det ikke blir mye uberettiget drittslenging.
Det ble lagt ut bevis både på fruen og mannens fb-side i går, men dette ble slettet. Faktisk flere ganger! I tillegg har fruen fjernet mulighet til å skrive innlegg på siden hennes og kommentarene til bildene hennes kan ikke leses lenger.

Det ble lagt ut bevis både på fruen og mannens fb-side i går, men dette ble slettet. Faktisk flere ganger! I tillegg har fruen fjernet mulighet til å skrive innlegg på siden hennes og kommentarene til bildene hennes kan ikke leses lenger.

Det blir fortsatt useriøst for min del.

Who cares???
Bare det å gidde å bruke tid på å 'ta' folk på sånt!

Jeg leser bloggen hennes, den med mange fler, for underholdningens del.
Jeg sluker ikke alt hun legger ut :P
Hun tjener flere millioner på å være falsk, så jeg håper bloggen legges ned. Hun er å sykt høy på seg selv og eier ikke et snev av selvinnsikt.

Hun tjener flere millioner på å være falsk, så jeg håper bloggen legges ned. Hun er å sykt høy på seg selv og eier ikke et snev av selvinnsikt.

Det finnes mange falske gründere rundt omkring.
At hun har skapt en arbeidsplass hun tjener bra på er jo bra for henne.

Hvordan kan du vite at hun er falsk???
Hun har aldri gått ut og sagt at bloggen representerer henne 100%!?

Men mange av de unge leserne gjør det, synd om hun driver å lyver om ting synes jeg da.

Det finnes så mange kanaler med ting som kan påvirke oss idag. At det finnes mye usannheter er det ikke tvil om.

Da bør vi kanskje gå en runde med oss selv og tenke over hvordan vi vil oppdra våre barn.
Være inkluderene og vise barna våre nettvett og ta forhåndsregler.

Men mange av de unge leserne gjør det, synd om hun driver å lyver om ting synes jeg da.

Det er dette som bekymrer meg. Mange tenåringsjenter ser opp til henne, og så manipulerer hun bilder av kroppen sin som allerede ser fantastisk ut.

Det finnes så mange kanaler med ting som kan påvirke oss idag. At det finnes mye usannheter er det ikke tvil om.

Da bør vi kanskje gå en runde med oss selv og tenke over hvordan vi vil oppdra våre barn.
Være inkluderene og vise barna våre nettvett og ta forhåndsregler.
Og der traff du spikern på hodet. Istedenfor å klandre andre for alt mulig rart så kan vi selv gjøre våre barn i stand til å dile ut det som er bra og det som ikke er det. Det er så my ansvarsfraskrivelse blant folk for tiden!

Det er dette som bekymrer meg. Mange tenåringsjenter ser opp til henne, og så manipulerer hun bilder av kroppen sin som allerede ser fantastisk ut.
Det er vel det som har blitt skrevet en del om også om hennes blogg før,hun har stor påvirkning påde unge leserne dessverre.

Ifølge skattelistene tar hun ut over 1mill i lønn.
Det står i mediene... så akkurat det er ikke vanskelig å vite.
I tillegg er det nok en del som ikke registreres...
Nå snakket jeg om alt som legges ut her i trpden jeg, at hun drar inn mye penger på bloggen er det ingen tvil om

Og der traff du spikern på hodet. Istedenfor å klandre andre for alt mulig rart så kan vi selv gjøre våre barn i stand til å dile ut det som er bra og det som ikke er det. Det er så my ansvarsfraskrivelse blant folk for tiden!

Jeg synes at når man går høyt ut og sier flere gangerat man aldri retusjerer bildene sine, så bør det være sannheten. Skjønner ikke hvorfor ikke man bare kaninnrømme det jeg når man gjør sånne ting , istedenfor å lyve.

For min del er det ikke så farlig hva hun skriver, for jeg leser ikke bloggen hennes!jeg tror bare ikke det er så lett å sile ut alltid hva som er bra og ikke...

Sorry, men at "noen" har sjekket sånn og sånn og skrevet det på kvinneguiden gjør ikke det til en sikker kilde for meg. ;)

Er så glad det finnes flere som ikke tror på alt en leser!!! :)
Vi glemmer fort at en sak ofte har to sider, det er kun når vi "sitter i klisteret" selv dette plutselig er viktig..

Back
Topp