Da bør du se. Ganske skremmende noen av de kommentareneNei, det har jeg ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da bør du se. Ganske skremmende noen av de kommentareneNei, det har jeg ikke.
Hun har ho ikke akkurat lykkes hvis bloggen/bedriften er bygd opp på løgn, juks og fanteri...Dette er så typisk Norge! Man må "ta" de som lykkes med noe for du må ikke tro du er noe. Janteloven er fortsatt ekstrem sterk her i landet.
Bare å se i denne tråden der faktisk noen "godter" seg fordi noen har slengt ut noe slikt om en person.
Hun har ho ikke akkurat lykkes hvis bloggen/bedriften er bygd opp på løgn, juks og fanteri...
For en fjasete kommentar!Hva er det egentlig med disiplene til denne dama?
Tror heller all denne "gode" PR'en er slutten for fotballfrueVil kalle dette å lykkes jeg. All pr er god pr..![]()
Hun lever på klikk på bloggen sin.
For en fjasete kommentar!
Hvorfor ikke?Hvorfor er dette en tråd på BV i det hele tatt?![]()
Jeg syns det blir feil med en egen mobbetråd her inne...Hvorfor ikke?
Nettavisen hr også en artikkel om det nå
Syns virkelig ikke dette er en mobbetråd.Jeg syns det blir feil med en egen mobbetråd her inne...
Det vet jegDet er den samme artikkelen som deles på ulike nettaviser.![]()
Typisk å dra sjalusi-kortetEr ikke i nærheten av sjalu. Liker henne overhodet ikke, og heller ikke den latterlige mannen hennes. Jeg blir derimot provosert over alt som nå har skjer med bloggen hennes, instagram, fb og mannens sider på nettet. Er tydelig at den perfekte verdenen hennes nå rakner og det har hun godt av. Kaller faktisk leserne sine mentalt tilbakestående, men signerer med et helt annet navn så det ser ut som en vanlig leser som har kommentert.
Trenger vel ikke følge hu på Facebook, instagram eller noen steder for å få med seg dette. Har bare vært innom bloggen hennes to-tre ganger for lenge siden.. Allikevel får er jeg klar over alt som skjer nå. Og jeg synes ikke det er greit gjort. Og lure leserne sine som hun har gjort er ikke okDu har mye kunnskap og kjennskap om et menneske du ikke liker.. Kjenner du henne og mannen? Hadde jeg hatt så mye i mot noen, tror jeg ikke jeg ville tatt meg bryderiet med å følge dem på bloggen, Facebook, instagram ... Men det er nå bare meg![]()
Ja, mange av kommentarene her inne er faktisk ufine og kategorisert som drittslenging. Selvfølgelig synes også jeg at det ikke er ok å jukse på denne måten, men det forsvarer ikke all den mobbingen som foregår inne på denne tråden.Fjasete svar til fjasete kommentarHun har blitt avslørt i juks, lyving og drittslenging, og da er det "ufint" og "drittslenging" å mene at dette ikke er ok?