Førstegangs
Glad i forumet
Også er er det noen som bare går inn på en tråd og kommenterer uten å lese seg opp først.Også finnes det mange der ute som er ute etter henne på grunn av misunnelse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også er er det noen som bare går inn på en tråd og kommenterer uten å lese seg opp først.Også finnes det mange der ute som er ute etter henne på grunn av misunnelse![]()
Hu er nå faktisk naboen minOgså er er det noen som bare går inn på en tråd og kommenterer uten å lese seg opp først.
Også finnes det mange der ute som er ute etter henne på grunn av misunnelse![]()
Hva så?Hu er nå faktisk naboen min![]()
Hu er ikke et dårlig menneske. Men det at voksne mennesker gidder å henge seg opp for å få slengt litt dritt er helt utrolig. Ja hu tjener penger på det osv. Samma det vel. Men å lage en egen tråd er helt utrolig.Hva så?
Må få det ut en plass og du vet tydeligvis ingenting om hva som har blitt funnet ut om hun og mannen. Ser heller ikke poenget med å gå inn på en tråd og klage på trådenHu er ikke et dårlig menneske. Men det at voksne mennesker gidder å henge seg opp for å få slengt litt dritt er helt utrolig. Ja hu tjener penger på det osv. Samma det vel. Men å lage en egen tråd er helt utrolig.
http://postimg.org/image/jrpsfyzg7/full/Mye negativt ser jeglink takk. Med seriøse kilder
![]()
Mye negativt ser jeglink takk. Med seriøse kilder
![]()
Og en ting til.. Det er bare å gå inn på kommentarfeltet hennes og sjekke kildekoden. Det er noe alle kan gjøre. Men nå har hun og mannen slettet alle disse kommentarene. Tilfeldig? Hun sletter alle kommentarer på instagram fortløpende nå. Gjort det siden i går. Tilfeldig? Mannen har slettet alle kommentarene på Sunt vett-siden sin hvor han har utgitt seg for å være noen andre på samme måte som fruen. Tilfeldig?Mye negativt ser jeglink takk. Med seriøse kilder
![]()
Ops :/Google "fotballfrue kritikk" (ikke lov å linke)
Ops :/
Hmmmm... Hun kaller leserne sine blandt annet mentalt tilbakestående under falskt navn. Hennes oppførsel på nett er helt ok og det er ikke greit å kritisere den?Hu er ikke et dårlig menneske. Men det at voksne mennesker gidder å henge seg opp for å få slengt litt dritt er helt utrolig. Ja hu tjener penger på det osv. Samma det vel. Men å lage en egen tråd er helt utrolig.
Har for mye tid på kvelden. Lillegutt sovner så tidlig.
Jeg gjør det ogsåLes en blogg der du liker og tror på den som skriver den daSer ikke poenget med å klage på noe du velger selv å lese
![]()
Huff da!!
Fant ikke jeg, link? Jeg er sikkert blind men![]()