Foreldrepenger

Done! Ordnet i forrige uke :) Er spent om jeg får de tilbakesendt pga jeg har skrevet feil ellerno, brukte ihvertfall laaang tid på å skjønne alt, begynte nestn å gråte på et tidspunkt! o_O Noen som sa hormoner? :p

Haha...sleit som søren me papira her og :P endte me å få mej et møte me en saksbehandler som gikk gjøna alle papira me mej ;) trur d e d luraste ej he gjort ^^,

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Søkt :-)
Fikk hjelp på nav kontor . Hadde tlf samtale med veileder for å fylle ut skjemaet.
Enkelt og greit :-)

Haha...sleit som søren me papira her og :p endte me å få mej et møte me en saksbehandler som gikk gjøna alle papira me mej ;) trur d e d luraste ej he gjort ^^,

Godt å høre! Papirer for gravide burde være så enkle at en barnehageonge klarer de spørr du meg.. Vurderte å dra dit, men ringte de isteden og spurtr på de punktene jeg var mest usikker, ringte faktisk flere ganger :p Så krysser alt for at det ble rett!

Godt å høre! Papirer for gravide burde være så enkle at en barnehageonge klarer de spørr du meg.. Vurderte å dra dit, men ringte de isteden og spurtr på de punktene jeg var mest usikker, ringte faktisk flere ganger :p Så krysser alt for at det ble rett!

Ja skjema deira e jo heilt umulige!! Bra du fikk hjelp over tlf da :)

Har ikke søkt enda. Satser på å søke i neste uke, for da er jeg tilbake på jobb:) Vil sjekke noe med de på personalavdelingen før jeg søker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg leste i et blad at man kan få hjelp hos NAV på Facebook når det gjaldt foreldrepenger. Skal se om jeg finner det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er bare å søke på NAV FORELDREPENGER så kan man spørre om alt hva man vil på skjemaet.

Kan få hjelp på chat på nav sine sider og. Latterlig at det skal være så vanskelig!!

Sendte den inn forrige uke :-) krysser alt som kan krysses for at jeg har fylt ut riktig, og at jeg får foreldrepenger! Burde egentlig huske hvordan man fyller de ut, siden det kun er et år siden sist, men neida! Det har gått i glemmeboken :p snakk om god hukommelse!

Sendte den inn forrige uke :) krysser alt som kan krysses for at jeg har fylt ut riktig, og at jeg får foreldrepenger! Burde egentlig huske hvordan man fyller de ut, siden det kun er et år siden sist, men neida! Det har gått i glemmeboken :p snakk om god hukommelse!

He he det er jo ikke et lite skjema heller da, det er jo reine boka som skal fylles ut!

Jeg skulle passe på å få terminbekreftelsen min av fastlegen i går når jeg allikevel hadde time der, men glemte det...
-og nå har hun selvfølgelig tatt ferie i en måned.. typisk :p

Jeg skulle passe på å få terminbekreftelsen min av fastlegen i går når jeg allikevel hadde time der, men glemte det...
-og nå har hun selvfølgelig tatt ferie i en måned.. typisk :p

Haha samme som meg det! Selv om jeg faktisk husket å spørre, men legen var sommerstresset og glemte det oppi blodtrykk og alt:-P Men ringte de i dag og de skal sende i posten, kanskje de som ikke er på ferie kan gjøre det for deg og?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Haha samme som meg det! Selv om jeg faktisk husket å spørre, men legen var sommerstresset og glemte det oppi blodtrykk og alt:-P Men ringte de i dag og de skal sende i posten, kanskje de som ikke er på ferie kan gjøre det for deg og?

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Joda, jeg kan ringe dem og høre. Evt kan jeg høre med de på sykehuset, skal på kontroll igjen over helga. Ordner seg sikkert på et vis :)

Noen som bare har sendt datert kopi av helseskjemaet? Går det?

Det er 12 uker igjen til termin for meg, og det er anbefalt å søke innen 9 uker før termin tror jeg. Jeg har ikke fått dokumentasjon fra legen eller jm fordi jeg glemte det rett og slett. Skal jo til legen igjen om 2 uker, så tenkte å søke da.

-Fra appen-

Jeg har termin om 4 uker og da jeg søkte fikk jeg beskjed om at jeg skulle søke 6 uker før og hvis jeg søkte før den tid måtte jeg dokumentere lønn ogsånn på nytt! også ringte jeg NAV igår og spurte om de hadde motatt søknaden min siden permisjon min starter neste uke og jeg ikke har hørt noe fra de. Da fikk jeg beskjed om at behandlingstiden hadde blitt forandret til 12 uker nå, så de hadde enda 6 uker på seg på min søknad og min søknad var så "ny" enda at de prioriterte de gamleste først, så jeg vil anbefale alle å søke i god tid:-)

Lege på tirsdag, skal skaffe de rette papirene da. Så det blir vel kveldsunderholdning neste uke å skjønne skjemaet :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg søkte for snart tre uker siden. Vært på ferie siden så spent på om jeg har hørt noe derfra enda.

Jeg ringte og å fikk de til å guide meg igjennom punkt for punkt! det var helt gresk for meg :-p hehe

Må vel sette meg ned og prøve 0 forstå systemet osv neste uke :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Back
Topp