Foreldrepenger

Har ikke fått levert ennå, ettersom jeg skal ha de 6 beste mnd av de 10 siste måtte lønnslippene vare stemplet og signert. Nå venter jeg bare på at arbeidsplassene skal sende dem til meg slik at jeg kan levere søknaden. Føler det blir mye styr, så det blir godt når alt er ferdig levert.
 
Ringte nav i dag... Fikk bare beskjed om at her er det 10 ukers behandlingstid... Og jeg leverte min 11. Juli så i slutten av september bør den være behandlet!!! Goood!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ringte nav i dag... Fikk bare beskjed om at her er det 10 ukers behandlingstid... Og jeg leverte min 11. Juli så i slutten av september bør den være behandlet!!! Goood!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Her opererer de med 3 mnd behandlingstid, men jeg fikk svar etter 9 dager....
 
Jeg fikk beskjed en ukes tid etter at jeg sendte inn søknaden at den var mottatt. Men har ikke fått noen bekreftelse på at jeg har fått innvilget foreldrepenger.
 
Fikk svar idag om at søknaden var mottatt 25.sept, og at jeg ville ha svar innen 8uker. Så det er jo lovende :) Går rolig for seg om dan i Freæksta tydeligvis :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kjenner jeg har innmari lyst på svar snart, ikke for pengene sin skyld, jobben betaler til meg. Men DE skal ha kopi av vedtaket, og har lite lyst til å styre med det i barseltiden. Går med håp mot postkassen hver dag nå:-o

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Kjenner jeg har innmari lyst på svar snart, ikke for pengene sin skyld, jobben betaler til meg. Men DE skal ha kopi av vedtaket, og har lite lyst til å styre med det i barseltiden. Går med håp mot postkassen hver dag nå:-o

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Mm.. Her er d nav som betaler ut så her er d penga d står på :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mm.. Her er d nav som betaler ut så her er d penga d står på :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Da får de vitterlig få ut fingeren! Damen jeg snakket med hos KAV (knis) sa at det var veldig regionale forskjeller i behandlingstiden. Og her i Bergen var det visst 12 uker........... Så kanskje før fødsel altså:-/

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Da får de vitterlig få ut fingeren! Damen jeg snakket med hos KAV (knis) sa at det var veldig regionale forskjeller i behandlingstiden. Og her i Bergen var det visst 12 uker........... Så kanskje før fødsel altså:-/

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Mmm hadde vært greit det!! Tåpelig at behandlingstiden skal være så lang når vi ikke får lov til å søke før en gitt uke. Sendte vel søknad ei uke etter jeg kunne så var ganske tidlig ute også...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mmm hadde vært greit det!! Tåpelig at behandlingstiden skal være så lang når vi ikke får lov til å søke før en gitt uke. Sendte vel søknad ei uke etter jeg kunne så var ganske tidlig ute også...


Sent from my iPhone using BV Forum
Helt tøysete! Man kunne jo også tro at de områdene med ekstra kapasitet kunne fått inn søknader fra andre steder i landet for å lette på trykket..

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Har ennå ikke fått levert inn, mangler papirer fra en arbeidsgiver før jeg kan levere det.
 
Fått innvilget foreldrepenger allerde! Og det tok knappe 6 uker :) og jeg tilhører Oslo :) meget fornøyd med bydel Nordstrand :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp