For oss som har hatt INNSETT i November/Desember 2024

Gikk fint med meg også! Har heldigvis fått noen på frys prøver å trøste meg med det hvis dette ikke funker. Testdag 23 men kjenner meg selv så godt så tester jeg før den tid. Kommer til å teste hver dag for å forsikre meg om at den er helt blank pga eggløsningssprøyten hva med deg ??

Jeg orker ikke teste ut Ovitrelle denne runden, jeg blir så innmari stressa av det :hilarious: Så jeg skal holde meg helt til 14dpo, med mindre mensen kommer før det da:shy: Krysser fingrene for oss begge!!

3 dager til testdag. Jeg har litt hovne bryster med utstikkende brystvorter og små ‘’roser/klumper’’ på brystvortene, tisser 2-3 ganger om natten, pleier tisse 1 gang til vanlig, våkner av strekk/press spesielt høyre side om natten når jeg skal snu meg, litt murringer og i går var jeg småkvalm hele dagen….Dette kan like gjerne være medisinene jeg tar. Med 4 aborter bak meg og ingen barn tenker jeg veldig negative tanker: hvorfor skal det gå denne gangen? Alle symptomene har startet likt i alle graviditetene. Ingen trygghet for meg at jeg har symptomer, lå og kastet opp i uke 8 før ultralyd og likevell ingen liv på kontrollen, endte i MA. Forskjellen denne gangen fra alle de andre gangene er at jeg går på prednisolon. Felles for MA/SA er at jeg har blitt syk og hatt forhøyet CRP tidlig i svangerskapene. Det går veldig mye sykdom rundt nå så typisk at jeg blir syk og mlster.

Sorry veldig Negativ her, men kanskje en slags forsvarsmekanisme?

3 dager til testdag. Jeg har litt hovne bryster med utstikkende brystvorter og små ‘’roser/klumper’’ på brystvortene, tisser 2-3 ganger om natten, pleier tisse 1 gang til vanlig, våkner av strekk/press spesielt høyre side om natten når jeg skal snu meg, litt murringer og i går var jeg småkvalm hele dagen….Dette kan like gjerne være medisinene jeg tar. Med 4 aborter bak meg og ingen barn tenker jeg veldig negative tanker: hvorfor skal det gå denne gangen? Alle symptomene har startet likt i alle graviditetene. Ingen trygghet for meg at jeg har symptomer, lå og kastet opp i uke 8 før ultralyd og likevell ingen liv på kontrollen, endte i MA. Forskjellen denne gangen fra alle de andre gangene er at jeg går på prednisolon. Felles for MA/SA er at jeg har blitt syk og hatt forhøyet CRP tidlig i svangerskapene. Det går veldig mye sykdom rundt nå så typisk at jeg blir syk og mlster.

Sorry veldig Negativ her, men kanskje en slags forsvarsmekanisme?

Denne prosessen gjør jo noe med en, når det er noe man ønsker så inderlig, så er det fryktelig sårt, og når det har gått galt så mange ganger er det ikke rart man vil beskytte seg selv.

Veldig spennende at du prøver prednisolon denne gangen da, det har jeg veldig troa på :smiley-angelic001 håper for deg :Heartred

2,5 t hver vei! Syns det er litt langt å kjøre alene:shy: Men det gikk veldig fint! Podcaster nedover og gauling av julemusikk oppover:hilarious::hilarious:
Har cirka samme avstand til nærmeste sykehus der jeg bor, 2,5-3 timer, så mine ultralyder blir sånne turer. Og evt når jeg skal føde. Da må man ha noe å høre på, ja :happy:

Hei! Har insett på onsdag. Fikk ut 5 egg- var så skuffa. Men nå på dag 3 er det 4 som er 8delt. Hvor tidlig tester dere med blastocyster?? Kommer til å teste tidlig har ikke tålmodighet. Har kjøpt 20 pk med tester
Jeg testet ut Ovitrelle, så jeg begynte testingen fra innsettdagen.

