Fotballfrue

Typisk å dra sjalusi-kortet ;) Er ikke i nærheten av sjalu. Liker henne overhodet ikke, og heller ikke den latterlige mannen hennes. Jeg blir derimot provosert over alt som nå har skjer med bloggen hennes, instagram, fb og mannens sider på nettet. Er tydelig at den perfekte verdenen hennes nå rakner og det har hun godt av. Kaller faktisk leserne sine mentalt tilbakestående, men signerer med et helt annet navn så det ser ut som en vanlig leser som har kommentert.

Du har mye kunnskap og kjennskap om et menneske du ikke liker.. Kjenner du henne og mannen? Hadde jeg hatt så mye i mot noen, tror jeg ikke jeg ville tatt meg bryderiet med å følge dem på bloggen, Facebook, instagram ... Men det er nå bare meg ;)

Bruk nettvett!
Vi ønsker å legge til rette for en saklig debatt på forumet og ber alle bruke fornuft og god folkeskikk. Vær omtenksom overfor dine meddebattanter. Bak ethvert kallenavn sitter det et menneske som fortjener å bli behandlet med respekt, selv om man er uenige om sak. Diskuter gjerne sak så fillene flyger, men unngå å gå til usaklige personangrep. Også i bloggene/bildegalleriene oppfordrer vi alle til å være saklige. Bloggene er lesbare for alle, mens brukere selv kan bestemme hvem som skal ha tilgang til bildegalleriene. Alle brukere har muligheten til å rapportere innlegg som strider mot forumreglene. Vi oppfordrer dere til å gi forumledelsen beskjed dersom dere oppdager innlegg som bryter reglene.

Du har mye kunnskap og kjennskap om et menneske du ikke liker.. Kjenner du henne og mannen? Hadde jeg hatt så mye i mot noen, tror jeg ikke jeg ville tatt meg bryderiet med å følge dem på bloggen, Facebook, instagram ... Men det er nå bare meg ;)
Trenger vel ikke følge hu på Facebook, instagram eller noen steder for å få med seg dette. Har bare vært innom bloggen hennes to-tre ganger for lenge siden.. Allikevel får er jeg klar over alt som skjer nå. Og jeg synes ikke det er greit gjort. Og lure leserne sine som hun har gjort er ikke ok

Huff, tenker egentlig bare at hun kan ikke ha det så bra....Siste hun trenger er nok dømmende meninger og konklusjoner om hvordan hun er.

Fjasete svar til fjasete kommentar ;) Hun har blitt avslørt i juks, lyving og drittslenging, og da er det "ufint" og "drittslenging" å mene at dette ikke er ok?
Ja, mange av kommentarene her inne er faktisk ufine og kategorisert som drittslenging. Selvfølgelig synes også jeg at det ikke er ok å jukse på denne måten, men det forsvarer ikke all den mobbingen som foregår inne på denne tråden.

Back
Topp