Fotballfrue

Haha, så flaut. Så noen av screenshotsene nå... Ganske vanvittig å ta det så langt.

Jeg synes at når man går høyt ut og sier flere gangerat man aldri retusjerer bildene sine, så bør det være sannheten. Skjønner ikke hvorfor ikke man bare kaninnrømme det jeg når man gjør sånne ting , istedenfor å lyve.

For min del er det ikke så farlig hva hun skriver, for jeg leser ikke bloggen hennes!jeg tror bare ikke det er så lett å sile ut alltid hva som er bra og ikke...

Er det snakk om så mange ganger da? Ikke at det betyr noe.Hun blogger om seg selv og sitt liv, det er ingen automatikk i at hun må snakke sant. Det handlet om kroppen hennes, og hvor mange ville ikke ha fikset på den om de kunne om de følte seg veldig misfornøyde med kroppen sin? Hvor mange hadde villet innrømme at man photoshoppet bildene sine? Nei, da synes jeg det er mye verre at folk som f.eks. er politikere sitter der og lover ting de vet de vil bryte.
Om noen fikser på bildene sine og lyver om det er av liten betydning for samfunnet generelt. Og de unge burde ha blitt satt i stand til å skille mellom ting som betyr noe og ren underholdning.

Det er dette som bekymrer meg. Mange tenåringsjenter ser opp til henne, og så manipulerer hun bilder av kroppen sin som allerede ser fantastisk ut.
I tillegg har hun selv hatt spiseforstyrrelser og vet hun er et forbilde for unge jenter... Merkelig å ikke tenke seg om to ganger over hva hun poster... Ja hun har en privat nettside, men er det greit å fraskrive seg alt ansvar pga det? Hadde hun vært ærlig og seg selv hadde det vært greit. Alle skal få lov å være seg selv og ha meninger om sitt eget liv. Hva tenker hun bak å legge ut det hun gjør når hun selv vet det er fake? Når hun ikke selv klarer å leve opp til sitt eget image engang, og vet mange ungjenter ser opp til dette idealet... Nei det skurrer for meg. Ja JEG kan lære mitt barn til å sile ut, men nå er ikke alle like heldige å lærer seg det.

På den ene siden kjenner jeg at jeg godter meg litt, ingen er så perfekte og jeg tror det er veldig usunt med slike rollemodeller. Dama har rett og slett virket litt full av seg selv.

På den andre siden er det helt klart at hun har sine komplekser hun også, og det må være tøft å stå slik i rampelyset på alt selv om man har valgt det selv. Er nok ikke gøy hvis det virkelig rakner, og alle kan jo gjøre tabber. Blir liksom patetisk, så klart det er synd på henne på flere måter også. Får håpe hun lærer noe da.

Er så glad det finnes flere som ikke tror på alt en leser!!! :)
Vi glemmer fort at en sak ofte har to sider, det er kun når vi "sitter i klisteret" selv dette plutselig er viktig..

Jeg er veldig opptatt av sikre kilder og leser alt her inne med et filter. ;)

Det er så mye dritt som kommer av at folk sitter bak en skjerm og synser og lager seg meninger som de fremstiller som fakta. Når folk tror lett på hva de leser på forum og tar det for gitt at det er sant, så gjør det fryktelig enkelt for mennesker å spre falske rykter og legge frem "bevis" som egentlig kan tolkes på forskjellige måter.

Jeg høres kanskje ekstremt kynisk ut, men jeg tror det er bra å være litt for skeptisk enn å være for naiv. ;)

Last edited:
Jeg er veldig opptatt av sikre kilder og leser alt her inne med et filter. ;)

Det er så mye dritt som kommer av at folk sitter bak en skjerm og synser og lager seg meninger som de fremstiller som fakta. Når folk tror lett på hva de leser på forum og tar det for gitt at det er sant, så gjør det fryktelig enkelt for mennesker å spre falske rykter og legge frem "bevis" som egentlig kan tolkes på forskjellige måter.

Jeg høres kanskje ekstremt kynisk ut, men jeg tror det er bra å være litt for skeptisk enn å være for naiv. ;)
Har du sett print screenene da?