Endelig ruger her også <3 Her er testdagen på julaften, vet ikke helt hva jeg syns om det :cool: En femdagers som er satt inn :-)

Endelig ruger her også <3 Her er testdagen på julaften, vet ikke helt hva jeg syns om det :cool: En femdagers som er satt inn :-)

Jeg har 26.12, men kommer til å teste den 20., da er jeg 14 dpo. :joyful: Kan jo legge en liten demper på julaften ELLER bli tidenes julegave det der da :hilarious:

Jeg har 26.12, men kommer til å teste den 20., da er jeg 14 dpo. :joyful: Kan jo legge en liten demper på julaften ELLER bli tidenes julegave det der da :hilarious:
Jeg har testdag 27.12, men tenker også at det må bli før julaften :santa

Gøy, jeg er 8 dpo!:D Skal prøve å vente til 14dpo da, neste fredag:shy:
Ja tenkte også at det må skje Ila neste helg :woot: Sist kunne jeg skimte strek 9 dpo, og det var med tredagers, så litt skummelt at svaret vil være helt endelig når jeg skal teste nå :nailbiting: har du merket noen symptomer?

Jeg har faktisk bare vært gravid en gang og da testet jeg positivt på julaften da også :smiley-ashamed004 :hilarious: så håper på en liten repeat :dummy1:

Jeg har faktisk bare vært gravid en gang og da testet jeg positivt på julaften da også :smiley-ashamed004 :hilarious: så håper på en liten repeat :dummy1:

Oi wow så kult!! Da satser vi virkelig på en repeat!! :love017 Regner dpo fra eggløsning/egguttak, eller ja innsett med antall dager som du sier:joyful: Så hvis du satte inn 5-dagers i går er du 6dpo i dag!:D

Ja tenkte også at det må skje Ila neste helg :woot: Sist kunne jeg skimte strek 9 dpo, og det var med tredagers, så litt skummelt at svaret vil være helt endelig når jeg skal teste nå :nailbiting: har du merket noen symptomer?

Hmmm ja har litt symptomer, men troooor de kommer av Cyclogest :wacky: Er konstant sulten, stikker og "brenner" litt i livmor, fryser hele tiden! Har nemlig merket dette før uten at jeg var gravid, derfor jeg tror det kommer av Cyclogest!:hilarious: Men man vet jo aldri!! Hva med deg?

Oi wow så kult!! Da satser vi virkelig på en repeat!! :love017 Regner dpo fra eggløsning/egguttak, eller ja innsett med antall dager som du sier:joyful: Så hvis du satte inn 5-dagers i går er du 6dpo i dag!:D
Satt inn en femdagers på torsdag, så e faktisk 7 dpo da :-) tenk det. Håper virkelig på en repeat. Og orker ikke tanken på å ta graviditetstest med svigers, det er 17 stykker i samme hus som oss :smiley-ashamed004 hvor tidlig har dere testet positivt? Mener på jeg var 13 dpo sist gang, men det var ikke ivf da. Og vet at ovitrelle er så godt som helt vekke. Tok en test i går og da var det så vidt den kunne skimtes når den var helt tørr.

Hmmm ja har litt symptomer, men troooor de kommer av Cyclogest :wacky: Er konstant sulten, stikker og "brenner" litt i livmor, fryser hele tiden! Har nemlig merket dette før uten at jeg var gravid, derfor jeg tror det kommer av Cyclogest!:hilarious: Men man vet jo aldri!! Hva med deg?
Nei man vet jo ikke, men spennende uansett :woot: har kjent litt stikkinger på venstre side, og natt til i går våknet jeg midt på natten og var lys våken - og det har jeg gjort vær gang jeg har vært gravid. Men det skjedde ikke i natt, så litt skuffa :hilarious: er også oppblåst, men det er jeg alltid når jeg går på progresteron :dead: så vanskelig å si ja :hilarious:

Satt inn en femdagers på torsdag, så e faktisk 7 dpo da :-) tenk det. Håper virkelig på en repeat. Og orker ikke tanken på å ta graviditetstest med svigers, det er 17 stykker i samme hus som oss :smiley-ashamed004 hvor tidlig har dere testet positivt? Mener på jeg var 13 dpo sist gang, men det var ikke ivf da. Og vet at ovitrelle er så godt som helt vekke. Tok en test i går og da var det så vidt den kunne skimtes når den var helt tørr.

Yay, 7 dpo allerede, og jeg er 8 og Norri er 9! Som perler på en snor :cool:

Ai ai, skjønner godt at det blir litt vel folksomt oppi en emosjonell fase! Jeg har testet positivt 10 og 11 dpo tidligere, svakt! Forrige gang fikk jeg faktisk svak svak strek 10 dpo, men så var den negativ 12dpo og jeg gikk i kjelleren. Men så plutselig 14 dpo var en supersterk så må ha vært en falsk negativ på dag 12:hilarious::hilarious:

Nå håper jeg at jeg skal klare meg med én test og vite svaret helt sikkert så jeg slipper grublingen! Det er hvertfall planen for øyeblikket:laughing002

Back
Topp