Når skal dere fortelle sjefen om graviditeten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg forteller det med en gang jeg kommer tilbake fra ferie slik at jeg kan få tilrettelegging for å unngå sykmelding pga kvalme. Sist sa jeg det ikke tidlig og da endte det med at jeg gikk på en skikkelig smell.Når skal dere fortelle sjefen om graviditeten?
Hehe, ny jobb her også! Eller, starta i juni og har hatt ferie hele juli til nå.Så lenge jeg er i god form venter jeg til uke 12 Begynner i ny jobb neste uke, og vil helst vise et godt førsteinntrykk før jeg blir "hun gravide" Er nesten bare menn der, og alle er mye eldre enn meg... Så jeg skiller meg nok ut fra før av
Takk det samme Tenkte å handle inn litt store topper og gensere, og satser på at jeg klarer å skjule det en stund. Har "ett par kilo ekstra", så er ikke helt flat fra før av. Håper det kan redde meg litt inn Bruker du uniform eller noe, siden du har egne kontorklær?Hehe, ny jobb her også! Eller, starta i juni og har hatt ferie hele juli til nå.
Veldig sårbar stilling så gruer meg! Men, de vet jo jeg er i fertil alder!
Venter så lenge som mulig, men redd det syns fort pga klærna jeg bruker på kontoret
Lykke til
Neida, har ikke det.Takk det samme Tenkte å handle inn litt store topper og gensere, og satser på at jeg klarer å skjule det en stund. Har "ett par kilo ekstra", så er ikke helt flat fra før av. Håper det kan redde meg litt inn Bruker du uniform eller noe, siden du har egne kontorklær?
FortellDa har jeg fortalt det godt å være ferdig med det
Det fant jeg ut at en på jobben hadde fortalt til sjefen for meg i dag hadde lyst å si det selv, og vente litt til. Sa det til nermeste ledere på grunn av at jeg trenger tilrettelegging, men er ikke deres rett å si det videre til alle andre.
Fortell