Hun tjener flere millioner på å være falsk, så jeg håper bloggen legges ned. Hun er å sykt høy på seg selv og eier ikke et snev av selvinnsikt.

Det er ganske mange i denne verden som lever av et image, og det må da være helt greit. Tror man denne delen av Caroline Berg Eriksen er ekte, må man virkelighetsorientere seg selv fremfor noen andre. Er du sjalu på henne?

Det er ganske mange i denne verden som lever av et image, og det må da være helt greit. Tror man denne delen av Caroline Berg Eriksen er ekte, må man virkelighetsorientere seg selv fremfor noen andre. Er du sjalu på henne?
Typisk å dra sjalusi-kortet ;) Er ikke i nærheten av sjalu. Liker henne overhodet ikke, og heller ikke den latterlige mannen hennes. Jeg blir derimot provosert over alt som nå har skjer med bloggen hennes, instagram, fb og mannens sider på nettet. Er tydelig at den perfekte verdenen hennes nå rakner og det har hun godt av. Kaller faktisk leserne sine mentalt tilbakestående, men signerer med et helt annet navn så det ser ut som en vanlig leser som har kommentert.

Jeg har ingen tro på at noen ville ha brukt timesvis på å skrive side opp og side ned med falske kildekoder.

Jeg syns dette er verre enn fotoredigeringen. Her gir de seg ut som om de som de er leger, PT, ernæringsfysiologer o.l., som støtter det hun sier på bloggen. Det kan være ganske alvorlig. Og en del av kommentarene de har skrevet under andre navn er ganske frekke.

Hun tjener flere millioner på å være falsk, så jeg håper bloggen legges ned. Hun er å sykt høy på seg selv og eier ikke et snev av selvinnsikt.

Hvorfor bryr du deg, og følger med på hva hun gjør om du ikke liker henne?
Er bare å la være ;)

Er ikke så veldig opptatt av fotballfrue, og hun må gjerne styre som hun vil for min del. Men syns det er forkastelig at hun og Lars Kristian kaller folk (muligens usikre tenåringsjenter) som kritiserer/er uenig med dem. "mentalt tilbakestående" og "han fortjener en kule i panna" er vel noe av det de har skrevet i egne kommentarfelt, under andre navn...

Typisk å dra sjalusi-kortet ;) Er ikke i nærheten av sjalu. Liker henne overhodet ikke, og heller ikke den latterlige mannen hennes. Jeg blir derimot provosert over alt som nå har skjer med bloggen hennes, instagram, fb og mannens sider på nettet. Er tydelig at den perfekte verdenen hennes nå rakner og det har hun godt av. Kaller faktisk leserne sine mentalt tilbakestående, men signerer med et helt annet navn så det ser ut som en vanlig leser som har kommentert.

Jeg dro ikke sjalu-kortet, da hadde jeg beskyldt for å være det. Jeg bare spurte om du var det :) Men så bra du lar deg provosere! Da gjør hun jobben sin :)

Jeg har ingen tro på at noen ville ha brukt timesvis på å skrive side opp og side ned med falske kildekoder.

Jeg syns dette er verre enn fotoredigeringen. Her gir de seg ut som om de som de er leger, PT, ernæringsfysiologer o.l., som støtter det hun sier på bloggen. Det kan være ganske alvorlig. Og en del av kommentarene de har skrevet under andre navn er ganske frekke.

Hvis det viser seg at det er sant, så er jeg enig!
Men igjen, det er internett det her.... Fordi noen utgir seg for å være lege over nett så behøver ikke det å være sant.

Hvis det viser seg at det er sant, så er jeg enig!
Men igjen, det er internett det her.... Fordi noen utgir seg for å være lege over nett så behøver ikke det å være sant.

Selvfølgelig, men dette er en av landets største blogger. Det er ikke en hvilken som helst anonym idiot på nettet: Det er fotballfruen som prøver å gi støtte til egne utsagn om trening/kosthold med å utgi seg for å være en fagperson. Det er ganske ille etter min mening

Også finnes det mange der ute som er ute etter henne på grunn av misunnelse;)

Back
Topp